Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele 13 timer har gått siden moderering, og brukerdebatten er godt i gang igjen... 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Eg forstår at tråden er stengt for å roe ned situasjonen, men eg håpar verkeleg at moderatorane tek det som har skjedd på alvor. Når enkeltpersonar blir utsette for såpass alvorleg personforfølging at dei vel å forlate forumet, bør det få konsekvensar. Det er mykje fint vêr om sommaren, ja – men moderatorarbeidet sluttar ikkje når sola skin. Håpar de tek denne jobben med det alvoret han fortener, på førehand takk.

• Liker 3
Skrevet
oss-to skrev (4 minutter siden):

Eg forstår at tråden er stengt for å roe ned situasjonen, men eg håpar verkeleg at moderatorane tek det som har skjedd på alvor. Når enkeltpersonar blir utsette for såpass alvorleg personforfølging at dei vel å forlate forumet, bør det få konsekvensar. Det er mykje fint vêr om sommaren, ja – men moderatorarbeidet sluttar ikkje når sola skin. Håpar de tek denne jobben med det alvoret han fortener, på førehand takk.

Enig med deg, på tide det blir gitt noen konsekvenser for de som holder på på den måten 

• Liker 5
Skrevet

Takk for ryddig og god moderering de siste dagene. Men er ikke dette persondebatt? 

IMG_4816.jpeg

Skrevet
Anonym_2024 skrev (4 minutter siden):

Takk for ryddig og god moderering de siste dagene. Men er ikke dette persondebatt? 

IMG_4816.jpeg

Trur ikkje dei er ferdige å redigere. Står mykje persondebatt att.

• Liker 1
Skrevet
Anonym_2024 skrev (14 minutter siden):

IMG_4816.jpeg

Brukeren kommenterer jo ikke andres intensjoner, karakter eller handlinger. Vedkommende retter kun kritikk mot seg selv, og viser refleksjon rundt et tidligere innlegg de selv har skrevet. 

Persondebatt er på KG definert slik: "Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner."

Det gjør jo ikke vedkommende her.. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Roe skrev (2 minutter siden):

Brukeren kommenterer jo ikke andres intensjoner, karakter eller handlinger. Vedkommende retter kun kritikk mot seg selv, og viser refleksjon rundt et tidligere innlegg de selv har skrevet. 

Persondebatt er på KG definert slik: "Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner."

Det kan ikkje være ein snedig måte å henge ut navngjeven medlem? Slik forstod eg det.

Skrevet
Roe skrev (23 minutter siden):

Det deles informasjon om en identifiserbar person (baby) som ikke har valgt å eksponere seg selv. Det spiller ingen rolle hva intensjonen er, informasjonen deles i innlegget. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Eg har no rapportert det same innlegget fleire gonger, då det etter mi meining bryt med forumreglane for biletebruk og inneheld personangrep.
Så langt har det ikkje skjedd noko, og eg håpar de tek ein ny gjennomgang før tråden eventuelt blir opna att.

På førehand takk.

Endret av oss-to
Skrivefeil
Skrevet

Fordi den er midlertidig stengt. Det er ferietid og ting tar mer tid enn normalt. 

Sol, admin.

• Nyttig 4
  • 3 uker senere...
Skrevet

De siste innleggene i tråden viser veldig godt hvilken kultur som har utviklet seg der. Det er helt greit å latterliggjøre andre, komme med søkte spekulasjoner og ikke minst - bedrive avsporing og brukerdebatt. 

• Nyttig 2
Skrevet
Roe skrev (20 timer siden):

De siste innleggene i tråden viser veldig godt hvilken kultur som har utviklet seg der. Det er helt greit å latterliggjøre andre, komme med søkte spekulasjoner og ikke minst - bedrive avsporing og brukerdebatt. 

Gammel bruker som sa farvel har kommet tilbake som ny bruker, da blir det slik 😓

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...