AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #21 Del Skrevet 10. desember 2022 Jeg har isblonde striper i lysebrunt hår, da får jeg en toner på håret etter at det er stripet og så vedlikeholder jeg det hjemme med lilla hårkur. Om det bare hadde vært stripet ville det nok vært mer gyldent. Anonymkode: f6081...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #22 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har isblonde striper i lysebrunt hår, da får jeg en toner på håret etter at det er stripet og så vedlikeholder jeg det hjemme med lilla hårkur. Om det bare hadde vært stripet ville det nok vært mer gyldent. Anonymkode: f6081...c73 Hvor ofte tar du lilla kur hjemme? Anonymkode: 96e19...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. desember 2022 #23 Del Skrevet 10. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 22.26): Hva vil det si? Jeg har lillasjampo å bruke Anonymkode: 96e19...5ee At du må betale for kald toner Mange bruker for eksempel Wella t18/14. Røde pigmenter er naturlig i håret, og omtrent ingen kan unngå det. Jeg har ekstra mye, og kan glemme helkalde toner (ikke passer jeg det heller). Den toningen må følges opp av lillasjampo. Å være kald blond er en heltidsjobb 😅 Endret 10. desember 2022 av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #24 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor ofte tar du lilla kur hjemme? Anonymkode: 96e19...5ee Helt annenhver gang jeg vasker håret. Anonymkode: f6081...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå