Gå til innhold

Hvor er det blitt av waco


Lambda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Han ble vel lei av at hans innlegg ble sensurert eller bare fjernet tenker jeg

Enkelte av moderatorene er ivrige i jobben sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Aline

Jeg snakket om meg jeg da at jeg kjente meg igjen på Waco; fordi jeg vurderer sterkt å bare kutte ut dette diskusjonsforumet fordi innlegg bare forsvinner uten en skikkelig forklaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo begrenset hvor lenge det er interessant å lese om andres "perfekte kjernefamilie", dobørste, mobiltelefon og mens. Særlig når man vet at så å si alle innlegg som omtaler andre, mer interessante tema, forsvinner. Jeg har ikke vanskeligheter med å forstå wacos plutselige bortgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pytagoras
Aline

Jeg snakket om meg jeg da at jeg kjente meg igjen på Waco; fordi jeg vurderer sterkt å bare kutte ut dette diskusjonsforumet fordi innlegg bare forsvinner uten en skikkelig forklaring

sexysadie.....Folk bør ha såpass folkeskikk at de IKKE blir slettet, men noen har visst ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med siste innskriver;

Hvis vi holder oss til reglene, trengte jo ikke mderatorene å slette noe heller da......

Noe og tenke på for oss alle :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atlantis

Poenget til sexy..ett eller annet.. er jo bare at det må være lov til å være litt spenstig her inne. Det er jo de innleggene og de temaene som er "litt på kanten" som er mest spennende å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kan ikke helt se forskjellen på å være spenstig imot: Trang, trangere, trangest eller den som satt ut den tråden om trekant m neger eller han som kalte seg Reflektert Mann.

Men d var Trang Trangere jeg ble arestert for; hvis ikke d er forskjellsbehandlig vet ikke jeg.....

Synes ikke den ironiske spøken var noe å ta innlegget av lufta for...

Ellers da så virker d som om d er litt trynefaktor ute å går blandt moderatorene her

:evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marwell

Det er litt for dumt å skylde på trynefaktor, nå man gang på gang(slik som du,sexysadie), opptrer svært lite voksent. Du får den behandlingen du fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til KG store kranglefant. Jeg er sikker på at innleggene dine blir lest like nøye selv om du bruker vanlige bokstaver og ikke STOOOOOOORE og uthever dem til stadighet. Det er så slitsomt å lese.

Dessuten blir du lagt merke til her på KG uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et lite tips til KG store kranglefant. Jeg er sikker på at innleggene dine blir lest like nøye selv om du bruker vanlige bokstaver og ikke STOOOOOOORE og uthever dem til stadighet. Det er så slitsomt å lese.  

Dessuten blir du lagt merke til her på KG uansett  :P

enig med Thea :)

Og når det gjelder moderatorer så synes jeg de gjør jobben sin bra.følger man reglene blir jo ikke innlegget slettet...jeg er glad dette diskusjonsforumet ikke ligner på VG's .. der det kan gå over stokk og sten til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg av og til savner noen skikkelige diskusjoner her inne -interessante temaer, med gjennomtenkte refleksjoner. Har forsøkt (for en stund siden) å starte noen slike tråder, men fikk svært liten respons. Av og til har jeg følt at folk er mer interessert i å slenge dritt til hverandre her inne enn å være med på diskusjoner på et saklig og gjennomtenkt nivå. Har også notert meg at det ofte er de mest usakelige trådene som blir mest populære. Men for all del -KG er fremdeles det beste diskusjonsforumet jeg vet om.

Klem,

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Nelle... dobørste og mensen og "samboern ser på andre, hva skal jeg gjøre" er ikke interessant i all evighet. Men, men. Det er nu engang slik det er her inne.

Jeg tror vi trenger noen som provoserer for å få igang noen gode diskusjoner... det kan virke som at folk må bli provosert før de gidder å bry seg i ting som krever en viss refleksjon. Men provoserende innlegg blir sett på som "upassende" og blir sensurert og sletta hele tiden.

Jaja.... dere får kose dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ?

Greit nok å komme med litt småprovoserende ting, - sånn at man kan få startet en diskusjon, men personen dere snakker om hadde en STYGG tendens til å være litt for usaklig!!!!!

Mange på forumet drev jo å bar seg og sutret over at han var så teit og hvor dumme innleggene hans var,- osv. Likevel vil folk ha ham tilbake ?

Jaja, deres valg.....:roll:

Jeg gidder ikke mer fra den fyren i allefall.

Jeg vil ha en ordentlig diskusjon på KG, ikke en fjortis som bare snakker dritt om jenter og kvinner generelt for å få oppmerksomhet!!!!! Han kunne jo ikke debattere engang! Bare slengte dritt og sa umodne relger tilbake når han fikk svar på tiltale. URK!

Basta! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...