Jane How Skrevet 10. desember 2005 #1 Del Skrevet 10. desember 2005 Som meg feks som lager nye tråder der jeg hermer etter og rimer på andre tråder. Ser du skrått på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wembi Skrevet 10. desember 2005 #2 Del Skrevet 10. desember 2005 Nei jeg ser helt rett på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane How Skrevet 10. desember 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2005 Ser du meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 11. desember 2005 #4 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg tror at jeg ser ned på deg da jeg sikkert er høyere enn deg. Egentlig blir det litt kjedelig i lengden med tråder som er parodier på tråder som er parodier på tråder som er parodier på tråder noen er misfornøyd med eller synes er latterlige, så det kan godt hende at jeg kommer til å sovne når jeg ser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 11. desember 2005 #5 Del Skrevet 11. desember 2005 Ser ikke ned på. Men synes vel i grunn at det er nok folk som lager parodier på tråder her.. Som Trille sier, det er begrenset hvor mange ganger det er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #6 Del Skrevet 11. desember 2005 Vri og vend så mye du vil du! Er det ingen som gidde å svare, så dør jo tråden ut Morsomt med tulletema! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 11. desember 2005 #7 Del Skrevet 11. desember 2005 Nei, jeg ser rett på dem - med et bittelite, anerkjennende nikk (ikke nick). Derimot generaliserer jeg gjerne over moderatorer som påstår at de sovner av andres innlegg. Mye tyder på at det er et velkjent problem blant moderatorene, og det forklarer kanskje hvorfor det ikke så rent sjelden gjøres tabber som er vanskelige å begrunne sånn i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. desember 2005 #8 Del Skrevet 11. desember 2005 Er enig med Trille bortsett fra at jeg sannsynligvis ser opp til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 11. desember 2005 #9 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg generaliserer SKIKKELIG på vrengerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. desember 2005 #10 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jeg generaliserer SKIKKELIG på vrengerne. ← Det falt deg helt naturlig med dusje-smiley her? *kikker veldig skrått* Endret 11. desember 2005 av Rattleshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #11 Del Skrevet 12. desember 2005 Som meg feks som lager nye tråder der jeg hermer etter og rimer på andre tråder. Ser du skrått på meg? ← vrir og vrenger og som leter etter ord der andre kunne brukt andre ord...kjenner deigjen ja....mange av de her inne. De som har ødelagt kg. jeg ser ikke på de...hopper videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest !BettyBoob! Skrevet 12. desember 2005 #12 Del Skrevet 12. desember 2005 Som meg feks som lager nye tråder der jeg hermer etter og rimer på andre tråder. Ser du skrått på meg? ← Nei da, men fortsatt så syntes jeg alle disse parodiene enkelte her inne driver med er skikkelige dårlige. Så dårlige at de nesten blir morsomme faktisk. :icon_surprised: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 12. desember 2005 #13 Del Skrevet 12. desember 2005 vrir og vrenger og som leter etter ord der andre kunne brukt andre ord...kjenner deigjen ja....mange av de her inne. De som har ødelagt kg. jeg ser ikke på de...hopper videre... ← Jeg synes det er de som aldri bruker stor bokstav og prikk prikk prikk som har ødelagt KG, jeg. *vreng, vreng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #14 Del Skrevet 12. desember 2005 Som meg feks som lager nye tråder der jeg hermer etter og rimer på andre tråder. Ser du skrått på meg? ← Normalt sett pleier jeg å overse dem. Jeg liker ikke slike, for de virker ikke så veldig intelligente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wembi Skrevet 13. desember 2005 #15 Del Skrevet 13. desember 2005 Normalt sett pleier jeg å overse dem. Jeg liker ikke slike, for de virker ikke så veldig intelligente. ← Hvorfor virker de ikke så veldig intelligente da? Bare lurer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 13. desember 2005 #16 Del Skrevet 13. desember 2005 Folk som vrir og vrenger på alt, går man fort lei. Jeg oppfatter etterhvert at det blir mye useriøst, man skal liksom diskuterer for diskusjonen skyld. Ikke at det er feil i å diskutere, men det må være saklig og konstruktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jane How_* Skrevet 13. desember 2005 #17 Del Skrevet 13. desember 2005 Jada jada Det jeg mente var feks at jeg skrev "toskran" som parodi på "kioskran" (som også er en tulletråd) Ville selvsagt ikke begynt å tulle i mer seriøse deler av forumet enn snikksnakk/skråblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 13. desember 2005 #18 Del Skrevet 13. desember 2005 Jada jada Det jeg mente var feks at jeg skrev "toskran" som parodi på "kioskran" (som også er en tulletråd) Ville selvsagt ikke begynt å tulle i mer seriøse deler av forumet enn snikksnakk/skråblikk! ← Slike tråder har det vært siden tidene morgen. Man går litt lei av humoren etter noe år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane How Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har ikke vært her siden tidenes morgen, kun noen dager Jeg er enig med Sha i at dette er så dårlige parodier at det er morsomt. Hva skal man ellers finne på en dag man kjeder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wembi Skrevet 13. desember 2005 #20 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg har ikke vært her siden tidenes morgen, kun noen dager Jeg er enig med Sha i at dette er så dårlige parodier at det er morsomt. Hva skal man ellers finne på en dag man kjeder seg? ← Enig med Jane How. Synes jo at tulletemaer er passende når man kjeder seg. De fleste kategoriene her innbyr jo til mer særiøs diskusjon. Så da er det vel bare naturlig at det også er et par steder hvor det er plass til tull og tøys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå