Gå til innhold

Hvordan finne en jomfru til make?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kom hellighetsbegrepet inn, når ts ikke er troende?

Anonymkode: cc1f9...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er det som er spørsmålet. Det vil være større sjanse for å finne en voksen kvinne som er jomru i religiøse miljøer, men er det greit for TS at hans partner har en annen trosretning enn ham selv?

Skrevet

TS, det er jo ikke en automatikk at en jente er jomfru og hvordan skal du finne ut av det? Den prosessen er jo litt ekkel, synes jeg. 😅 

Anonymkode: 91f17...229

Skrevet

Kan si at jeg å mannen min ble sammen når vi var 18 år og begge var da jomfru.

Men å finne noen idag som er jomfru kan være vanskelig, jeg tenker at du bare må finne en du forelsker deg i ...en du har kjempe kjemi med ..og sp får det være om hun er jomfru eller ikke.

Nå skal det sies at mange jenter mister jomfrudommen din via eks riding, tampong, sex leketøy etc .

Så jeg regner med at du ser etter en som aldri har hat sex? Og da tenker du penetrering? Hva om de  onaner? Eller har blitt slikket/ onanert av andre? Er dette nei nei?

Anonymkode: b3aaf...f6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og da tenker du penetrering? Hva om de  onaner? Eller har blitt slikket/ onanert av andre? Er dette nei nei?

La meg gjette på at dette ikke har med sex som sådan å gjøre. Det er trolig bare tanken på hva hun har gjort sammen med en annen mann, som freaker ham ut. Ord som er sagt, pikk i alle kroppens åpninger, kroppsvæsker, kanskje til og med orgasmer😳. Det blir litt mye å tenke på, for et følsomt sinn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La meg gjette på at dette ikke har med sex som sådan å gjøre. Det er trolig bare tanken på hva hun har gjort sammen med en annen mann, som freaker ham ut. Ord som er sagt, pikk i alle kroppens åpninger, kroppsvæsker, kanskje til og med orgasmer😳. Det blir litt mye å tenke på, for et følsomt sinn. 

Ja..for de fleste jenter idag har sex leketøy og vibrator etc . Har da er jo spørsmålet om ham vil ha en som aldri har hat orgasme? Aldri blitt penetret( leketøy) ?

Skrevet (endret)

Mange jenter som er jomfruer i den alderen. Foreninger er kanskje tingen? Har også god erfaring med venners venner. Venninner vil alltid spleise.

Endret av Majer
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helene1982 skrev (3 timer siden):

Det er det som er spørsmålet. Det vil være større sjanse for å finne en voksen kvinne som er jomru i religiøse miljøer, men er det greit for TS at hans partner har en annen trosretning enn ham selv?

Det er sant at jeg ikke er troende, men vil påstå å ha mange kristelige verdier. Jeg har bare ikke tro på et slags overordnet vesen. Jeg har ofte opplevd at det er mange kristne som kaller seg kristne på grunn av deres verdier enn det å faktisk tilbe Gud. Jeg har ingenting imot slikt i et forhold, men ønsker gjerne ikke at en begrenses unaturlig mye grunnet at en skal tilbe noen hvis dete gir mening.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan si at jeg å mannen min ble sammen når vi var 18 år og begge var da jomfru.

Men å finne noen idag som er jomfru kan være vanskelig, jeg tenker at du bare må finne en du forelsker deg i ...en du har kjempe kjemi med ..og sp får det være om hun er jomfru eller ikke.

Nå skal det sies at mange jenter mister jomfrudommen din via eks riding, tampong, sex leketøy etc .

Så jeg regner med at du ser etter en som aldri har hat sex? Og da tenker du penetrering? Hva om de  onaner? Eller har blitt slikket/ onanert av andre? Er dette nei nei?

Anonymkode: b3aaf...f6c

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sofakona skrev (2 timer siden):

Ja..for de fleste jenter idag har sex leketøy og vibrator etc . Har da er jo spørsmålet om ham vil ha en som aldri har hat orgasme? Aldri blitt penetret( leketøy) ?

Ja, er vel litt slik som vedkommende i sitat 2 skriver. Jeg har ikke noe imot selvutforsking.

Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Mange jenter som er jomfruer i den alderen. Foreninger er kanskje tingen? Har også god erfaring med venners venner. Venninner vil alltid spleise.

Henger ikke helt med her. Foreninger? Kan du utdype meldingen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...