Polly Ester Skrevet 22. februar 2023 #41 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Har du barn på min alder? Vet ikke, jeg bare regnet med at siden foreldrene dine er omtrent på min alder så kunne jeg hatt en sønn på din alder. Husker ikke hvor gammel du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #42 Del Skrevet 22. februar 2023 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Vet ikke, jeg bare regnet med at siden foreldrene dine er omtrent på min alder så kunne jeg hatt en sønn på din alder. Husker ikke hvor gammel du er. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valkyrja Skrevet 22. februar 2023 #43 Del Skrevet 22. februar 2023 Periodevis siden år 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 22. februar 2023 #44 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg fikk min første bruker her inne i 2007 og har hengt her i perioder siden den gangen. To ganger har jeg valgt å bli slettet, så jeg er på tredje bruker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. februar 2023 #45 Del Skrevet 22. februar 2023 Siden desember 2012, men vært perioder uten at jeg har vært aktiv. Tror ærlig talt livet hadde vært bedre om jeg ikke fant frem hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #46 Del Skrevet 22. februar 2023 Anonymburker skrev (1 minutt siden): Siden desember 2012, men vært perioder uten at jeg har vært aktiv. Tror ærlig talt livet hadde vært bedre om jeg ikke fant frem hit. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. februar 2023 #47 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hvorfor? Det er hyggelige folk her inne også, men man mister litt troen på menneskeheten. Tror også det å lese om andres krav til partner har påvirket meg negativt. Å få bekreftet det man opplever i virkeligheten når man leser her inne, er kjipt. Da blir det liksom en sannhet. Har også skrevet tråder for å få bekreftet negative ting jeg har tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 22. februar 2023 #48 Del Skrevet 22. februar 2023 Har vært her i enkelte perioder i over 10 år. Har hatt flere brukere opp igjennom. Sjeldent kommentert aktivt før nå de siste år. Sist jeg kom virkelig inn igjen hit, var fordi en mannlig kollega av meg satt å scrollet ofte her når vi var på jobb. Sendte meg lenker til tråder osv. Jeg har ikke noen vesentlige tanker om gullalder, men ser at det kommer endel mer trolle/tulle tråder nå enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #49 Del Skrevet 22. februar 2023 Anonymburker skrev (6 minutter siden): Det er hyggelige folk her inne også, men man mister litt troen på menneskeheten. Tror også det å lese om andres krav til partner har påvirket meg negativt. Å få bekreftet det man opplever i virkeligheten når man leser her inne, er kjipt. Da blir det liksom en sannhet. Har også skrevet tråder for å få bekreftet negative ting jeg har tenkt på. Man skal ikke ta alt man leser på nettet seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. februar 2023 #50 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (26 minutter siden): Man skal ikke ta alt man leser på nettet seriøst Nei, jeg bare skrev at det har påvirket meg negativt. Men mange meninger her inne gjelder også i det virkelige liv, så da er det selvfølgelig reellt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #51 Del Skrevet 22. februar 2023 Anonymburker skrev (8 minutter siden): Nei, jeg bare skrev at det har påvirket meg negativt. Men mange meninger her inne gjelder også i det virkelige liv, så da er det selvfølgelig reellt. Best å ikke tenke over det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 22. februar 2023 #52 Del Skrevet 22. februar 2023 Har hatt denne brukeren i 15 år 😱 Riktignok med noen navnebytter på veien. Lurket kanskje et års tid før jeg logget inn. Usikker på om jeg kan definere en gullalder. Det har vært mange gode diskusjoner, og mange rare brukere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 22. februar 2023 #53 Del Skrevet 22. februar 2023 Cid skrev (1 time siden): Best å ikke tenke over det Det skulle jeg gjerne ha gjort, men hjernen min er som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #54 Del Skrevet 22. februar 2023 Anonymburker skrev (2 minutter siden): Det skulle jeg gjerne ha gjort, men hjernen min er som den er. Er ikke lett nei 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. februar 2023 #55 Del Skrevet 22. februar 2023 2016. Men da var jeg kun innom et par ganger. Så var jeg tilbake i 2021 eller 22. Husker ikke helt egentlig. Så ganske ny sammenlignet med mange her inne 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2023 #56 Del Skrevet 22. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): 2016. Men da var jeg kun innom et par ganger. Så var jeg tilbake i 2021 eller 22. Husker ikke helt egentlig. Så ganske ny sammenlignet med mange her inne 🥳 Håper du blir her i mange flere år 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. februar 2023 #57 Del Skrevet 23. februar 2023 Cid skrev (6 timer siden): Håper du blir her i mange flere år 😃 Takk det samme Cid 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 25. februar 2023 #58 Del Skrevet 25. februar 2023 Det blir 12 år til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. april 2023 #59 Del Skrevet 20. april 2023 Har brukt KG litt til og fra med ulike brukere siden jeg var 15 år, men Embla Othea-en har jeg hatt i litt over ett år. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. april 2023 #60 Del Skrevet 20. april 2023 Ca 20 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå