Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sol Rampelyset skrev (16 minutter siden):

Hvilken del reagerer du på. Bjørnefelle eller utrolig dårlig i jobben sin? Mulig jeg ikke forstår helt hva du mener her.

Jeg reagerer aller mest på det som omhandler barna, og at de omtales som "unger som griner ved medisinske prosedyrer". Det er stygt, og det er overraskende hvis det tillates her. Sara er åpen i egen kanal om at hun har et barn med sykdom, men det barnet har ikke bedt om å bli diskutert eller nevnt på kvinneguiden. Ifølge reglene deres skal omtale av barn reguleres strengt, og fra deres eget regelverk står det skrevet at dere ikke tillater: "... omtale av barns utseende, helse", men det er jo nettopp det som blir gjort her (helse, altså). 

• Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spania33 skrev (55 minutter siden):

Helt enig. I tillegg til å ubegrunnet skrike opp om en brukerdebatt som ikke foregår så prøver man å få til en brukerdebatt ved å kalle det det. At man deretter går inn her og påpeker at man har blitt svart opp av 2 stykker vedrørende dette viser klart hvor brukerdebatten starter. Alt før det gikk på feilaktige påstander, og at vedkommende bagatelliserte det å ha kommet med feilaktige opplysninger i flere innlegg igjennom gårsdagen og dagen i dagen. 

Helt enig 

• Liker 3
Skrevet
Sol Rampelyset skrev (27 minutter siden):

Hvilken del reagerer du på. Bjørnefelle eller utrolig dårlig i jobben sin? Mulig jeg ikke forstår helt hva du mener her.

Det er umulig å svare på uten kontekst.

Sol, admin.

Det er flere eksempler på at hun har løyet direkte til følgerne, eller til media . Å ikke kunne diskutere om hun snakker sant eller ikke,  bør sees i kontekst med tidligere erfaringer rundt dette. Det hun har løyet om er dokumentert i tråden. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes det blir et dårlig debattmiljø dersom man stadig skal bruke denne tråden for «å løpe og sladre til moderatorer». Kan man ikke bare trykke rapporter på et innlegg og skrive kommentar der på hvorfor man rapporterer? Det blir jo som om det foregår en diskusjon og SET og en diskusjon om diskusjonmetodene nå. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Eris skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det blir et dårlig debattmiljø dersom man stadig skal bruke denne tråden for «å løpe og sladre til moderatorer». Kan man ikke bare trykke rapporter på et innlegg og skrive kommentar der på hvorfor man rapporterer? Det blir jo som om det foregår en diskusjon og SET og en diskusjon om diskusjonmetodene nå. 

1 diskusjon OM SET og 1 diskusjon om selve diskusjonstråden da altså. 

• Liker 3
Skrevet
Undrende123 skrev (På 25.1.2026 den 20.25):

Jeg reagerer aller mest på det som omhandler barna, og at de omtales som "unger som griner ved medisinske prosedyrer". Det er stygt, og det er overraskende hvis det tillates her. Sara er åpen i egen kanal om at hun har et barn med sykdom, men det barnet har ikke bedt om å bli diskutert eller nevnt på kvinneguiden. Ifølge reglene deres skal omtale av barn reguleres strengt, og fra deres eget regelverk står det skrevet at dere ikke tillater: "... omtale av barns utseende, helse", men det er jo nettopp det som blir gjort her (helse, altså). 

Det som er beskrevet her er Saras handling, altså hennes deling, ikke hennes barn. 

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...