Gå til innhold

Lykkelig/ulykkelig i ekteskapet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har bare vært sammen i 3 år så har veldig aktivt sexliv enda, men merker at sex avler sex. Et sexleketøy kan være med på å bare øke lysten hans. Dette kan dere bruke sammen, han kan starte med det, også kan det ende i sex f.eks. 

Anonymkode: 8d641...022

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange lever mot sitt ønske i lange sexløse forhold. Det er ikke sant at alle forhold der en eller begge mister lysten «ryker».

Anonymkode: 9b2d9...ee3

Nei, mange lever ikke i sexløse forhold. Men noen gjør det.

Hvis mange levde i sexløse forhold ville statistikkene se veldig annerledes ut.

Anonymkode: f27df...01f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 3.42):

Nei, mange lever ikke i sexløse forhold. Men noen gjør det.

Hvis mange levde i sexløse forhold ville statistikkene se veldig annerledes ut.

Anonymkode: f27df...01f

Jo, mange lever i sexløse forhold. Hvert fjerde parforhold er uten sex: https://www.relate.org.uk/get-help/over-quarter-relationships-are-sexless

Det kan være høyere, mellom 25 og 50 prosent: 

https://www.psychologytoday.com/us/blog/the-state-our-unions/202210/the-battle-the-sexes-has-left-more-couples-sexless?amp

Skrevet

Jeg skjønner egentlig hvorfor TS reagerer på fleshligten. Vibratorere og penisringer er jo noe man kan/skal bruke sammen. Kan man bruke fleshligt sammen? Jeg ser for meg at dette er noe han kun kan bruke alene, og at han da allerede er forsynt i 14 dager til, slik at TS får sex kun en gang i måneden? Eller kan litt solosex med fleshligten føre til mer spenning og appetitt på sex for hans del? Jeg har aldri vært borti noe slikt (nå er jeg kvinne, og jeg regner med at hvis en av mine kjærester hadde hatt noe slikt, så hadde de ikke sagt det til meg)

Anonymkode: e4251...b9a

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner egentlig hvorfor TS reagerer på fleshligten. Vibratorere og penisringer er jo noe man kan/skal bruke sammen. Kan man bruke fleshligt sammen? Jeg ser for meg at dette er noe han kun kan bruke alene, og at han da allerede er forsynt i 14 dager til, slik at TS får sex kun en gang i måneden? Eller kan litt solosex med fleshligten føre til mer spenning og appetitt på sex for hans del? Jeg har aldri vært borti noe slikt (nå er jeg kvinne, og jeg regner med at hvis en av mine kjærester hadde hatt noe slikt, så hadde de ikke sagt det til meg)

Anonymkode: e4251...b9a

Man kan vel bruke en fleshlight sammen akkurat like mye som en vibrator. Feks hun kan sette seg over ansiktet hans mens han bruker fleshlighten. Og det er bare et eksempel. Men så er kanskje realiteten her at han ikke vil ha henne sittende over ansiktet sitt 😂

Anonymkode: b2623...d05

Skrevet

Sexlivet vårt er absolutt ikke kjedelig, bare altfor sjeldent. Vi nyter hverandre intenst når vi har sex, og vi kan fort ha sex, inkludert forspill og kosing etterpå, i et par timer. Alle sanser er i bruk og han er minst like opptatt av min nytelse som sin egen. Om vi er en del av en statistikk hverken ene eller andre veien etter 18 år sammen aner jeg ikke, men jeg har til dags dato aldri tenkt på at jeg må ha en ny partner fordi sexlivet er for kjedelig, ei heller fordi vi har motsatte behov. Issuet mitt er jo hyppigheten og følelsen av å bli avvist som er vond.

Men jeg har lest gjennom svarene flere ganger, og jeg har bestilt en fleshlight til han nå som han skal få pakke opp lille julaften, på kvelden. Så får vi se om han bruker den mest alene eller sammen.

og til b2623, det er none of your business, men jeg sitter både her og der på han. Jesus alt folk kan lire av seg og flire av.

Anonymkode: 50fd5...089

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 0.39):

Dette er Lotto-vinneren som blir provosert av  alle som ikke har vært like heldige som henne. Jeg er målløs. 

Vi er flere lottovinnere her da, for jeg er 100% enig, og også lei det usanne gnålet om at biologi tilsier at man ikke kan ha et godt sexliv år etter år. Vi er mange som har det. Beklager at dere ikke har opplevd det samme, men det betyr likevel ikke at våre liv er løgn. 

Anonymkode: e3027...867

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...