AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Del Skrevet 6. desember 2022 Hva er din? Legg gjerne ved link til youtube. Dette er min favorittversjon: Anonymkode: 57eba...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undrende123 Skrevet 6. desember 2022 #2 Del Skrevet 6. desember 2022 Gåsehud-øyeblikk fra hjemme alene-filmen 😍 Det er bare Jussi Bjørling som gir meg den ordentlige høytidsstemningen, men jeg er en av de mange som ble veldig glad i den nedtonede og veldig ulik Bjørling-versjonen til Nils Bech: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. desember 2022 #3 Del Skrevet 6. desember 2022 O'helga natt er min favoritt-julesang og det er bare en som får lov å synge den for meg. Og det er Jussi Bjørling ❤ 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #4 Del Skrevet 6. desember 2022 En Jussi Bjørling-verson må til i løpet av julen, men jeg er glad i oversettelsen til Ole Paus og synes flere har gjort en fin versjon av den ❤️ Anonymkode: f1a6d...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 6. desember 2022 #5 Del Skrevet 6. desember 2022 ikke det beste opptaket kanskje men Rein Aleksander synger den heeelt fantastisk: https://fb.watch/hePppMdoLO/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 Min favoritt er med Jussi Björling, som nr 2 er Rickard Söderberg. Så siden Jussis versjon er i tråden, så legger jeg ut Rickard sin versjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Del Skrevet 6. desember 2022 Jussi Bjørling er selvfølgelig et must i julen. Og for meg må det være en stor herrestemme som synger O helga natt, alle andre versjoner faller helt igjennom. En nyere favoritt for meg er Eirik Krokfjord. Helt utrolig kraft i stemmen. Anonymkode: 7918a...18d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. desember 2022 #8 Del Skrevet 6. desember 2022 Det er helt sikkert mange som kan synge den greit, men Jussi er den eneste i min verden. Personlig liker jeg ikke kvinnestemmer som skal forsøke seg på den, for den skal ha styrke nok i fremføringen og da blir det en mannlig stemme som bærer den skikkelig. Jussi Björling i all evighet! ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. desember 2022 #9 Del Skrevet 6. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 6. desember 2022 #10 Del Skrevet 6. desember 2022 O helga natt fra Skam. Det gir gåsehud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 6. desember 2022 #11 Del Skrevet 6. desember 2022 Er svak for denne versjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #12 Del Skrevet 8. desember 2022 On 12/6/2022 at 10:58 AM, Mardina said: O'helga natt er min favoritt-julesang og det er bare en som får lov å synge den for meg. Og det er Jussi Bjørling ❤ Denne Anonymkode: d9506...73d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå