Gå til innhold

Sara Emilie og moderering

Sharp75!

Anbefalte innlegg

Er det lov å spekulere om tråden er stengt pga SE visste frujohannesen kom med kritikk i dag?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
elskersommer skrev (58 minutter siden):

Hadde vært bedre om vi bare overser disse som kun er der for å få tråden stengt

Enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snublefot62 skrev (59 minutter siden):

Er det lov å spekulere om tråden er stengt pga SE visste frujohannesen kom med kritikk i dag?

Opplever at det ikke bare er kritikk men veldig informativt for oss for forbrukere også. At Tandberg har koblet på Nettavisen for nok et kosemose innlegg er vel et ledd i markedsføringen som ikke er så god i utgangspunktet slik frujohannesen skisserer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 minutter siden):

Opplever at det ikke bare er kritikk men veldig informativt for oss for forbrukere også. At Tandberg har koblet på Nettavisen for nok et kosemose innlegg er vel et ledd i markedsføringen som ikke er så god i utgangspunktet slik frujohannesen skisserer. 

Jeg tipper SE enten har forstått at det kommer noe fra frujohansenno snart, eller blitt fortalt det av henne selv.

Og deretter sørget for at tråden her på KG har blitt stengt og at nettavisen kommer på en intervjurunde.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Snublefot62 skrev (23 minutter siden):

Jeg tipper SE enten har forstått at det kommer noe fra frujohansenno snart, eller blitt fortalt det av henne selv.

Og deretter sørget for at tråden her på KG har blitt stengt og at nettavisen kommer på en intervjurunde.

Jepp, i kjent influenser stil. Akk så forutsigbart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer at når modereringen er ferdig, så er det mer beskrivende og tydelig hvorfor man har vurdert å moderere visse innlegg mm. Dette både for læring til oss som benytter forumet, samt klagemuligheter. Jeg har tatt screenshots av enkelte konstruktive innlegg for å se om det igjen har blitt moderert bort som tidligere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smuldrepai

Kommer ikke tråden tilbake lager man en ny og starter fra begynnelsen👍🏼 Men når Sara og hennes crew kommer tilbake i tråden så er det viktig å ikke fortsette å snakke med hun og de. Ikke bli med på avsporingen så tråden blir stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smuldrepai skrev (20 minutter siden):

Kommer ikke tråden tilbake lager man en ny og starter fra begynnelsen👍🏼 Men når Sara og hennes crew kommer tilbake i tråden så er det viktig å ikke fortsette å snakke med hun og de. Ikke bli med på avsporingen så tråden blir stengt.

Kan ikke være mer enig. Hadde vært så fint om folk sluttet å kommentere på slik som åpenbart kun er ute etter å stenge tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Jordbærpike99 skrev (14 minutter siden):

Tråden stengt igjen? 

Ja er det noe rart🙈 var i dåp i dag og når jeg gikk inn for å titte 6 timer senere så var det 11 nye sider og jeg falt av etter 5 sider. Da var det så mye avsporing 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vel straks gått 24t,når åpnes den igjen?

Og hvorfor blir ikke brukere som utelukkende avsporer tråden og ragebaiter bannet,ved konstante regelbrudd (avsporinger)?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Jordbærpike99 skrev (21 timer siden):

Tråden stengt igjen? 

Ja. Når folk kan slette seg og lage seg «nye» brukere ubegrenset så er det sånn det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plumpie
J.. skrev (1 time siden):

Nå har det vel straks gått 24t,når åpnes den igjen?

Og hvorfor blir ikke brukere som utelukkende avsporer tråden og ragebaiter bannet,ved konstante regelbrudd (avsporinger)?

Hva som er avsporing bør gjøres noe tydeligere i regelverket mener jeg.. Jeg opplever at brukere har hver sine meninger, og at dette ikke respekteres av verken den ene eller den andre, og så går det litt hett i diskusjonen. Burde det være en egen tråd for metadebatt? Påstander uten dokumentasjon er vel også avsporing og mot regelverket? Forøvrig kjempebra at tråden ryddes skikkelig opp i nå, for det trengs :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plumpie skrev (11 minutter siden):

Hva som er avsporing bør gjøres noe tydeligere i regelverket mener jeg.. Jeg opplever at brukere har hver sine meninger, og at dette ikke respekteres av verken den ene eller den andre, og så går det litt hett i diskusjonen. Burde det være en egen tråd for metadebatt? Påstander uten dokumentasjon er vel også avsporing og mot regelverket? Forøvrig kjempebra at tråden ryddes skikkelig opp i nå, for det trengs :blomst:

Jeg rapporterer bare det som er regelbrudd,feks avsporing.

Jeg rapporterer ikke fordi jeg er uenig med noen/de med meg.

Jeg har ikke lest på KG siden fredag i Sara tråden,men jeg har fått med meg at det ved hver eneste dokumenterte påstånd,kommer det en udokumentert en der brukere nekter å oppgi kilde til påstanden,mens det samtidig jobbes hardt for å snu temaet over på helt irrelevante ting for å avspore. Igjen og igjen.

Syns selv reglene er ganske simple,MEN syns ikke de håndheves i særlig grad.

Av og til så er .... greit,av og til ikke.

Veldig irriterende.

Men,bra de 7-8 sidene med avsporinger ble ryddet i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plumpie
J.. skrev (49 minutter siden):

Jeg rapporterer bare det som er regelbrudd,feks avsporing.

Jeg rapporterer ikke fordi jeg er uenig med noen/de med meg.

Jeg har ikke lest på KG siden fredag i Sara tråden,men jeg har fått med meg at det ved hver eneste dokumenterte påstånd,kommer det en udokumentert en der brukere nekter å oppgi kilde til påstanden,mens det samtidig jobbes hardt for å snu temaet over på helt irrelevante ting for å avspore. Igjen og igjen.

Syns selv reglene er ganske simple,MEN syns ikke de håndheves i særlig grad.

Av og til så er .... greit,av og til ikke.

Veldig irriterende.

Men,bra de 7-8 sidene med avsporinger ble ryddet i.

Nei det var ikke det jeg mente heller, beklager den dårlige formuleringen min. Mente bare at det bør tydeliggjøres hva som regnes som avsporing og andre regelbrudd for som du sier er det ikke alt som håndheves, dvs at det eksisterer noen gråsoner. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama

Kan dere ta en opprydding i tråden? Flere innlegg som har blitt rapportert flere ganger. Hvor mange slike innlegg kan man skrive før man utestenges? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
caremore skrev (På 3.9.2023 den 0.01):

Kan dere ta en opprydding i tråden? Flere innlegg som har blitt rapportert flere ganger. Hvor mange slike innlegg kan man skrive før man utestenges? 

Sol Rampelyset skrev (På 3.9.2023 den 10.55):

Tråden er ryddet. 

Sol, admin. 

Er det greit å skrive at brukere er psykopater, sinnsyke og komme med påstander om at man lager falske Finn annonser uten at dette får konsekvenser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (8 timer siden):

Er det greit å skrive at brukere er psykopater, sinnsyke og komme med påstander om at man lager falske Finn annonser uten at dette får konsekvenser? 

Nei, det er det ikke. Jeg ryddet slike innlegg i går, dersom det er kommet nye etter jeg ryddet skal jeg slette disse også. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...