Gå til innhold

Kan det være tilfeldig når man havner på samme sted gang på gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg vil utdype det, men jeg har havnet tilbake på et sted 3 ganger i mitt liv. Da jeg var baby, også var jeg langt borte fra det stedet i 10 år før jeg flyttet tilbake til det stedet (med en annen familie enn min biologiske), men bodde der kort før jeg flyttet langt vekk igjen og nå har jeg tilfeldigvis (ja, faktisk tilfeldigvis)  fått jobb på det stedet. Alle 3 gangene i samme gate. 

Føler nesten ikke at det kan være helt tilfeldig ? For dere som tror på litt alternative ting, tror dere at man faktisk kan høre til et spesifikt sted ? 

Anonymkode: 40e90...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vell, jeg har flyttet mye i løpet av mitt liv. Men havner de siste årene nå tilbake i ei og samme bygd. Først skulle jeg flytte, meb fikk jobb og ble på bygda. Så skulle bygget jeg bodde i rives og jeg tenkte å flytte til nabobyen der jeg jobber - men fanr kjærligheten, på bygda. Var usikker på meg selv og forholdet og ville ha litt space, planla å flytte men ble gravid - ble samboer med han jeg ble sammen med på bygda. Tror jeg rett og slett er stuck her😅

Anonymkode: 4a676...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vell, jeg har flyttet mye i løpet av mitt liv. Men havner de siste årene nå tilbake i ei og samme bygd. Først skulle jeg flytte, meb fikk jobb og ble på bygda. Så skulle bygget jeg bodde i rives og jeg tenkte å flytte til nabobyen der jeg jobber - men fanr kjærligheten, på bygda. Var usikker på meg selv og forholdet og ville ha litt space, planla å flytte men ble gravid - ble samboer med han jeg ble sammen med på bygda. Tror jeg rett og slett er stuck her😅

Anonymkode: 4a676...573

Ja😅 syns det er rart jeg! For min del gjør det meg ingenting å bli stuck på dette stedet. Jobben jeg har fått er også den beste jeg har hatt, så blir nok værende i den! Men ingen av disse 3 gangene har jeg valgt det selv. Nå så ble jeg plutselig arbeidsledig og måtte søke på absolutt alt innenfor min utdanning. Søkte helt sikkert 50 steder, og denne jobben var den eneste jeg søkte på i det området med litt vegring fordi det er reisevei på 30-40 min (som egentlig ikke gjør noe, de andre var bare nærmere🤷‍♀️), men det var den eneste stillingen jeg fikk napp på av alle stedene jeg søkte. I akkurat den gata jeg har bodd i 2 ganger i mitt liv "ufrivillig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig å lure på om det er tilfeldig når man havner på samme sted gang på gang. Det er klart at det kan være tilfeldig, men vi kan ikke utelukke at det kan være andre krefter som er i sving. Alternative ting som karmiske krefter eller andre åndelige krefter kan spille en rolle i dette. Det kan være at du har et særlig forhold til dette stedet som gjør at du tiltrekkes til det, eller at det har en betydning for din personlige utvikling. Det er vanskelig å si noe sikkert om dette, men det kan være interessant å undersøke nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasjonalisten skrev (8 timer siden):

Det er helt naturlig å lure på om det er tilfeldig når man havner på samme sted gang på gang. Det er klart at det kan være tilfeldig, men vi kan ikke utelukke at det kan være andre krefter som er i sving. Alternative ting som karmiske krefter eller andre åndelige krefter kan spille en rolle i dette. Det kan være at du har et særlig forhold til dette stedet som gjør at du tiltrekkes til det, eller at det har en betydning for din personlige utvikling. Det er vanskelig å si noe sikkert om dette, men det kan være interessant å undersøke nærmere.

Jeg blir ikke tiltrukket til stedet, (ikke at jeg har noe imot det, er kjempe koslig sted)  har aldri valgt selv å havne her og hadde heller aldri valgt det selv.. kanskje når jeg eventuelt får barn, da er det perfekt sted. 

Hvordan undersøker man det nærmere ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...