AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1581 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh, hvordan har det gått med deg? Ser du hadde testdag i går ❤️❤️ Sender alle gode tanker jeg kan. Anonymkode: c379d...6da Tusen takk! ❤️🌈 Tar svaret i spoilertag; Spoiler Jeg er gravid, men veldig nervøs. Årsaken er at jeg fikk første virkelig klare positive test allerede 8dpo. 14dpo tok jeg blodprøve og den er bare 110. Jeg tenker den skulle vært mye høyere ettersom egget festet seg såpass tidlig. Så jeg skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke stigningen. 🥺 Leser på nettet at mamge andre som har testet 14dpo har langt over 300-400 i hcg... Har mye murringer og stikninger i livmorområdet og i natt var jeg sikker på at mensen kom pga smerter i mage, rygg og ekstremt såre pupper, men symptomene har blitt bedre ut over dagen. Det har de blitt hver dag, så kroppen min har tydeligvis en rytme på dette. Men likevel, er så redd for at dette ikke går veien. Den kjemiske jeg hadde i fjor var så knusende. 🌈 Anonymkode: 0ce56...af5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 14. oktober 2023 #1582 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk! ❤️🌈 Tar svaret i spoilertag; Skjul innhold Jeg er gravid, men veldig nervøs. Årsaken er at jeg fikk første virkelig klare positive test allerede 8dpo. 14dpo tok jeg blodprøve og den er bare 110. Jeg tenker den skulle vært mye høyere ettersom egget festet seg såpass tidlig. Så jeg skal ta ny blodprøve på mandag for å sjekke stigningen. 🥺 Leser på nettet at mamge andre som har testet 14dpo har langt over 300-400 i hcg... Har mye murringer og stikninger i livmorområdet og i natt var jeg sikker på at mensen kom pga smerter i mage, rygg og ekstremt såre pupper, men symptomene har blitt bedre ut over dagen. Det har de blitt hver dag, så kroppen min har tydeligvis en rytme på dette. Men likevel, er så redd for at dette ikke går veien. Den kjemiske jeg hadde i fjor var så knusende. 🌈 Anonymkode: 0ce56...af5 Beklager men aner ikke hvordan jeg legger inn spoiler tag men ville bare si at jeg har venner som har fått under 100 og det ble barn av det 😊 Mange får lave og mange får høye, Hcg er bare et tall som varierer fra person til person, for alt du vet, så kan det tredobles, skal du ta en ny blodprøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1583 Del Skrevet 14. oktober 2023 Saschi skrev (14 minutter siden): Beklager men aner ikke hvordan jeg legger inn spoiler tag men ville bare si at jeg har venner som har fått under 100 og det ble barn av det 😊 Mange får lave og mange får høye, Hcg er bare et tall som varierer fra person til person, for alt du vet, så kan det tredobles, skal du ta en ny blodprøve? Takk for at du deler din erfaring, jeg hadde ikke vært nervøs hvis det ikke var for at jeg allerede har hatt positive tester i en uke. Klamrer meg fast i vissheten om at folk er forskjellige som du sier og at hcg kan nå platåer før det dobler seg igjen osv... Men etter så mange år så er det vanskelig å holde meg rolig når det endelig kanskje kan gå. Dette er det eneste jeg tenker på. 😅 Ja på mandag. 😬🥲 Anonymkode: 0ce56...af5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 14. oktober 2023 #1584 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for at du deler din erfaring, jeg hadde ikke vært nervøs hvis det ikke var for at jeg allerede har hatt positive tester i en uke. Klamrer meg fast i vissheten om at folk er forskjellige som du sier og at hcg kan nå platåer før det dobler seg igjen osv... Men etter så mange år så er det vanskelig å holde meg rolig når det endelig kanskje kan gå. Dette er det eneste jeg tenker på. 😅 Ja på mandag. 😬🥲 Anonymkode: 0ce56...af5 Tro meg, fant ut at jeg var gravid i uke 7 og tok vel ultralyd hver 2 uke fram til uke 38 eller noe, så vet alt om det å være redd og hysterisk etter mange år som prøver ❤️ Det du skal gjøre nå, er å nyte graviditeten så godt det lar seg gjøre, husk at på et tidspunkt, blir ikke testene sterkere og mange ganger blir de svakere pga urin, farge i selve testen og at de er fra forskjellige batch 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #1585 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Takk for at du deler din erfaring, jeg hadde ikke vært nervøs hvis det ikke var for at jeg allerede har hatt positive tester i en uke. Klamrer meg fast i vissheten om at folk er forskjellige som du sier og at hcg kan nå platåer før det dobler seg igjen osv... Men etter så mange år så er det vanskelig å holde meg rolig når det endelig kanskje kan gå. Dette er det eneste jeg tenker på. 😅 Ja på mandag. 😬🥲 Anonymkode: 0ce56...af5 Det er stigningen av hcg som har noe å si - ikke tallet i seg selv 🌹 Lav hcg i starten betyr ikke nødvendigvis noe galt - høy hcg betyr ikke nødvendigvis noe positivt. Har hatt vellykket svangerskap hvor første hcg var 63... Hatt mist i svangerskap hvor første hcg var både 200, 450 og over 700.. Anonymkode: 106aa...b8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laizz Skrevet 14. oktober 2023 #1586 Del Skrevet 14. oktober 2023 ⏳Prøvetid: Siden mars 2022. 🧸Barn fra før: 0 💉Antall IVF forsøk: 1 ⚕️Medisiner: Progynova, bemfola, fyremadel, cyclogest 🔬Uttak: 13 September 2023 1: 9 egg ut, 8 befruktet, 4 på frys. Skulle egentlig ha innsett 18 September, men var ikke i form i det hele tatt så vi valgte å vente. Planlagt innsett I naturlig syklus neste syklus ❤️ 🤞🏼Innsett: ? 🩸Testdag: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1587 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): ⏳Prøvetid: søskenforsøk..startet første innsett av fryst blastocyst i november 2022 🧸Barn fra før: 2 💉Antall IVF forsøk: 1 🩺 Metode: ICSI og IVF (50/50) 🔬Uttak: 14 egg, 9 ble befruktet. 2 blastocyst fryst ned 🤞🏼Innsett: oktober 🩸Testdag: 20. Oktober Testet positivt på torsdag 💓 Anonymkode: 39868...753 Gratulerer, håper frøet sitter 🤞🏼❤️ Anonymkode: c379d...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vameam96 Skrevet 15. oktober 2023 #1588 Del Skrevet 15. oktober 2023 Noen som husker hvor lang tid det tok fra forsamtale til første forsøk? vi har forsamtale på ullevål i slutten av måneden.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1589 Del Skrevet 15. oktober 2023 Vameam96 skrev (16 minutter siden): Noen som husker hvor lang tid det tok fra forsamtale til første forsøk? vi har forsamtale på ullevål i slutten av måneden.🙂 Aner ikke med Ullevål sin ventetid, men gjennomsnittet er vel 3-5 mnd på landsbasis. Vi ventet 3.5mnd. Anonymkode: 106aa...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kari87 Skrevet 15. oktober 2023 #1590 Del Skrevet 15. oktober 2023 Vameam96 skrev (53 minutter siden): Noen som husker hvor lang tid det tok fra forsamtale til første forsøk? vi har forsamtale på ullevål i slutten av måneden.🙂 Vi hadde forsamtale på Ullevål i april, og første forsøk på Riksen i september, men her spilte vel ferien også inn på ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #1591 Del Skrevet 15. oktober 2023 5 hours ago, Vameam96 said: Noen som husker hvor lang tid det tok fra forsamtale til første forsøk? vi har forsamtale på ullevål i slutten av måneden.🙂 Jeg fikk beskjed om kort ventetid nå fra forsamtale til første forsøk. Spent på om det faktisk er sant når jeg skal melde inn mens snart. Anonymkode: d0d1b...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vameam96 Skrevet 15. oktober 2023 #1592 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk beskjed om kort ventetid nå fra forsamtale til første forsøk. Spent på om det faktisk er sant når jeg skal melde inn mens snart. Anonymkode: d0d1b...75f Krysser fingrene for at det blir sånn for oss også, hadde vært greit å fått startet opp i år 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1593 Del Skrevet 16. oktober 2023 Vameam96 skrev (20 timer siden): Noen som husker hvor lang tid det tok fra forsamtale til første forsøk? vi har forsamtale på ullevål i slutten av måneden.🙂 Hos oss tok det ca 8 mnd hos riksen. Mens 1-2 mnd hos st olavs Anonymkode: 39868...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 16. oktober 2023 #1594 Del Skrevet 16. oktober 2023 On 10/15/2023 at 12:01 PM, Vameam96 said: Noen som husker hvor lang tid det tok fra forsamtale til første forsøk? vi har forsamtale på ullevål i slutten av måneden.🙂 Vi hadde forsamtale på Ullevål i desember i fjor, og fikk ikke første forsøk før i begynnelsen av mai i år. Lange ventelister på Ullevål/riksen dessverre. MEN: fyll tiden med noe hyggelig og fokuser på andre ting, så vil du komme til startstreken til slutt ❤️ Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1595 Del Skrevet 16. oktober 2023 Da har vi endelig hatt tilbakeføring av blasto og får frem mot de lange dagene med venting før test ❤️ Anonymkode: c379d...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #1596 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Da har vi endelig hatt tilbakeføring av blasto og får frem mot de lange dagene med venting før test ❤️ Anonymkode: c379d...6da Lykke til! ❤️ Anonymkode: 0ce56...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 16. oktober 2023 #1597 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har vi endelig hatt tilbakeføring av blasto og får frem mot de lange dagene med venting før test ❤️ Anonymkode: c379d...6da Krysser fingrene for deg🤞❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby24*håper* Skrevet 17. oktober 2023 #1598 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hei👋😃 🧸Barn fra før: 2 💉Antall IVF forsøk: er igang med første nå, første ul 18/10 🩺 Metode: ICSI 🔬Uttak: 🤞🏼Innsett: 🩸Testdag: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1599 Del Skrevet 17. oktober 2023 Hei! Hadde uttak 15. september og har enda ikke fått mensen, men dette er normalt…? Anonymkode: b8833...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2023 #1600 Del Skrevet 17. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Hadde uttak 15. september og har enda ikke fått mensen, men dette er normalt…? Anonymkode: b8833...a58 Det hørtes litt rart ut. Men godt mulig det er normalt og noe noen opplever. Ville snakket med lege/gyn/sykehus om det. Egguttak i seg selv skal ikke utsette mens i seg selv. Anonymkode: 106aa...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå