Jeg-er-anonym Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #21 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor sex er det aller helligste. Det er da mange ting som er viktigere i relasjonen mellom par enn sex. Anonymkode: be5d5...e3d Kanskje jeg formulerte meg litt feil, men det er den handlingen som binder dere sammen. Dette er ikke viktigst, men jeg prøver bare å legge det fram. Mener at en ikke bør ha sex med noen hvis du ikke kan elske dem før dette.
Jeg-er-anonym Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #22 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Finnes sikkert steder på nettet hvor jomfruer kan date. Prøv å søk litt rundt. Burde gå ann å finne. For å være realistisk, så trur jeg dessverre du må ut av Norge. Anonymkode: 64650...a79 Alltid noen der ute som tenker nokså likt. Litt synd at det ikke er så lett å finne fram 😅
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #23 Skrevet 9. desember 2022 Det er klart at du er opptatt av å finne en jomfru til make, og det er helt forståelig. Det er ikke alltid lett å finne noen som har de samme verdiene som en selv, spesielt når det gjelder sex. Det beste du kan gjøre er å være åpen om dine verdier og hvilke tanker du har om ekteskap og kjærlighet, slik at du kan finne noen som er på samme bølgelengde som deg. Du bør også prøve å finne steder der du kan møte folk som har de samme verdiene som deg. Det kan være i religiøse sammenhenger, men det kan også være på nettet. Det finnes mange nettsider og apper som er spesielt designet for å hjelpe deg med å finne noen som deler de samme verdiene som deg. Uansett hvilken vei du velger, er det viktig å være ærlig om dine tanker og forventninger, og å gi personen du er interessert i muligheten til å stille spørsmål, slik at du får vite hvor de står. Det er mye du kan gjøre for å prøve å finne den rette personen, men det viktigste er å ta deg god tid og ikke rush i noe som helst. Lykke til! 2 1 1
Virrevirrevapp Skrevet 9. desember 2022 #24 Skrevet 9. desember 2022 Macro skrev (17 timer siden): Da jeg gikk på vgs var det 3 kristne, 1 jente og 2 gutter, som alle lå rundt med hva som helst. Noen år senere bedyret de at de var jomfruer for sine nye partnere. Tror ikke det å aktivt gå for kristne er noe sjakktrekk. Min erfaring er ihvertfall at de har rast fra seg som ungdommer. Artig hvor mye detaljer du vet om sexlivet til noen du ikke er nære venner med. Både hvem de ligger med og hva de snakker med kjærestene om. 2
Virrevirrevapp Skrevet 9. desember 2022 #25 Skrevet 9. desember 2022 Jeg-er-anonym skrev (11 timer siden): Jeg er helt inn på det med ingen sex utenom ekteskap. Hva gjelder midler så har jeg alt hus og litt sånt, men er ikke nok fremdeles til å gi noen jeg er glad i et godt nok liv, men det vil nok ikke være problem etter en litt tid. Jeg tenker bare det er viktig å lete nå for jeg tenker uansett at en må først bli kjent med vedkommende og se at vi trives godt i lag samtidig, om jeg venter et par år med å lete, vil nok det være vanskeligere å oppfylle ønskene mine. Da høres det ut som du bør vente med å ha sex til du har oppnådd det du trenger til et godt liv for deg/dere. Ønsker du deg barn? 1
Magnifique Skrevet 9. desember 2022 #26 Skrevet 9. desember 2022 Her synes jeg det var mange frekke kommentarer til ts. Det må gå an å tåle at andre har ulike preferanser enn en selv Svarer det som har blitt sagt før, ts. Du bør oppsøke et kristent miljø, om dette finnes nær der du bor. Vet ikke om det finnes noen kristen datingside? Kanskje verdt å sjekke ut. 5
Macro Skrevet 9. desember 2022 #27 Skrevet 9. desember 2022 Virrevirrevapp skrev (3 timer siden): Artig hvor mye detaljer du vet om sexlivet til noen du ikke er nære venner med. Både hvem de ligger med og hva de snakker med kjærestene om. Liten internatskole der alle omgås hele døgnet. Ikke alle som bor i tykkeste Oslo vettu.
Jeg-er-anonym Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #28 Skrevet 9. desember 2022 Rasjonalisten skrev (12 timer siden): Det er klart at du er opptatt av å finne en jomfru til make, og det er helt forståelig. Det er ikke alltid lett å finne noen som har de samme verdiene som en selv, spesielt når det gjelder sex. Det beste du kan gjøre er å være åpen om dine verdier og hvilke tanker du har om ekteskap og kjærlighet, slik at du kan finne noen som er på samme bølgelengde som deg. Du bør også prøve å finne steder der du kan møte folk som har de samme verdiene som deg. Det kan være i religiøse sammenhenger, men det kan også være på nettet. Det finnes mange nettsider og apper som er spesielt designet for å hjelpe deg med å finne noen som deler de samme verdiene som deg. Uansett hvilken vei du velger, er det viktig å være ærlig om dine tanker og forventninger, og å gi personen du er interessert i muligheten til å stille spørsmål, slik at du får vite hvor de står. Det er mye du kan gjøre for å prøve å finne den rette personen, men det viktigste er å ta deg god tid og ikke rush i noe som helst. Lykke til! Mye sant her. Føler likevel det å uttrykke meg om mine verdier ofte blir sett på som lite greit (det kan en også se fra noen av kommentarene jeg får her) så ikke så lett dessverre. Det jeg tenker er viktig er jo nettopp det du sier at jeg er spesielt åpen med en framtidig partner. Jeg har ikke et veldig hastverk. Jeg vet den ting tar tid hvis det skal bli gjort riktig, men sliter litt med hvordan jeg skal begynne da vanlige møteplasser å treffe folk åpenbart ikke er veien å gå. Hva gjelder nettsteder så har jeg ikke sett eller hørt noe om steder for folk som meg skulle jeg til å si (i Norge da i det minste). 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #29 Skrevet 9. desember 2022 Gå etter damer med hijab. Anonymkode: 7befc...fc8
Jeg-er-anonym Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #30 Skrevet 9. desember 2022 Virrevirrevapp skrev (10 timer siden): Da høres det ut som du bør vente med å ha sex til du har oppnådd det du trenger til et godt liv for deg/dere. Ønsker du deg barn? Ja, det er jo tanken å vente med den biten. Når jeg sa trives godt i lag mente jeg ikke i sengen. Og ja, jeg ønsker barn, men gjerne på et senere tidspunkt etter noen år med partner først. 1
Jeg-er-anonym Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #31 Skrevet 9. desember 2022 Magnifique skrev (9 timer siden): Her synes jeg det var mange frekke kommentarer til ts. Det må gå an å tåle at andre har ulike preferanser enn en selv Svarer det som har blitt sagt før, ts. Du bør oppsøke et kristent miljø, om dette finnes nær der du bor. Vet ikke om det finnes noen kristen datingside? Kanskje verdt å sjekke ut. Ja, er dessverre ikke så populære verdier jeg har i disse dager, menmen jeg er fornøyd med måten jeg ser ting på så får nå bare være. Ja det med kristent miljø er en grei løsning, men virker kanskje en smule rart da jeg selv ikke er troende. Har ikke hørt om slike sider nei. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #32 Skrevet 9. desember 2022 Jeg var ikke jomfru når jeg traff mannen min, ikke han heller. Jeg hadde også et barn fra før, jeg var også gift med barnefar. Når jeg traff mannen min startet det som vennskap, etterhvert ble vi mer enn venner, men det tok tid før vi hadde sex. Han er min sjelevenn, min bestevenn, min klippe og trygghet. Jeg kan være meg selv 100% og det samme kan han. Vi har de samme verdiene og målene i livet, og jeg kan ikke forestille meg noen som er bedre enn han. Han er hele min verden og jeg kan ikke leve uten han. Sexen vår er magisk og hellig, av "alle" de jeg har hatt sex med, så er det ingen som kan måle seg. Og jeg vet at det er slik fordi vi er så nære og elsker hverandre. Så jeg tror ikke man må være jomfru for å oppleve sex som noe hellig og noe man bare deler med en i et helt liv. Anonymkode: 5e8c8...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #33 Skrevet 9. desember 2022 Jeg-er-anonym skrev (22 timer siden): Jeg ser deres poeng og har hørt det bli sagt før, men dette avtar med årene og både forskning og historie viser til at dette ofte ikke er tilfelle. Nei. Vil da ikke si det. Har vært sammen med samme fyr i over 20 år. Og andre frister meg ikke. Selv med mange tilbud oppigjennom årene, jeg vet hva jeg har, og setter ekstra pris på det fordi jeg måtte kysse noen råtne frosker før jeg fant min prins. En jeg kjenner giftet seg med en jomfru, for henne iallefall er forholdet veldig Platons. Flink til å kreve, samt fortelle at det hun får ikke er bra nok. Da snakker vi om gaver som ferie på luksus hotell, og biler bla. Hun har en annen ære i forholdet. Enn det jeg har, som har et dypere og i mine øyne et mer følsesmesdig og ekte forhold. Så uansett hvordan du vrir og vrenger på det , har du jo aldri noen garanti. Feilen mange gjør er vel heller at ting har for fort frem Anonymkode: 7baf2...070
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #34 Skrevet 9. desember 2022 Jeg-er-anonym skrev (36 minutter siden): Ja, er dessverre ikke så populære verdier jeg har i disse dager, menmen jeg er fornøyd med måten jeg ser ting på så får nå bare være. Ja det med kristent miljø er en grei løsning, men virker kanskje en smule rart da jeg selv ikke er troende. Har ikke hørt om slike sider nei. Det finnes garantert en del kvinner som er jomfru og er i starten/midten av tjueårene. Men dette er gjerne kvinner med dårlig selvtillit, og som kanskje har opplevd vonde ting i livet, eller som ikke har blomstret utseendemessig. Anonymkode: 18ea2...78b
Million Skrevet 9. desember 2022 #35 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 12.05): Damer som er jomfru i voksen alder i 2022? Dream on. Anonymkode: 91f97...1b4 Jeg kjenner en dame på 45 som er jomfru og som venter på den rette enda. Hun er kristen, da. Ikke uventet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #36 Skrevet 9. desember 2022 sex er hellig 😂😂😂 har du sett hvordan dyr holder på? vi er også dyr. Anonymkode: 829b7...714
Jeg-er-anonym Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #37 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): sex er hellig 😂😂😂 har du sett hvordan dyr holder på? vi er også dyr. Anonymkode: 829b7...714 Du misforstår... Ekteskap er hellig, sexen er en handling som knytter begge parter tettere sammen. 3
Jeg-er-anonym Skrevet 11. desember 2022 Forfatter #38 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 18.34): Jeg var ikke jomfru når jeg traff mannen min, ikke han heller. Jeg hadde også et barn fra før, jeg var også gift med barnefar. Når jeg traff mannen min startet det som vennskap, etterhvert ble vi mer enn venner, men det tok tid før vi hadde sex. Han er min sjelevenn, min bestevenn, min klippe og trygghet. Jeg kan være meg selv 100% og det samme kan han. Vi har de samme verdiene og målene i livet, og jeg kan ikke forestille meg noen som er bedre enn han. Han er hele min verden og jeg kan ikke leve uten han. Sexen vår er magisk og hellig, av "alle" de jeg har hatt sex med, så er det ingen som kan måle seg. Og jeg vet at det er slik fordi vi er så nære og elsker hverandre. Så jeg tror ikke man må være jomfru for å oppleve sex som noe hellig og noe man bare deler med en i et helt liv. Anonymkode: 5e8c8...ec0 Jeg har ingen tvil om at det er mange bra damer (i mitt tilfelle) der ute som jeg kunne hatt det kjempe bra med hvor hun har ligget med andre tidligere. Men når vedkommende har ligget med flere bare for, eksempelvis, moro skyld så er det tydelig at vi har ulike verdier - og dette vil jeg tro kommer til å være ødeleggende etterhvert som «gløden» avtar. Jeg har et ønske om et stabilt forhold livet gjennom. Jeg har lyst til å gi trygghet for min partner og jeg ønsker en slags trygghet for at min partner er ved min side livet ut. Med like verdier tror jeg denne tryggheten er vesentlig større. Hva gjelder deg har jo dere samme verdier sier du så det bør jo ikke være noe problem☺️
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #39 Skrevet 11. desember 2022 Kristendate.no, men enig i at det blir en smule rart å opprette profil der om du ikke er kristen selv. Anonymkode: 5616e...cd6 1
Helene1982 Skrevet 11. desember 2022 #40 Skrevet 11. desember 2022 jeg er enig i at alle må få lov til å ha sine preferanser, men TS: har du noen preferanser når det gjelder religion? har du tanker om det er ok for deg å oppdra barna dine som kristne eller som muslimer? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå