AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Del Skrevet 10. desember 2022 Fikk bekreftet i dag når han var på fest. Etter 6 år sammen. Har gitt han alt! Tatt vare på hans egne datter, har tatt opp lån slik han kunne kjøpe seg bil da han hadde masse gjeld. Jeg har støttet han økonomisk, jeg har vært der når han har slitt psykisk, jeg har nedprioritert så mye i mitt liv, kastet bort drømmer og planer for å være med han. Og dette er måten han takker meg på. Men det verste er at jeg er gravid, i starten vel og merke ikke lengre enn uke 9, men likevel. Han ville jo beholde barnet, det var han som trøstet meg når jeg var lei meg og livredd - samtidig som han var utro? Jeg skjønner ikke noen ting. Det er umenneskelig vondt. Jeg elsker denne mannen, mens han har brukt meg som en slags tjener og minibank i alle disse år. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Selvtilitten er ned fra før av da jeg aldri føler meg bra nok og nå dette. Har noen her inne midt på natta noen ord å komme med? Jeg vet ikke hvem jeg skal prate med nå. Anonymkode: c1dea...158 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk bekreftet i dag når han var på fest. Etter 6 år sammen. Har gitt han alt! Tatt vare på hans egne datter, har tatt opp lån slik han kunne kjøpe seg bil da han hadde masse gjeld. Jeg har støttet han økonomisk, jeg har vært der når han har slitt psykisk, jeg har nedprioritert så mye i mitt liv, kastet bort drømmer og planer for å være med han. Og dette er måten han takker meg på. Men det verste er at jeg er gravid, i starten vel og merke ikke lengre enn uke 9, men likevel. Han ville jo beholde barnet, det var han som trøstet meg når jeg var lei meg og livredd - samtidig som han var utro? Jeg skjønner ikke noen ting. Det er umenneskelig vondt. Jeg elsker denne mannen, mens han har brukt meg som en slags tjener og minibank i alle disse år. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Selvtilitten er ned fra før av da jeg aldri føler meg bra nok og nå dette. Har noen her inne midt på natta noen ord å komme med? Jeg vet ikke hvem jeg skal prate med nå. Anonymkode: c1dea...158 Jeg var 35 uker på vei da jeg gikk igjennom det samme. Jeg forsøkte igjen med fyren flere ganger, men endte alltid opp med samme resultat. Anonymkode: bead1...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Del Skrevet 10. desember 2022 Uff, så dumt Men han viser deg nå hvem han er. Han er faktisk typen som er utro mot sin nygravide kjæreste. Det er jævlig drøyt! Stor klem, det er så vondt når folk skuffer en så voldsomt. Anonymkode: 31046...da1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #4 Del Skrevet 15. desember 2022 1. Ta abort.2. Ting skjer av en grunn. Move on. Klem Anonymkode: c09fe...e1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå