youcancallmejune Skrevet 9. desember 2022 #21 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, be dine privilegerte medmennesker som å slutte med å behandle minoriteter som dritt, så slutter de å klage så mye at det går utover din hverdag. Forresten...hva betyr woke? Anonymkode: f4a97...13b Jeg ser i grunnen få som behandler minoriteter som dritt, og det er derfor jeg synes det blir vel mye sutring. Jeg synes nordmenn generelt er hensynsfulle, velmenende og lite rasistiske. Jeg er selv innvandrer, kvinne og kronisk syk, og jeg tviler på at jeg hadde hatt det bedre i noe annet land i verden. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #22 Del Skrevet 9. desember 2022 Nei det liker jeg ikke. Jeg liker show som representerer samfunnet og da er såklart alle hudfarger viktig. Det at du ikke liker mørke gjester fordi du antar at de bare skal snakke om rap er rasistisk jo Anonymkode: 93c87...f68 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #23 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja og så kan de melanrike stå på sidelinjen og tåleigjen og igjen at folk ikke vil ha dem synlig i homogene, blonde og blåøyde Norge? Det har alt med rasisme å gjøre. Hvis du ikke kan relatere deg til andre mennesker, utifra etnisitet, så har du et problem. Hva med melaninrike som er født og oppvokst i Norge? Nei, du kan dra langt ut på landet og holde deg der med de homogene, med det tullet. Anonymkode: f4a97...13b Min Bittelille venn 💗 Du er ignorant, og vet ingen ting om hva rasisme er. Det lukter lang vei at din ''kompetanse'' er fra ''livets harde skole''. Du kan jo komme tilbake hit når du har fått deg litt utdanning og klarer å argumentere for ditt syn på vettig vis. I tillegg skriver du usannsynlig dårlig, knapt et ord eller setning fra deg som er riktig stavet, skrevet og/eller formulert riktig. Anonymkode: 7a134...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #24 Del Skrevet 9. desember 2022 Bryr meg egentlig ikke så lenge programmet er bra, men hvis det er åpenbart mangfold og kvotering bare for woke og pk sin skyld så gidder jeg ikke. Samme med filmer, serier og andre ting der kvalitet, skuespillerprestasjoner og historie kommer i andre rekke fordi produsentene mener at woke og pk er viktigere. Anonymkode: f2450...1a9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. desember 2022 #25 Del Skrevet 9. desember 2022 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #26 Del Skrevet 9. desember 2022 Har lagt merke til at i reklamer skal det nå ALLTID være minst en farget eller utlending bland alle de hvite. Veldig stor overrepresentasjon av forhold mellom to forskjellige raser enda det ikke er på langt nær slik i virkeligheten haha. Ser at produsentene med kirurgisk presisjon komponerer reklamene til å være mest mulig «woke» eller hva faen det heter haha cringe. Anonymkode: 5c0d0...8f6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #27 Del Skrevet 9. desember 2022 Har ingen betydning / derav ingen tanker om det. Viktigste er at de er fullverdige deltagere, og er med på alt av hva nå enn TV-programmet skal gjøre. For eksempel: Farmen, slakt av dyr - det at du er veganer er ingen unnskyldning. Du skal være med på slakt. Nei, du trenger ikke å fysisk gjøre noe, men du skal være der. Anonymkode: 93b77...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. desember 2022 #28 Del Skrevet 9. desember 2022 Ser bare på programmer som har gjester innenfor RIng 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #29 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har lagt merke til at i reklamer skal det nå ALLTID være minst en farget eller utlending bland alle de hvite. Veldig stor overrepresentasjon av forhold mellom to forskjellige raser enda det ikke er på langt nær slik i virkeligheten haha. Ser at produsentene med kirurgisk presisjon komponerer reklamene til å være mest mulig «woke» eller hva faen det heter haha cringe. Anonymkode: 5c0d0...8f6 I reklamene er vennegjengene bestående av både gutter og jenter samlet, med en asiat, en afrikaner, en latin-amerikaner, en i hijab og en i rullestol. Sånne vennegjenger finnes det jo flust av i virkeligheten, ikke sant.. Anonymkode: 38901...1c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #30 Del Skrevet 9. desember 2022 Nei. Hvis alle er like blir det kjedelig å se på. Anonymkode: e40e1...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 9. desember 2022 #31 Del Skrevet 9. desember 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Eller er det noe du ikke tenker på i det hele tatt? Må selv innrømme at jeg foretrekker feks Koss Til Kvelds når alle deltakerne er ensike nordmenn. Da vet keg at samtalene vil dreie seg om ting som står meg nærmere (feks ikke rap). Har ikke noen rasistisk tanke bak dette i det hele tatt. Anonymkode: 38901...1c9 Har den gamle skøyteløperen startet talkshow? Det har gått meg hus forbi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 9. desember 2022 #32 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min Bittelille venn 💗 Anonymkode: 7a134...5c1 Da kan vi gratulere vinneren i kategorien hersketeknikk 2022 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #33 Del Skrevet 9. desember 2022 Tomas77 skrev (55 minutter siden): Har den gamle skøyteløperen startet talkshow? Det har gått meg hus forbi. Har du ikke sett dette? Gjestene tar på seg kondomdrakt og går en runde på skøyter i Vikingeskipet, samtidig blir de intervjues av Johan Olav Koss. Er kjempepopulært. Anonymkode: 38901...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #34 Del Skrevet 9. desember 2022 Bryr meg null om etnisitet, men når sportsfolk deltar blir det bestandig uinteressante samtaler av det, typisk om hvor mye de trener, de beste plasseringene, når de var på bunn, hvordan de startet med idrett, den fantastiske støtten fra trener/foreldre/partner osv. Gudsjammerlig kjedelig, hver eneste gang. Anonymkode: 5a58c...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 9. desember 2022 #35 Del Skrevet 9. desember 2022 27 minutter siden, AnonymBruker said: Har du ikke sett dette? Gjestene tar på seg kondomdrakt og går en runde på skøyter i Vikingeskipet, samtidig blir de intervjues av Johan Olav Koss. Er kjempepopulært. Anonymkode: 38901...1c9 Oooh gleder meg til å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. desember 2022 #36 Del Skrevet 9. desember 2022 Kort sagt: jeg foretrekker ikke talkshows i det hele tatt. Når jeg velger meg TV-programmer, velger jeg ut fra hvilke interesser jeg har, ikke deltakerne i programmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #37 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I reklamene er vennegjengene bestående av både gutter og jenter samlet, med en asiat, en afrikaner, en latin-amerikaner, en i hijab og en i rullestol. Sånne vennegjenger finnes det jo flust av i virkeligheten, ikke sant.. Anonymkode: 38901...1c9 Nå glemte du at det også må være minst en transkjønnet og en homofil, dette er rett og slett hatprat!... fy og skam!. Anonymkode: f2450...1a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #38 Del Skrevet 10. desember 2022 On 12/9/2022 at 11:19 AM, AnonymBruker said: Eller er det noe du ikke tenker på i det hele tatt? Må selv innrømme at jeg foretrekker feks Koss Til Kvelds når alle deltakerne er ensike nordmenn. Da vet keg at samtalene vil dreie seg om ting som står meg nærmere (feks ikke rap). Har ikke noen rasistisk tanke bak dette i det hele tatt. Anonymkode: 38901...1c9 Jeg foretrekker som deg etnisk norske Anonymkode: 22753...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 10. desember 2022 #39 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 11.45): Foretrekker talkshow hvor alle gjestene snakker østlandsk. Anonymkode: 79bc2...0d5 Dei lyt vera frå Ottadalen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 10. desember 2022 #40 Del Skrevet 10. desember 2022 Me ser mest berre lokale nyhende og elles hyggjer me oss med arkivet til NRK - der finn ein mang ein glimestein (ein sjeldan gong ser me på Debatten). Diverre vert det ikkje lenger produsert mange program me tykkjer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå