Gå til innhold

Er jeg prippen som vil at han skal dusje?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig

Fioljenta skrev (1 minutt siden):

Har det noe å si?

Altså, jeg tenker at hvis du helst vil at han skal være ren, så er det sånn det skal være. Uansett om det kalles prippen eller ei.

Jeg liker absolutt best at han er nyvasket. Og da blir det sånn. 

Enig.Man blir ikke utslitt av å vaske kjønnsorganet før noen utfører oralsex på deg. Alternativet er ikke oralsex. Ikke noe å lage oppstyr om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Å ha gått en hel dag, hel natt eller mange timer etter sist dusj skaper jo svette og lukt der nede. Det takler jeg rett og slett ikke.

Er jeg prippen som vil at han skal dusje før jeg går ned på han? 

Anonymkode: c3810...190

Som mann kan jeg garantere deg at NEİ,du er ikke prippen...Burde ikke engang vaere nødvendig for deg å si det til ham..Dessverre så skjønner ikke alle menn det...

Endret av HøyMørk45
Rettelse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg syns ikke du er prippen når det er snakk om suging. Ved penetrering bryr jeg meg ikke om det er et par dager siden dusj, men det er noe annet når man skal ha penisen i munnen. 

Anonymkode: c13bc...8aa

Ja, bedre å få diverse infeksjoner i skjeden 😝

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hannah80 said:

I alle dager slags mann er det vi snakker om her da som har en bakterieinfisert penis etter 2 vanlige dager på arbeid? En som står på alle fire 7,5t hver dag i møkkakjelleren?

Anonymkode: b7779...508

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han dusjer én gang daglig syns jeg du er prippen om du ber han dusje før sex. Men jeg foretrekker at penis smaker penis jeg da, og ikke såpe. 

Anonymkode: ee90d...c3c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke dusje sammen først da? Det er så fint og digg syns jeg da. Så blir jo begge rene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du er ikke prippen 😂 Her tar vi det enten i dusjen eller vi dusjer før og etter (det er vel kanskje en mer selvfølge 🙈). Gjorde tabben i å ikke dusje før og etter én gang - fikk urinveisinfeksjon - never again (skal sies at det skjedde med min første type og første gang vi hadde sex). Dusj før og etter er helt greit for mannen min og han klager ikke.

Et spørsmål jeg har; hvordan klarer man å suge uten kondom..? Jeg ha kondom på, brekker meg når den saften kommer ut 🙈

Anonymkode: 3dd36...556

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei du er ikke prippen 😂 Her tar vi det enten i dusjen eller vi dusjer før og etter (det er vel kanskje en mer selvfølge 🙈). Gjorde tabben i å ikke dusje før og etter én gang - fikk urinveisinfeksjon - never again (skal sies at det skjedde med min første type og første gang vi hadde sex). Dusj før og etter er helt greit for mannen min og han klager ikke.

Et spørsmål jeg har; hvordan klarer man å suge uten kondom..? Jeg ha kondom på, brekker meg når den saften kommer ut 🙈

Anonymkode: 3dd36...556

Har aldri sugd noen med kondom jeg da.. men jeg syns det smaker digg uansett jeg så lenge det er en jeg liker veldig godt. Mulig jeg er rar. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kommer an på hvor lenge dere har vært sammen. 

Anonymkode: fd169...849

Vi som har vært lenge i forhold liker ikke pisselukt og drittlukt heller. 

Nei man er ikke kravstor om man krever renslighet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Det kommer jo an på hans hygiene. Om han er flink til å holde den ren så er ikke nødvendigvis dusj nødvendig, men hvis han slurver litt etter dobesøk så kan det bli litt ekkelt.

I tillegg så er folk ulike på hvor mye lukt og smak de er komfortabel med. Så synes ikke at du er prippen og det er ikke hva alle andre mener som er viktig her. Det viktigste er at du er komfortabel og om han ønsker oralsex så må han vaske kølla si først. Det burde ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om han dusjer én gang daglig syns jeg du er prippen om du ber han dusje før sex. Men jeg foretrekker at penis smaker penis jeg da, og ikke såpe. 

Anonymkode: ee90d...c3c

Jeg beklager, men det er det ekleste jeg har lest idag. Jeg vil ikke ha smak av penis i munn.

Kjæresten vasker seg av seg selv, jeg har aldri bedt han om å gjøre det. Men det har liksom blitt en greie hvor vi må ha dusjet (1-3 timer i forveien går bra).

Jeg sliter også med å bruke mye spytt, for spytt lukter ja jo som spytt, og jeg har aldri taklet den lukten heller. 

Venninne mener jeg er prippen og at sex skal være litt skittent, men jeg vil nyte sex, og det klarer jeg ikke om det skal lukte «skittent».

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg hadde 69 med ei jente en gang som hadde en liten bit dopapir igjen i anus etter forrige dobesøk. Av og til må man bare lukke øynene og slikke videre.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg beklager, men det er det ekleste jeg har lest idag. Jeg vil ikke ha smak av penis i munn.

Kjæresten vasker seg av seg selv, jeg har aldri bedt han om å gjøre det. Men det har liksom blitt en greie hvor vi må ha dusjet (1-3 timer i forveien går bra).

Jeg sliter også med å bruke mye spytt, for spytt lukter ja jo som spytt, og jeg har aldri taklet den lukten heller. 

Venninne mener jeg er prippen og at sex skal være litt skittent, men jeg vil nyte sex, og det klarer jeg ikke om det skal lukte «skittent».

Du må bare omfavne at du er prippen. For det er du.

Men det går sikkert bra for det.

Anonymkode: 532ed...83c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er prippen om du krever det pga svettlukt😂 herregud er jo halve opplevelsen å burde jo komme om man er nydusjet også

hadde vært mye mer skeptisk på dødhud å pisslukt

Anonymkode: 78773...fb0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen dusjer hver dag og har aldri kjent noe lukt eller smak av penis. Dusjer hver dag selv og aldri hørt noe fra mannen ang lukt / smak. 

Anonymkode: e821d...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min vasker seg nedentil hver kveld før han kommer opp i senga, det gjør at det er lett å la seg friste til å invitere  til oralsex…😊

Anonymkode: 998cf...386

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (17 timer siden):

Infeksjoner av at en mann med ellers normal hygiene ikke har dusjet seg på et par dager? Nei, det får man ingen infeksjon av! Suging er noe annet fordi man kjenner smaken alt for sterkt.

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

I alle dager slags mann er det vi snakker om her da som har en bakterieinfisert penis etter 2 vanlige dager på arbeid? En som står på alle fire 7,5t hver dag i møkkakjelleren?

Nettopp!

Anonymkode: c13bc...8aa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du er prippen om du krever det pga svettlukt😂 herregud er jo halve opplevelsen å burde jo komme om man er nydusjet også

hadde vært mye mer skeptisk på dødhud å pisslukt

Anonymkode: 78773...fb0

Svettelukt i bokseren er nogo, sorry.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...