Gjest allium Skrevet 10. desember 2005 #1 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er til sønnen min, og han har igrunnen det meste (får av faren). I tillegg bor han i USA for tiden, så det er bare tull at jeg skal kjøpe alskens elektronikk; det er mye billigere der borte. Spør jeg hva han ønsker seg, sier han bare at jeg finner alltid på noe bra, så han bekymrer seg ikke for det. Selv har jeg dårlig råd, så jeg er ute etter noe som ikke koster skjorta, men som er litt personlig. Jeg kommer antagelig til å gi ham en klassisk norsk roman, men jeg må ha noe mer også. Hjeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 10. desember 2005 #2 Del Skrevet 10. desember 2005 Hva med en fin kniv - kanskje med gravering eller noe? Det er jo noe alle gutter trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. desember 2005 #3 Del Skrevet 10. desember 2005 Kredittkortholder med inngravert navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 11. desember 2005 #4 Del Skrevet 11. desember 2005 Kredittkortholder med inngravert navn? ← Det var ikke så dumt! Kredittkort har han jo faktisk flere av; helt nødvendig "over there". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 11. desember 2005 #5 Del Skrevet 11. desember 2005 Album med bilder fra Norge. Så har han noe han kan se på hvis han savner deg og Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 11. desember 2005 #6 Del Skrevet 11. desember 2005 Album med bilder fra Norge. Så har han noe han kan se på hvis han savner deg og Norge. ← Det er en god idé. Så god at den allerede er oppbrukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 11. desember 2005 #7 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva med en norsk cd? A-ha f.eks. Men kanskje det ikke blir for personlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 11. desember 2005 #8 Del Skrevet 11. desember 2005 Du kan jo evnt bestille billett til en basket-, hockeykamp, konsert el.l., dersom det skjer noe i nærheten av der han bor i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 11. desember 2005 #9 Del Skrevet 11. desember 2005 Tror et norsk Donald Duck og en plate freia melkesjokolade vil slå an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 11. desember 2005 #10 Del Skrevet 11. desember 2005 Tror et norsk Donald Duck og en plate freia melkesjokolade vil slå an ← Melkesjokolade er blant tingene han lengter etter, ja. Men han er hjemme i julen, og får sikkert nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå