AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #21 Skrevet 9. desember 2022 Går han på ungdomsskole? Skjønner skepsisen. Selv om det er praktisk og alt det der, så er jeg litt usikker på om folk faktisk bruker det på ungdomsskolen..? Anonymkode: c5f0f...bba
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #22 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her er en japanskinspirert Cherrox-type støvel som kanskje kan brukes? De er skikkelig varme, og finnes i en masse forskjellige farger: https://derute.no/collections/fubuki Anonymkode: c437b...ff4 Takk!! Bestillte til hele familien nå😊 De ser jo helt gull ut!! Anonymkode: 2e9e9...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #23 Skrevet 9. desember 2022 Man blir aldri for gammel for praktisk fottøy. Anonymkode: 9a406...25a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #24 Skrevet 9. desember 2022 For en gave til deg å ha et barn som ønsker seg et praktisk fottøy. Jeg selv insisterte på å gå i Converse vinter og sommer i den alderen, og bukser med vide ben som hang nedi slapsen. Var kronisk våt på beina hele ungdomsskolen. Har forresten også lyst på Cherrox, finns de i str 38 skal tro? Anonymkode: c9d3d...910 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #25 Skrevet 9. desember 2022 Gi gutten cherrox! Han er mer enn gammel nok til å vite hva han ønsker seg. Har cherrox selv, er så praktisk til den bruken han ser for seg. Lette å hoppe i for å gå i postkassa, over til naboen, tusle rundt nabolaget med bikkja, ut og sjekke hva minstemann holder på med osv. Varme er de også, og vanntette. Passer i nesten alt slags vær og føre vinterstid her nordpå. Husk at ungdom også gjør/sier/bruker ting ironisk. Ikke alle bryr seg om hva andre måtte mene eller synes. Det kan like gjerne være - eller bli - en kul greie. Stol på gutten din Anonymkode: d9aae...a73 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #26 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For en gave til deg å ha et barn som ønsker seg et praktisk fottøy. Jeg selv insisterte på å gå i Converse vinter og sommer i den alderen, og bukser med vide ben som hang nedi slapsen. Var kronisk våt på beina hele ungdomsskolen. Har forresten også lyst på Cherrox, finns de i str 38 skal tro? Anonymkode: c9d3d...910 Jupp! Har selv Går også høyere opp i voksenstørrelser nå. Anonymkode: d9aae...a73
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #27 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vet det er et litt rart spørsmål, men spør det likevel. Som de fleste andre her er jeg i innspurten av julegavekjøp. Jeg trodde egentlig jeg var ferdig med familien, men ved opptelling denne uken oppdaget jeg at jenta mi hadde en gave mer enn gutten min. Normalt sett burde ikke det være et problem, men problemet er at jeg ikke aner hva han skal få. I løpet av året er jeg flink å skrive ned det folk sier de ønsker seg, og det har jeg vært i år også, men siden jeg trodde jeg var ferdig har jeg tipset alle andre om det som var igjen på lista. Eneste som står igjen er cherrox. Egentlig trodde jeg det var tull da han sa at han gjerne skulle hatt det, men det var det ikke. Han synes det er tungvint å måtte knyte på seg vintersko hver gang han bare skal en liten tur på butikken eller på besøk til en kompis, og mener det hadde vært mye lettere å bare tråkke seg ned i noen cherrox. I utgangspunktet er det fornuftig, men er ikke han for gammel for det? Anonymkode: d7dbc...529 Hvorfor det? De er varme, vanntette og praktiske. Gi han Cherrox til jul hvis fet er det han ønsker seg. Et fornuftig ønske, spør du meg! Anonymkode: 723ab...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #28 Skrevet 9. desember 2022 Jeg hadde ikke kjøpt akkurat det til en 13åring. Det er lett å få mye negativ oppmerksomhet om man går med noe som er en ganske åpenbar «barnehage/småskole» greie. Så jeg hadde funnet frem et mer «voksent» alternativ og foreslått det. Om han absolutt ville ha det og var helt oppsatt på dette hadde jeg jo gitt det. Anonymkode: 780f3...1df 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #29 Skrevet 9. desember 2022 Måkje skilla seg ut, fali det! Da e som å banna i kirko da! Ro ned bæret og bruk cherrox på 13 åringen. Anonymkode: 9cdbd...806 1
Nelja Skrevet 9. desember 2022 #30 Skrevet 9. desember 2022 Han har et fornuftig svar på hvorfor han ønsker seg det, har du et fornuftig svar for at han ikke kan få det? Høres ut som dine grunner er ganske teite, og vi alle har vel angret på et gaveønske? Masse læring i det. Jeg synes det virker som et gjennomtenkt og lurt ønske.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #31 Skrevet 9. desember 2022 Jeg skjønner ikke problemet. Jeg hadde selv cherrox da jeg var 13 år og ikke er jeg blitt skader for livet av det. Det er jo praktisk? Anonymkode: b456d...11a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #32 Skrevet 12. april 2023 Bør gå greit så lenge han ikke sparker fotball med dem Anonymkode: 6b6a7...502
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #33 Skrevet 12. april 2023 Våre sluttet med det da de startet på ungdomsskolen. Men går fortsatt med det når de skal ut i skauen og det gjerne er vått. Aldri på skolen. Anonymkode: 2b7cd...12f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #34 Skrevet 13. april 2023 Det er jo mange som bruker cherrox på skolen, både lærere og elever både på barne og ungdomsskolen Anonymkode: 6b6a7...502
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #35 Skrevet 15. april 2023 Det er helt greit å bruke cheerox på skolen og blant venner når du er 13 år. Cheerox er en populær og allsidig sko som mange mennesker bruker til daglig. Så lenge skolen din ikke har noen spesielle regler mot bruk av cheerox, kan du trygt bruke dem på skolen. Anonymkode: 6b6a7...502
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #36 Skrevet 3. mai 2023 Tror jeg hadde gått for den her til en 13 åring Viking Arctic 2.0 Black/Dark Grey 37 For alle aktiviteter i kalde forhold - Herresko Anonymkode: 6b6a7...502
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå