Gå til innhold

Livet er over når du passerer 40 år

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg blir rasende av å lese den normie kommentaren og rasende på de som ga den tommelen opp. Min mor fikk meg når hun var 40, jeg er 36 år gammel nå og bor hjemme hos foreldrene. Du snakker søren ikke for meg! Skam deg!

Anonymkode: 72fcb...b30

Står ikke for alle over 40 der. Hva du leser og oppfatter må du faktisk stå for selv og ikke skylde på andre.

Anonymkode: af1ce...8c0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg elsker livet mitt fra jeg fylte 45 år og fram til nå, er 54 år ❤️ 

Livet smiler!! :) 

Anonymkode: 2c3f4...5a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at jeg har fått livet litt mer tilbake etter 40; unger som er større og ikke må passes og som klarer seg mer selv, mer tid til venner og kjæreste og bedre økonomi.

Anonymkode: 15685...9b7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Min erfaring er at jeg har fått livet litt mer tilbake etter 40; unger som er større og ikke må passes og som klarer seg mer selv, mer tid til venner og kjæreste og bedre økonomi.

Anonymkode: 15685...9b7

Hva er det med alle å ha barn så unge her inne?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 22.12):

Du vil med det være halvveis til 80 år som er gjennomsnittlig leve alder i Norge for kvinner. Jeg gruer meg til den dagen og tror jeg pådratt meg en psykisk lidelse for det tallet. Dere som er i den alderen har det gått smertefritt? 

Anonymkode: d2bc6...720

Jeg blir 40 dette året. Ser like ung ut som da jeg var 30,har vel litt å gjøre med at jeg nå tar vare på meg selv,MEN det tallet er litt som hos deg...helt jævlig tenke på..... Mest fordi da er 50(!!!) om 10 år og det takler jeg ikke tenke på🙈 

Anonymkode: 2a5c4...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 22.12):

Du vil med det være halvveis til 80 år som er gjennomsnittlig leve alder i Norge for kvinner. Jeg gruer meg til den dagen og tror jeg pådratt meg en psykisk lidelse for det tallet. Dere som er i den alderen har det gått smertefritt? 

Anonymkode: d2bc6...720

Jeg er nå midt i 40 årene. Og kan ikke si annet enn at jeg føler meg inne i beste tiåret av mitt liv. Min mor fikk meg det året hun ble 40. Og jeg syntes ikke 40 er gammelt. Skal jeg velge et ti år å leve på nytt, må det bli mellom 40 og 50år

Anonymkode: b7900...111

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...