AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Vet det er et litt rart spørsmål, men spør det likevel. Som de fleste andre her er jeg i innspurten av julegavekjøp. Jeg trodde egentlig jeg var ferdig med familien, men ved opptelling denne uken oppdaget jeg at jenta mi hadde en gave mer enn gutten min. Normalt sett burde ikke det være et problem, men problemet er at jeg ikke aner hva han skal få. I løpet av året er jeg flink å skrive ned det folk sier de ønsker seg, og det har jeg vært i år også, men siden jeg trodde jeg var ferdig har jeg tipset alle andre om det som var igjen på lista. Eneste som står igjen er cherrox. Egentlig trodde jeg det var tull da han sa at han gjerne skulle hatt det, men det var det ikke. Han synes det er tungvint å måtte knyte på seg vintersko hver gang han bare skal en liten tur på butikken eller på besøk til en kompis, og mener det hadde vært mye lettere å bare tråkke seg ned i noen cherrox. I utgangspunktet er det fornuftig, men er ikke han for gammel for det? Anonymkode: d7dbc...529
atropos Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har cherrox i en alder av 38, så jeg tenker det går fint at en 13 åring har det. 19 2
Sofakona Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Jeg er 38 og bruker det gode og varme, blir ikke bløt og lett p ta på. Min 10 åring bruker det også nå 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Kjøp svarte Dock boots. Ser bedre ut og er bra! bruker de sjøl, jeg er over 30. Anonymkode: 3dbc7...247 11
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Min 13 åring vil helst bare gå i slippers når han skal ut på slike småturer ut, så det ønsket hadde jeg vært takknemlig for! Synes cherrox er helt innafor på en 13 åring. Anonymkode: 71da9...045 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Cherrox er uansett veldig praktisk når det er slaps. Store deler av vinteren de siste åra har vært slaps. Anonymkode: f3f71...37f 2
Elle Melle Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Det finnes jo ganske greie, vanntette støvletter med glidelås på siden (der lissene bare er til pynt), de er like raske å ta på men ikke så voldsomt som cherox i stor størrelse.
Ulrikke Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Cherrox eller dock boots. Jobber med barn og er mye ute, og jeg har dock boots selv om jeg er godt over 40. Han vet jo hva han ønsker seg, så han vet vel at han vil bruke det. Du hadde vel ikke reagert om han ønsket seg gummistøvler, og prinsippet er jo det samme.... 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Cherrox er fantastisk men har bare sett de opptil str 40. Dock boots er et godt alternativ. Eller så har de fôra støvler på xxl. Sorel har også ganske fine vinterstøvler som er gummiert rundt foten. Anonymkode: 20edc...d5c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Overhodet ikke🙂 Anonymkode: b69a3...44f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Jeg bruker dockboots som barne og ungdomsarbeider, elsker det!😀 Anonymkode: a15d2...7fb
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 Min eldste ville også hatt cherrox i den alderen, men hadde for store bein. Jeg har beholdt hans siste for de er så enkle å bruke. Anonymkode: 28ab5...df5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 Nå fikk jeg også lyst på cherrox. 30 år. Anonymkode: 1ceed...be2 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 Bruker det selv som voksen jeg også. Så praktisk! Syns de viking extreme ser litt bedre ut enn de ultra til barn. Men de har jo begynt å produsere egne cherrox til voksne også nå, viking arctic! Str 36-47 🥰 Anonymkode: 00817...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet det er et litt rart spørsmål, men spør det likevel. Som de fleste andre her er jeg i innspurten av julegavekjøp. Jeg trodde egentlig jeg var ferdig med familien, men ved opptelling denne uken oppdaget jeg at jenta mi hadde en gave mer enn gutten min. Normalt sett burde ikke det være et problem, men problemet er at jeg ikke aner hva han skal få. I løpet av året er jeg flink å skrive ned det folk sier de ønsker seg, og det har jeg vært i år også, men siden jeg trodde jeg var ferdig har jeg tipset alle andre om det som var igjen på lista. Eneste som står igjen er cherrox. Egentlig trodde jeg det var tull da han sa at han gjerne skulle hatt det, men det var det ikke. Han synes det er tungvint å måtte knyte på seg vintersko hver gang han bare skal en liten tur på butikken eller på besøk til en kompis, og mener det hadde vært mye lettere å bare tråkke seg ned i noen cherrox. I utgangspunktet er det fornuftig, men er ikke han for gammel for det? Anonymkode: d7dbc...529 Nå virker det ikke som han er for gammel uansett, men i et innlegg hvor man spør om et barn er for gammelt er det kanskje greit å nevne alderen på barnet? Anonymkode: 0e9dc...39e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå virker det ikke som han er for gammel uansett, men i et innlegg hvor man spør om et barn er for gammelt er det kanskje greit å nevne alderen på barnet? Anonymkode: 0e9dc...39e Ups, så overskriften nå. My bad. Anonymkode: 0e9dc...39e 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 Her er en japanskinspirert Cherrox-type støvel som kanskje kan brukes? De er skikkelig varme, og finnes i en masse forskjellige farger: https://derute.no/collections/fubuki Anonymkode: c437b...ff4 1
Fireflies Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Nå fikk jeg også lyst på cherrox. 30 år. Anonymkode: 1ceed...be2 Jeg også. Første som slo meg når jeg leste kommentarene.
Peterpan91 Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Jeg ville ikke ha kjøpt det til en 13-åring. Hadde vært redd for at han hadde blitt mobbet. Han kan f.eks. bruke det på hytta, hjemme, på tur osv, men ville ikke at han skulle brukt det på skolen i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 Skjønner hva du mener. Var skeptisk da min på 13 kjøpte det i fjor, men gikk veldig fint. Han brukte dem ikke på skolen, men ellers ble de mye brukt. Anonymkode: 24637...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå