Roe Skrevet 10. juli #101 Skrevet 10. juli Hele 13 timer har gått siden moderering, og brukerdebatten er godt i gang igjen... 1 2
oss-to Skrevet 10. juli #102 Skrevet 10. juli Eg forstår at tråden er stengt for å roe ned situasjonen, men eg håpar verkeleg at moderatorane tek det som har skjedd på alvor. Når enkeltpersonar blir utsette for såpass alvorleg personforfølging at dei vel å forlate forumet, bør det få konsekvensar. Det er mykje fint vêr om sommaren, ja – men moderatorarbeidet sluttar ikkje når sola skin. Håpar de tek denne jobben med det alvoret han fortener, på førehand takk. 3
Orly Skrevet 10. juli #103 Skrevet 10. juli oss-to skrev (4 minutter siden): Eg forstår at tråden er stengt for å roe ned situasjonen, men eg håpar verkeleg at moderatorane tek det som har skjedd på alvor. Når enkeltpersonar blir utsette for såpass alvorleg personforfølging at dei vel å forlate forumet, bør det få konsekvensar. Det er mykje fint vêr om sommaren, ja – men moderatorarbeidet sluttar ikkje når sola skin. Håpar de tek denne jobben med det alvoret han fortener, på førehand takk. Enig med deg, på tide det blir gitt noen konsekvenser for de som holder på på den måten 5
elskersommer Skrevet 10. juli #104 Skrevet 10. juli @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig Kanskje på tide att dere får vekk de som starter brukerdebatt gang etter gang etter gang. 6 2
Anonym_2024 Skrevet 10. juli #105 Skrevet 10. juli Takk for ryddig og god moderering de siste dagene. Men er ikke dette persondebatt?
oss-to Skrevet 10. juli #106 Skrevet 10. juli Anonym_2024 skrev (4 minutter siden): Takk for ryddig og god moderering de siste dagene. Men er ikke dette persondebatt? Trur ikkje dei er ferdige å redigere. Står mykje persondebatt att. 1
Roe Skrevet 10. juli #107 Skrevet 10. juli Anonym_2024 skrev (14 minutter siden): Takk for ryddig og god moderering de siste dagene. Men er ikke dette persondebatt? Brukeren kommenterer jo ikke andres intensjoner, karakter eller handlinger. Vedkommende retter kun kritikk mot seg selv, og viser refleksjon rundt et tidligere innlegg de selv har skrevet. Persondebatt er på KG definert slik: "Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner." Det gjør jo ikke vedkommende her.. 1 2
oss-to Skrevet 10. juli #108 Skrevet 10. juli Roe skrev (2 minutter siden): Brukeren kommenterer jo ikke andres intensjoner, karakter eller handlinger. Vedkommende retter kun kritikk mot seg selv, og viser refleksjon rundt et tidligere innlegg de selv har skrevet. Persondebatt er på KG definert slik: "Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner." Det gjør jo ikke vedkommende her.. Det kan ikkje være ein snedig måte å henge ut navngjeven medlem? Slik forstod eg det.
Anonym_2024 Skrevet 10. juli #109 Skrevet 10. juli Roe skrev (23 minutter siden): Brukeren kommenterer jo ikke andres intensjoner, karakter eller handlinger. Vedkommende retter kun kritikk mot seg selv, og viser refleksjon rundt et tidligere innlegg de selv har skrevet. Persondebatt er på KG definert slik: "Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner." Det gjør jo ikke vedkommende her.. Det deles informasjon om en identifiserbar person (baby) som ikke har valgt å eksponere seg selv. Det spiller ingen rolle hva intensjonen er, informasjonen deles i innlegget. 1 2
oss-to Skrevet 11. juli #110 Skrevet 11. juli (endret) Eg har no rapportert det same innlegget fleire gonger, då det etter mi meining bryt med forumreglane for biletebruk og inneheld personangrep. Så langt har det ikkje skjedd noko, og eg håpar de tek ein ny gjennomgang før tråden eventuelt blir opna att. På førehand takk. Endret 11. juli av oss-to Skrivefeil
elskersommer Skrevet 12. juli #111 Skrevet 12. juli @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset @Forumansvarlig hvorfor blir ikke tråden åpnet igjen? 3
Sol Rampelyset Skrevet 12. juli #112 Skrevet 12. juli Fordi den er midlertidig stengt. Det er ferietid og ting tar mer tid enn normalt. Sol, admin. 4
Roe Skrevet søndag kl 23:22 #113 Skrevet søndag kl 23:22 De siste innleggene i tråden viser veldig godt hvilken kultur som har utviklet seg der. Det er helt greit å latterliggjøre andre, komme med søkte spekulasjoner og ikke minst - bedrive avsporing og brukerdebatt. 2
Angel75 Skrevet mandag kl 19:53 #114 Skrevet mandag kl 19:53 Roe skrev (20 timer siden): De siste innleggene i tråden viser veldig godt hvilken kultur som har utviklet seg der. Det er helt greit å latterliggjøre andre, komme med søkte spekulasjoner og ikke minst - bedrive avsporing og brukerdebatt. Gammel bruker som sa farvel har kommet tilbake som ny bruker, da blir det slik 😓 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå