Gå til innhold

Sende inn programforslag til NRK?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute i natten som vet hvor man kan foreslå programmer til NRK? Jeg har en idé som rett og slett ikke kan gå til hundene 🤗

Anonymkode: 575f3...da9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt sportsavdelingen, underholdningsavdelingen, barne- og ungdomsavdelingen osv for å pitche idéen din. Be om et kort møte eller telefonprat. Kan også hjelpe om du først overbeviser noen som har fått gjennom idéer på film eller tv før. I det minste for å få tips til hvordan du best mulig skal presentere idéen. Det er sjelden at forslag selger seg selv og husk at de med makten får så mange forslag at du som nybegynner må gjøre noe for å skille deg ut.

Anonymkode: 7a56b...138

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i Nrk. Man får inn 100+ sånne forslag i uka, per mail og telefon. Ingen av dem blir noen sinne hensyntatt. Da må du heller gå til et ekstern TV-produksjonsselskap hvis du mener funhar en fantastisk ide.

Anonymkode: 69752...2a4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nrk lager ikke så mye selv. Er nok lettere å gå til et produksjonsselskap. Rubicon, Monster eller hva de nå heter. Der er det nok lettere å selge inn forslag.

Anonymkode: 8821e...684

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg hører hva dere sier. Problemet er at programmet mitt er et slags talkshow med en veldig berømt NRK profil, så kanskje det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Jeg hører hva dere sier. Problemet er at programmet mitt er et slags talkshow med en veldig berømt NRK profil, så kanskje det hjelper?

Hvem da? Er vel heller ikke gitt at vedkommende er ansatt i Nrk. Men hva med å kontakte den personen direkte?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvem da? Er vel heller ikke gitt at vedkommende er ansatt i Nrk. Men hva med å kontakte den personen direkte?

Det er Hans Olav Brenner. Programmet heter "Brenner brenner bøker" og går ut på at han hver uke snakker om bøker han ikke liker og på slutten av programmet brenner han de 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er Hans Olav Brenner. Programmet heter "Brenner brenner bøker" og går ut på at han hver uke snakker om bøker han ikke liker og på slutten av programmet brenner han de 😅

Nachspiel-idé …

Anonymkode: eb4b3...c96

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En særdeles dårlig idé ...  

Jeg sikker på at Hans Olav Brenner har alt for stor respekt for litteratur og alt arbeidet som ligger bak et forfatterskap til at han kunne tenke seg å følge forslaget ditt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med vi følger strømprisen  time for time før dette opp på lista de også :) programmet må vare minst 24 timer deretter utregning av prisen etterpå så får politikerne sjokk :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...