Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er mulig Måne har oversett et innlegg når hun ryddet i går. Jeg har skjult tråden til hun har tid til å se på det.

Sol, admin.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden blir tilgjengelig igjen når den er ferdig gjennomgått på nytt.

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden stenges og besvares på et senere tidspunkt.

Måne, admin. 

Skrevet
oss-to skrev (På 14.4.2026 den 22.05):

Eg ønskjer å seie frå om det eg opplever som ei uretteleg sletting av saklege innlegg i debatten om influensarar og deira maktbruk. Når velformulerte og prinsipielle innlegg om maktbalanse, forretningsmodellar og etikk vert sletta, medan einsidige støtteerklæringar og personlege angrep får stå att, opplevast dette som rein sensur. Det er djupt respektlaust overfor dei som faktisk prøver å bidra til ein seriøs debatt om eit viktig samfunnstema. Ytringsfridommen i eit kommentarfelt bør innebere at ein toler kritiske analysar av maktpersonar sine metodar, så lenge det skjer i ei sivilisert form. Ved å renska bort motførestillingar skaper de eit ekkokammer som ikkje tener nokon andre enn dei profesjonelle aktørane det vert kasta lys over. Dette svekkjer trua på at de ønskjer ein reell og open debatt. Lista over kva som får stå att no, talar diverre for seg sjølv.

@Forumansvarlig @Måne Rampelyset@Sol Rampelyset

Tråden ble gjennomgått på nytt og lagt ut igjen.

Mye har blitt fjernet da det var diskusjoner som var startet ut i fra innlegg med regelbrudd. Vi går sjelden inn og deler innlegg fra hverandre. Har man sitert et innlegg som har blitt slettet, så slettes også eget innlegg pga. sitatet.

Denne tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. 

Måne, admin.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Denne tråden er stengt.

Måne, admin. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...