Gå til innhold

En frekk fremmede stoppet meg offentlig basseng

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fremmed person  stoppet meg da jeg ikke dusjet i den lokale svømmehallen jeg går i. Jeg tok på meg badetøy og var på vei til bassenget når en fremmed person stoppet meg med kommentaren ‘’skal du ikke dusje’’. Ble lettere sjokkert. 

Anonymkode: d69c7...1a1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart du blir stoppet. Ingen er så idipter at de ikke dusjer først. Så nå kan du finne noe annet å trolle om 👍

Anonymkode: 82234...3de

Jeg hadde dusjet hjemme rett før jeg kom. 

• Liker 3
Skrevet

Alle må dusje 

Anonymkode: 6d331...94b

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En fremmed person  stoppet meg da jeg ikke dusjet i den lokale svømmehallen jeg går i. Jeg tok på meg badetøy og var på vei til bassenget når en fremmed person stoppet meg med kommentaren ‘’skal du ikke dusje’’. Ble lettere sjokkert. 

Æsj

Anonymkode: 75c14...173

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingenting overrasker meg lenger på sære og sta mennesker på Kvinneguiden lenger.. 

Det er totalt irrelevant om du dusjet hjemme før du skulle i et offentlig basseng. 

Så lenge du ikke er eier av bassenget og har egne regler for deg selv så følger du reglene for offentlig bad. 

Anonymkode: d6333...20c

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Ingenting overrasker meg lenger på sære og sta mennesker på Kvinneguiden lenger.. 

Det er totalt irrelevant om du dusjet hjemme før du skulle i et offentlig basseng. 

Så lenge du ikke er eier av bassenget og har egne regler for deg selv så følger du reglene for offentlig bad. 

Det er ikke nødvendig med dusj når jeg dusjet før jeg kom. Jeg liker ikke å boltre meg naken foran andre. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spiller jo faktisk ingen rolle. Så bra du ble stoppet. 

Anonymkode: d0492...5cf

Det var sykt frekt! 

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt er det ikke irrelevant. Dusjen er for å være ren når du går i bassenget. 

Dusjet du hjemme, og går i bassenget, er du ren. Problem = ???

Anonymkode: b9a21...7d3

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil beklage at du opplevde dette som ubehagelig. Det kan være skremmende og sjokkerende å bli møtt med kommentarer fra fremmede. Det er helt forståelig at du hadde det sånn. Svømmehaller har ofte strenge retningslinjer for hygiene og det er viktig at alle følger disse retningslinjene for å opprettholde et rent miljø. Det er imidlertid ikke ok for noen å ta det for langt og kommentere din oppførsel på en ubehagelig måte. Jeg håper du ikke opplevde dette igjen og at du følte deg trygg og komfortabel når du var i svømmehallen.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Rasjonalisten skrev (Akkurat nå):

Jeg vil beklage at du opplevde dette som ubehagelig. Det kan være skremmende og sjokkerende å bli møtt med kommentarer fra fremmede. Det er helt forståelig at du hadde det sånn. Svømmehaller har ofte strenge retningslinjer for hygiene og det er viktig at alle følger disse retningslinjene for å opprettholde et rent miljø. Det er imidlertid ikke ok for noen å ta det for langt og kommentere din oppførsel på en ubehagelig måte. Jeg håper du ikke opplevde dette igjen og at du følte deg trygg og komfortabel når du var i svømmehallen.

Står ingen regler at det er påbudt der jeg går… jeg stirret bare tilbake og bli tvunget til og dusje. Folk eier ikke skam. 

Skrevet

Selvsagt er det ikke irrelevant. Dusjen er for å være ren når du går i bassenget. 

Dusjet du hjemme, og går i bassenget, er du ren. Problem = ???

Anonymkode: b9a21...7d3

Ja det er et stort problem. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke nødvendig med dusj når jeg dusjet før jeg kom. Jeg liker ikke å boltre meg naken foran andre. 

Jo det er nødvendig, og om du ikke kan dusje som vanlig folk før du går i bassenget så kan du ikke benyttr deg av svømmehallen.

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Alice123 skrev (Akkurat nå):

Jo det er nødvendig, og om du ikke kan dusje som vanlig folk før du går i bassenget så kan du ikke benyttr deg av svømmehallen.

Jeg dusjet bare ikke naken som den frekkingen kommenterte. Stod i diskusjon med det brødhue i 10 min om det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spiller ingen rolle, du må dusje og i hallen

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da ber du om egen garderobe

• Liker 3
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (Akkurat nå):

Da ber du om egen garderobe

Jeg har ikke handikap 

• Liker 1
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Spiller ingen rolle, du må dusje og i hallen

Jeg dusjet jeg dusjet ikke med badetøyet av. Det kan ingen tvinges til. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Stress å bli sjokkert. Perfekt anledning til å dytte vedkommende i vannet, da.... 😁

Anonymkode: 83d20...322

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...