AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Del Skrevet 8. desember 2022 I 7 år har vi vært prøvere. Vi har vært igjennom tablettkurer, IVF forsøk, enda mer tabletter og vi har hatt 3 positive tester som endte i SA mellom 3 og 8 uke. Den siste var i mai der de så tom fostersekk på TUL uke 8. Etter det sa vi at nå legger vi vekk prøvinga for en stund og fokuserer på oss som ganske nygifte og bare koser oss. Men pga min pcos så ville jeg prøve fotsone terapi for å stabilisere hormoner og få kroppen i balanse til vi eventuelt ville begynne å prøve igjen, så det gjorde jeg gjennom sommeren og det funka det, kjente det gjorde godt for kroppen, og nå sitter jeg her da 7 uker på vei, og lurer på om det virkelig er vår tur endelig, og hvis så er hvorfor har ikke fotsone blitt nevnt for meg tidligere? Er det noen av dere prøvere som har forsøkt eller blitt tilbudt fotsone terapi? Anonymkode: 7f581...fbd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Del Skrevet 8. desember 2022 Ønsker deg masse lykke til! 🥰 Anonymkode: 76eae...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 8. desember 2022 #3 Del Skrevet 8. desember 2022 Det er vel litt som aktupunktur? Prøvde det,men funket ikke. Tror dessverre ikke på dette,men viktigeste er at du ble gravid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 8. desember 2022 #4 Del Skrevet 8. desember 2022 Gratulerer så mye! Har ikke prøvd fotsone terapi, men har gått til nevrorefleksolog for diverse ting. Gikk også til det når jeg ble gravid på første ivf førsøk med sønnen min, og hun hjalp meg enormt når jeg hadde bekkenlåsning og slete med å gå under graviditeten. Har nå hatt første behandling i går og skal fortsette med det fremover. Har nytt forsøk i slutten av januar eller februar. Da blir jeg direkte behandlet med tanke på nytt ivf forsøk. Så, blir spennende å se om det bidrar til positivt resultat denne gangen! Har hatt to negative forsøk bak oss, så nå tenkte jeg å prøve nevrorefleksologi igjen, siden jeg har hatt så god effekt av det tidligere på flere ulike fronter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå