Nattens rytter Skrevet 10. desember 2022 #41 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 14.23): I reklamene er vennegjengene bestående av både gutter og jenter samlet, med en asiat, en afrikaner, en latin-amerikaner, en i hijab og en i rullestol. Sånne vennegjenger finnes det jo flust av i virkeligheten, ikke sant.. Anonymkode: 38901...1c9 Eg trur nok du har rett i det. Jamvel på studier heng ofte personar frå same kulturkrins med kvarandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 10. desember 2022 #42 Del Skrevet 10. desember 2022 Vi som ikke blir stressa og kaster oss over fjernkontrollen når det kommer noen med mørkere hud enn oss på tven vet av erfaring at det kan bety prat om ganske hva som helst. At mørkhudet = rap på tv er nok mest noe du har funnet på. Jeg er glad for at vi har en variasjon av mennesker på tv. Da jeg var yngre var det veldig overvekt av østlendinger, jeg synes at det er positivt med større mangfold både når det kommer til distrikts-Norge og minoriteter. TV blir bedre med litt variasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #43 Del Skrevet 10. desember 2022 Hæ??? Det har jeg ALDRI tenkt på - for en rar tanke! Anonymkode: 18a8a...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #44 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 11.19): Eller er det noe du ikke tenker på i det hele tatt? Må selv innrømme at jeg foretrekker feks Koss Til Kvelds når alle deltakerne er ensike nordmenn. Da vet keg at samtalene vil dreie seg om ting som står meg nærmere (feks ikke rap). Har ikke noen rasistisk tanke bak dette i det hele tatt. Anonymkode: 38901...1c9 Hvis ikke dette er rasistisk så vet ikke jeg, slutt å lulle deg ytterligere inn i boblen du er inni. Hvem vet - kanskje du lærer noe og får utvidet horisonten din noe ved å høre på andre enn etnisk norske. Tror du har godt av det Anonymkode: 9e76c...82f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest plusskatten Skrevet 11. desember 2022 #45 Del Skrevet 11. desember 2022 Embla82 skrev (22 timer siden): Vi som ikke blir stressa og kaster oss over fjernkontrollen når det kommer noen med mørkere hud enn oss på tven vet av erfaring at det kan bety prat om ganske hva som helst. At mørkhudet = rap på tv er nok mest noe du har funnet på. Jeg er glad for at vi har en variasjon av mennesker på tv. Da jeg var yngre var det veldig overvekt av østlendinger, jeg synes at det er positivt med større mangfold både når det kommer til distrikts-Norge og minoriteter. TV blir bedre med litt variasjon. Er ikke noe mangfold på tv. Distriktsnorge er sterkt underrepresentert, sammenlignet med visse andre minoriteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #46 Del Skrevet 11. desember 2022 Foretrekker utenlandske talkshows. Norge er så lite, det skjer for lite her. Vi er så utrolig få også. Anonymkode: b56aa...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 11. desember 2022 #47 Del Skrevet 11. desember 2022 plusskatten skrev (2 timer siden): Er ikke noe mangfold på tv. Distriktsnorge er sterkt underrepresentert, sammenlignet med visse andre minoriteter. Det går da an å være glad for at det er mer mangfold enn før, fordi om det ikke er perfekt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 13. desember 2022 #48 Del Skrevet 13. desember 2022 Aldri tenkt over, og er egentlig ikke en stor fan av talkshow. Da ser jeg eller på John Oliver eller Jimmy Kimmel i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #49 Del Skrevet 13. desember 2022 Synes det er ok å høre perspektivene til mennesker jeg har lite/ingenting til felles med så lenge det ikke er woke-sutring, så det at andre raser er representert kan være interessant. Anonymkode: 9d0de...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå