Gjest søta Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Bare lurer...Hvor ofte har dere som er i et forhold, og har vært det en stund sex? De som er nyforelska har ikke lov å svare! Jeg og samboern min har vært sammen i 2 år. Vi har sex sånn ca. 4 ganger i uka, mens i ferier har vi sex nesten hver dag! Jeg syns vi har for lite sex, men samboern min sier at når man har vært sammen en stund, har man ikke sex hver dag lenger. Jeg skjønner forsåvidt det, men...Jeg har jo lyst! Iallfall, hvor ofte har dere sex med partnern? Hilsen Søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det varierer! Alt fra hver dag til opphold på 2 uker. Noen ganger er man sliten og lei og har bare lyst til å sove. Godt å bare ligge inntil hverandre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 jeg synes kvaliteten på sex og ikke kvantiteten på den er det som teller. Ikke noe galt med deres forhold. 4 ganger i uken er ofte nok det. vi har 1-3 ganger i uken, og noen ganger 1 gang annenhver uke. kommer an på dagsformen og mange andre forhold (som f.eks. stress og sånt). vi har vært sammen i 4 år. emma :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. oktober 2002 #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 Vi hadde sex når vi hadde sjangsen'''' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 Alt fra 1 - 6 ganger i uken. Kanskje 3-4 ganger i gjennomsnitt. Hvis jeg ikke orker sex men min kjære har lyst på, gjør jeg gjerne noe ekstra for å glede han. Oralsex o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå