Gå til innhold

Hvor er det blitt av waco


Lambda

Anbefalte innlegg

Dessuten,- er dere så innmari lei temaer om sjalusi, tannpasta, dobørste, tante rød, klær, kviser, sykdommer, hårfjerning, stringer, trekant med neger, osv. , kan dere ikke starte noen freske innlegg selv da ?

Evt. er det lov til å skygge unna de innleggene man ser ikke applerer. Det er ingen som tvinges til å lese om andres trusefarge eller sexpartnere!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Nelle" Jeg må innrømme at jeg av og til savner noen skikkelige diskusjoner her inne -interessante temaer, med gjennomtenkte refleksjoner.

Du kan ikke seriøst mene at det var Waco som stod for disse diskusjonen med interessante temaer og gjennomtenkte refleksjonene??? :ler::ler::ler: Er funny du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Waco var kanskje ikke alltid så seriøs og reflektert men han fikk alltid fart i debatten.

Ikke alle fattet at han for d meste køddet og satte ting på spissen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vits i et diskusjonsforum da ss ?

Alltid være en narr og spørke og kødde og bare drive med tull og tøys ?

Ja, gutten kunne få meg fly faens forbanna! Men det er vel ikke å bli sinna og krangle som er meningen med å ha diskusjonsforum eller hva ?

Synes du det ?

Han prata bare pi## . Det var ikke sjarmerende i det hele tatt og jeg har virkelig hatt det mye morsommere på KG nå enn når han var her. Dog kan hende den gamle bardunen er her ennå, - dere har vel lagt merke til et par "gjester" de siste par ukene vel ? Som har kommet med ting som "snørrgule" brudekjoler og annet snadder......

Men,- bevares,- alle har hver sin mening. D skal jeg respektere.

Men ingen skal få meg til å være enig om at han "fyrte opp" under diskusjonene og var et spennende element her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco var kanskje ikke alltid så seriøs og reflektert men han fikk alltid fart i debatten.

Ikke alle fattet at han for d meste køddet og satte ting på spissen

Vel det jeg har lest av waco, så lagde han kun diskusjoner for å provosere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie
Sitat slettet. Hege

Har jeg et ordforråd som en 14 årig doskribent?????

D kaller jeg trakassering d, for d medfører ikke riktighet.

Sexy Sadie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hege

D er ingen vits i å slette folk hvis de trakasserer eller har d morsomt på min bekostning; jeg tåler d fint jeg.

Jeg legger jo mye opp til d selv ikke sant....

Sexy Sadie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakkasering er ikke tillatt vet du, og dermed er det min jobb å fjerne det. Uansett hvem som blir utsatt for det, og uansett hvem som trakkaserer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...