Gå til innhold

Syriske flyktninger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere sett den nye filmen på Netflix, som handler om to syriske jenter som flykter? 

Jeg syns alle burde se den, for den viser godt og «realistisk» hvorfor og hvordan folk flykter, og hvorfor det ofte er menn og ikke kvinner/barn som flykter. 

Jeg gråt hele filmen, det er så vondt å tenke på at mange av oss blir født privilegerte, mens det er så mange andre som virkelig lider og dør for å oppleve samme privilegiet. 

Anonymkode: 6948b...907

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for tips :)

Heter den "Syriske flyktninger"?

Anonymkode: e334c...bb0

Oi herregud, jeg glemte helt å skrive navnet!

Filmen heter «Swimmers» og ligger på Netflix🥰

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oi herregud, jeg glemte helt å skrive navnet!

Filmen heter «Swimmers» og ligger på Netflix🥰

He he, no worries. ☺️ Takk skal du ha

Anonymkode: e334c...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har dere sett den nye filmen på Netflix, som handler om to syriske jenter som flykter? 

Jeg syns alle burde se den, for den viser godt og «realistisk» hvorfor og hvordan folk flykter, og hvorfor det ofte er menn og ikke kvinner/barn som flykter. 

Jeg gråt hele filmen, det er så vondt å tenke på at mange av oss blir født privilegerte, mens det er så mange andre som virkelig lider og dør for å oppleve samme privilegiet. 

I stedet for click bait kan du kanskje kjapt forklare hvorfor? Eller er dette bare reklame for netflix?

Anonymkode: 4a792...d69

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I stedet for click bait kan du kanskje kjapt forklare hvorfor? Eller er dette bare reklame for netflix?

Anonymkode: 4a792...d69

Hun skrev jo hvorfor? Hvorfor i alle dager tror du noen på KG reklamerer for Netflix? 

Anonymkode: 7b571...e3e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hun skrev jo hvorfor? Hvorfor i alle dager tror du noen på KG reklamerer for Netflix? 

Anonymkode: 7b571...e3e

Nå er jo ikke Netflix akkurat kjent for å servere upartiske dokumentarer uten politisk slagside, får håpe at de lager en dokumentar som tar for seg de negative sidene med innvandringen til Europa også og ikke bare den ensidige woke-propagandaen de holder på med.

De kunne f.eks. lage en dokumentar om den stakkars jentungen på 14 år som ble drept av en ulovlig migrant fra Eritrea i Tyskland for noen dager siden, voldtektsbølgene i Sverige eller disse grooming gjengene i England som består utelukkende av innvandrere.

Vi får bare håpe på at det blir roligere i Syria snart sånn at alle flyktningene kan returnere til sitt eget land.

Anonymkode: e7ab6...1c4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, jeg skal se.

Anbefaler også tv-seien Kalifatet på Netflix som er i samme sjanger:) 

Anonymkode: a5ec0...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...