Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi bytter på ansvar for trådene, for tiden er det Måne som har Sara Emilie tråden. Jeg vet ikke når den er klar.

Sol, admin.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wanda_2025 skrev (17 timer siden):

Så det er kun @Måne Rampelyset som moderer tråden? 

Flott at noen andre har tatt over ansvaret , så får vi håpe det blir mer lik behandling nå.

• Liker 2
  • Nyttig 2
  • 3 uker senere...
Skrevet
GulleGull skrev (11 minutter siden):

Har rapportert. Om det skal speiles til  folk som er aktive her i tråden,  siden det blir nevnt i denne tråden og derfor å evt diskreditere de og meg meningen sin, så er det lavmål syntes jeg. 

Siden du har rapportert så regner jeg med du mener dette ikke hører hjemme i SaraE sin tråd. Så skriver her istedefor.

Jeg nevnte kun at det fins en slik gruppe i forhold til det spørsmålet du stilte. At noen tar det personlig og blir opprørte er veldig synd. 

Det nevnes stadig om en gruppe følgere til SaraE som er hjernevasket , ukritiske, manipulert osv. Denne gruppe blir videre beskyldt for ganske mye inne i tråden til SaraE og blir ofte karakterisert negativt.

I intervju med DN så forteller SaraE bl.a om at det blir skrevet falske anmeldelser . Så at det fins en gruppe mennesker som ikke vil henne vel det vet vi. 

Er det kun den ene gruppa som kan nevnes i tråden til SaraE ? 

For meg blir jo det en måte å kneble diskusjonen på da det kun skal nevnes det som er negativt med de som liker SaraE. Men det som er negativt med de som ikke liker SaraE skal det ties om. 

Jeg har ikke skrevet noe om hvem disse er. 

@Sol Rampelyset @Måne Rampelyset

Kan hende jeg igjen har gjort en feil. 

Er det slik at det kun er SaraE sine følgere som liker henne det er lov å skrive negativt om eller kan man også nevne den gruppa som følger SaraE som er negative?

• Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Det jeg håper på er at moderatorene blir flinkere til å sanksjonere mot brukere som stadig tyr til spekulasjoner og brukerdebatt. Og at det med fordel kunne vært strengere på at man IKKE skal diskutere med ulike brukere i samme tråd. 

Og ikke minst skulle man ønske at det kunne komme nye debattanter inn som kunne nyansere debatten på en saklig og god måte. Som kan dokumentere at det man ser eller leser på Sara Emilie sine sosiale medier, ikke nødvendigvis stemmer overens med det man kritiserer. Uten å ty til hersketeknikker, personangrep, spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger. Det tror jeg hadde løftet debatten ytterligere. 

Endret av Wanda_2025
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Tråden stenges inntil tråden om Sara Emilie er ferdig moderert.

Minner om at Ris og Ros er til for å stille spørsmål til moderator, ikke en diskusjonstråd mellom brukere.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvor har tråden blitt av? 

• Liker 4
Skrevet
Wanda_2025 skrev (5 minutter siden):

Ja det lurte jeg også på

• Liker 4
Skrevet (endret)
Wanda_2025 skrev (8 minutter siden):

Det ser ut som tråden er til moderering for øyeblikket. Sikkert mykje å gå gjennom, men eg trur  det er få regelbrot, så den blir nok opna att snart.

Endret av oss-to
Skrivefeil
  • Liker 6
Skrevet
oss-to skrev (2 minutter siden):

Det ser ut som tråden er til moderering for øyeblikket. Sikkert mykje å gå gjennom, men eg trur  det er få regelbrot, så den blir nok opna att snart.

Rart at den er gjemt mens det modereres, kan ikke se at det var noen regelbrudd sist jeg var innom. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Wanda_2025 skrev (5 minutter siden):

Rart at den er gjemt mens det modereres, kan ikke se at det var noen regelbrudd sist jeg var innom. 

Får håpe moderator kan svare på det.

Endret av oss-to
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
oss-to skrev (2 minutter siden):

Får håpe modorator kan svare på det.

Håper de svarer på det her , fant plutselig ikke tråden. Syntes det var synd, det var mange saklige innlegg der og stort sett god tone. Håper virkelig de ikke sletter så mye, er mange som har brukt mye tid til å skrive der. Det er vanskeligere når de bare stenger tråden uten å skrive noe, da vet vi jo hverken grunn eller når den er tilbake igjen.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Sol skrev den var stengt pga moderering. Så må den ha forsvunnet etter det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Selv om tonen i all hovedsak var saklig så var det mange ganske lange innlegg (ikke kjempelange, men snittlengden var mye høyere enn vanlig, over mange sider😅), fordi det ble argumentert og redegjort grundig av mange. Og moderator må vel gå gjennom innleggene uansett hvis det først er raportert Så det er vel litt jobb. 🙂

Endret av Ninaen
Retta autokorrekt på et ord
  • Liker 3
Skrevet
Donnap skrev (25 minutter siden):

Håper de svarer på det her , fant plutselig ikke tråden. Syntes det var synd, det var mange saklige innlegg der og stort sett god tone. Håper virkelig de ikke sletter så mye, er mange som har brukt mye tid til å skrive der. Det er vanskeligere når de bare stenger tråden uten å skrive noe, da vet vi jo hverken grunn eller når den er tilbake igjen.

Støttes! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
oss-to skrev (17 timer siden):

Snart er relativt - nesten 1 døgn nå…

Så beleilig det må være for SET, at når saken er en het potet i både media og i sosiale medier så stenges tråden, og dermed også diskusjonen rundt det som skjedde.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Spania33 skrev (57 minutter siden):

Så beleilig det må være for SET, at når saken er en het potet i både media og i sosiale medier så stenges tråden, og dermed også diskusjonen rundt det som skjedde.

Ja, er jo veldig merkelig, tror aldri jeg har sett så få regelbrudd i den tråden noen gang som siden denne saken sprakk, hvordan kan man bruke så lang tid på å moderere? 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (5 minutter siden):

Ja, er jo veldig merkelig, tror aldri jeg har sett så få regelbrudd i den tråden noen gang som siden denne saken sprakk, hvordan kan man bruke så lang tid på å moderere? 

I helgen har det faktisk vært meget bra. Men setter spørsmålstegn ved at ingen i modteamet svarer. Ikke står det noen steder at den er stengt..

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Spania33 skrev (2 timer siden):

Jeg reagerer på at tråden brått ble skjult, uten at det foreligger noe informasjon om hvorfor. Og at det var virkelig ikke så grove regelbrudd at det forsvarer å skjule tråden. Det var mye ufordelaktig informasjon om Sara Emilie AS, men det er vel ikke brudd på forumets regler. 

IMG_1284.jpeg

Endret av Wanda_2025
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Spania33 skrev (2 timer siden):

Eg beklagar den feilaktige informasjonen. Kanskje dykk kan svare @Forumansvarlig @Sol Rampelyset

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...