Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sol Rampelyset skrev (På 13.3.2026 den 20.25):

Det var to parallelle diskusjoner som pågikk hvor den ene latterliggjorde en bruker sin påstand og den andre diskuterte hvordan man skal diskutere barneeksponering og hvordan noen brukere gjør det på feil måte og fokuserer på feil ting. Disse diskusjonene er ryddet for brukerdebatt.

Endret av Orly
  • Liker 1
  • Nyttig 1
  • 4 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Minimeg1234
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt ekstremt med brukerdebatt, avsporinger og stygge/falske anklager i denne tråden nå. Dere må moderere. 

• Nyttig 6
Skrevet
Undrende123 skrev (38 minutter siden):

Det er helt ekstremt med brukerdebatt, avsporinger og stygge/falske anklager i denne tråden nå. Dere må moderere. 

Takk for at dere var så raske med ryddingen! 

• Nyttig 6
Skrevet

Hei. Eg fekk sletta eit innlegg som inneheldt spørsmål til ein annan debattant. Eg kan ikkje sjå at dette braut med dykkar retningslinjer, og ønskjer ei avklaring på om det ikkje er lov å stille spørsmål til meddebattantar ?.

• Liker 4
Skrevet
oss-to skrev (15 timer siden):

Hei. Eg fekk sletta eit innlegg som inneheldt spørsmål til ein annan debattant. Eg kan ikkje sjå at dette braut med dykkar retningslinjer, og ønskjer ei avklaring på om det ikkje er lov å stille spørsmål til meddebattantar ?.

Synes det er vanskelig å se hvilke av mine egne innlegg som blir slettet og savner litt mer utdyping om hvorfor i såfall, så man kan lære av det.

Forstår at man ikke kan bruke tid til å skrive en lenger avhandling men litt mer utfyllende hva som gjør at noe avsporer. 

• Liker 4
Skrevet
oss-to skrev (På 6.4.2026 den 19.41):

Kan innlegget ditt kan ha sitert et innlegg som skulle fjernes som et ledd i en lengre avsporing?

Det er lov å diskutere med hverandre så lenge det ikke avsporer fra tråden.

Skrevet (endret)

I dag var jeg inne å rettet på en setning som jeg så kunne misforstås. Mens jeg rettet  siterte en bruker innlegget . Hvorfor ble ikke sitatet endret når jeg rettet på hovedinnlegget?

Jeg spør fordi en bruker siterte et innlegg fra en annen bruker. Det ble påstått at hovedinnlegget var endret etter at hen siterte. Sitatet var det samme som hovedinnlegget (kan ha vært skrivefeil i hovedinnlegget/ sitatet som ikke stemmer overens som jeg ikke så pga en sykdom i  øynene mine som noen ganger klusser det til for meg)

Jeg prøvde det her inne i går. ( Derfor tomt innlegg fra meg) 

Etter å ha sitert et innlegg og lagt ut her så endret jeg hovedinnlegget.

Det ble da endret i sitatet også. Jeg gjorde det samme et  annet sted i forumet og da ble også hovedinnlegget endret. Er det ulikt fra tråd til tråd eller er det bare en "bugs" ?

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 4
Skrevet
Minimeg1234 skrev (På 8.4.2026 den 0.49):

I dag var jeg inne å rettet på en setning som jeg så kunne misforstås. Mens jeg rettet  siterte en bruker innlegget . Hvorfor ble ikke sitatet endret når jeg rettet på hovedinnlegget?

Grunnen til at jeg spør er fordi en bruker siterte et innlegg fra en annen bruker. Det ble påstått at hovedinnlegget var endret etter at hen siterte. Sitatet var det samme som hovedinnlegget (kan ha vært skrivefeil i hovedinnlegget/ sitatet som ikke stemmer overens som jeg ikke så pga en sykdom i  øynene mine som noen ganger klusser det til for meg)

Etter å ha sitert et innlegg og lagt ut her så endret jeg hovedinnlegget. Det ble da endret i  sitatet også. Jeg gjorde det samme et  annet sted i forumet og da ble også hovedinnlegget endret. Er det ulikt fra tråd til tråd eller er det bare en "bugs" ?

Normal sett endres ikke teksten i sitatet dersom innlegget som er sitert er endret. Jeg har ikke vært borti at det er skjedd før, så dersom det ikke er noe nytt i programvaren for forumet jeg ikke er klar over, så skal ikke dette skje. 

Du kan prøve å endre innlegget over å se om det endres i mitt innlegg her. 

Sol, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Minimeg1234
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (På 8.4.2026 den 0.49):

Grunnen til at jeg spør er fordi en bruker siterte et innlegg fra en annen bruker. Det ble påstått at hovedinnlegget var endret etter at hen siterte. Sitatet var det samme som hovedinnlegget (kan ha vært skrivefeil i hovedinnlegget/ sitatet som ikke stemmer overens som jeg ikke så pga en sykdom i  øynene mine som noen ganger klusser det til for meg)

Etter å ha sitert et innlegg og lagt ut her så endret jeg hovedinnlegget. Det ble da endret i  sitatet også. Jeg gjorde det samme et  annet sted i forumet og da ble også hovedinnlegget endret. Er det ulikt fra tråd til tråd eller er det bare en "bugs" ?

Går litt tregt oppi toppen noen ganger så laget nytt innlegg istedefor . Sitatet endret seg ikke når jeg endret hovedinnlegget.  🙂

Tusen takk for svar Sol .adm.  

Endret av Minimeg1234
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...