Ænema Skrevet 11. desember 2022 #41 Del Skrevet 11. desember 2022 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. desember 2022 #42 Del Skrevet 12. desember 2022 Du er kanskje litt prippen man kan ikke tvinge en mann til å vaske seg hvis han ikke føler for det der og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. desember 2022 #43 Del Skrevet 12. desember 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Du er kanskje litt prippen man kan ikke tvinge en mann til å vaske seg hvis han ikke føler for det der og da Det er greit at man ikke kan tvinge noen til å dusje, men man har så absolutt lov til å takke nei til sex/oralsex med en som ikke er ren. Så mannen får da velge om sex/oralsex er verdt å ta en dusj for. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtellure12 Skrevet 12. desember 2022 #44 Del Skrevet 12. desember 2022 Folk er forskjellige. Ved vanlig samleie går det an å ikke være nydusjet. Skal jeg putte det i munnen, er det litt annerledes. Menn (dog ikke alle) har jo forhud som holder på noe av kjønnslukten. Det kan være rester av urin o.l. hvis det ikke har vært noe vask på 2 dager. Jeg syns ikke du er prippen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #45 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 14.26): Å ha gått en hel dag, hel natt eller mange timer etter sist dusj skaper jo svette og lukt der nede. Det takler jeg rett og slett ikke. Er jeg prippen som vil at han skal dusje før jeg går ned på han? Anonymkode: c3810...190 Ehh, ja det er du. Voksne folk klarer fint å kontrollere sin egen hygiene, du virker bare kontrollerende hvis du seriøst skal be din kjæreste/samboer om å dusje - og det er dømt til å mislykkes. Kommer ikke mye «lukt der nede» 24 timer etter sist dusj. Anonymkode: acb29...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #46 Del Skrevet 12. desember 2022 Scoops skrev (På 10.12.2022 den 14.33): Litt kanksje. Jeg suger mannen støtt og stadig selv om det har gått en dag (til og med gjerne 2) uten dusj. Så jeg føler ihvertfall det blir litt prippent etter bare noen timer 🤮 Anonymkode: c0028...8fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #47 Del Skrevet 12. desember 2022 Scoops skrev (På 10.12.2022 den 14.38): Blir selvfølgelig litt mer lukt og smak, men ikke noe dårlig, bare mere mannelukt visst jeg kan kalle det det. Gjør ikke meg noe. Har vært borti andre der det hadde vært helt uaktuelt og da, for de luktet bare fælt Men jeg tenker bakteriene jo er de samme uansett? 🤷♀️ Han jeg er gift med insisterer på å dusje før heldigvis. AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 19.37): Helt greit at du vil at han er ny dusjet, men ikke be han vaske tissen med såpe. Det kan årsake tørr og irretert hud under forhuden - samme gjelder med vagina. bruk kun vann. Anonymkode: 7858f...b4e Man kan fint bruke en mild såpe på utovertiss jo. Og kvinner kan bruke babyolje/intimolje eller mild underlivsvask. Vann er ikke nok på alle, men sterk parfymert såpe trenger jo ingen. Anonymkode: c2f7b...fbb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #48 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ehh, ja det er du. Voksne folk klarer fint å kontrollere sin egen hygiene, du virker bare kontrollerende hvis du seriøst skal be din kjæreste/samboer om å dusje - og det er dømt til å mislykkes. Kommer ikke mye «lukt der nede» 24 timer etter sist dusj. Anonymkode: acb29...5ab Jeg har aldri bedt han om å dusje, han har alltid gjort det av seg selv. Men ja uff du har rett, jeg bør absolutt slå opp først som sist fordi jeg ikke ønsker en uren tiss i munnen😂 Anonymkode: c3810...190 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #49 Del Skrevet 13. desember 2022 Hannah80 skrev (På 10.12.2022 den 19.43): Ja, bedre å få diverse infeksjoner i skjeden 😝 Hvis han faktisk har en infeksjon så hjelper det ikke å dusje. De som vasker underlivet med såpe flere ganger om dagen er mer utsatt for infeksjon. Anonymkode: 7971c...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #50 Del Skrevet 13. desember 2022 Jeg har fått nye vaner etter å ha datet afrikanere. De jeg har hatt langvarig kontakt med, foretrekker å dusje først, så nå har jeg blitt vant til det. Han jeg er sammen med nå, liker hverken å få eller gi, og det er ok. Anonymkode: efaa3...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. desember 2022 #51 Del Skrevet 13. desember 2022 (endret) Trolltunge skrev (På 12.12.2022 den 17.11): Det er greit at man ikke kan tvinge noen til å dusje, men man har så absolutt lov til å takke nei til sex/oralsex med en som ikke er ren. Så mannen får da velge om sex/oralsex er verdt å ta en dusj for. Hadde det vært meg hadde jeg hoppa over dusjen og oralsex aldri skjønt hvorfor noen skal smake/lukte på mitt kjønnsorgan er hunder som gjør sånt (dusjer når jeg føler for det helst ikke hvis jeg er trøtt/sliten men liker en dusj når jeg har kommet inn fra kulda ) Endret 13. desember 2022 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 13. desember 2022 #52 Del Skrevet 13. desember 2022 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hadde det vært meg hadde jeg hoppa over dusjen og oralsex aldri skjønt hvorfor noen skal smake/lukte på mitt kjønnsorgan er hunder som gjør sånt (dusjer når jeg føler for det helst ikke hvis jeg er trøtt/sliten men liker en dusj når jeg har kommet inn fra kulda ) Men da er vel ikke dine synspunkter særlig relevant for tråden om renslighet ved oralsex? Jeg liker oralsex, og har heldigvis bare opplevd urenslighet en gang i mitt liv, men brekker meg nærmest ved tanken på den opplevelsen. Som ble svært kort, siden jeg rygget fort unna. Ikke tale om at jeg går ned på mann som lukter gammel piss og dritt! Jeg hadde ikke hatt andre typer sex heller, om jeg kjente slik lukt. Har heldigvis renslig mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. desember 2022 #53 Del Skrevet 13. desember 2022 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Men da er vel ikke dine synspunkter særlig relevant for tråden om renslighet ved oralsex? Jeg liker oralsex, og har heldigvis bare opplevd urenslighet en gang i mitt liv, men brekker meg nærmest ved tanken på den opplevelsen. Som ble svært kort, siden jeg rygget fort unna. Ikke tale om at jeg går ned på mann som lukter gammel piss og dritt! Jeg hadde ikke hatt andre typer sex heller, om jeg kjente slik lukt. Har heldigvis renslig mann. Da avslutter vi diskusjon ??? det var jo ikke relevant så da hopper jeg videre god kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusseliten Skrevet 13. desember 2022 #54 Del Skrevet 13. desember 2022 Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå