AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Del Skrevet 4. desember 2022 Heihei Noen som har fått positiv test allerede ved 9 DPO? Vurderer å kjøpe en tidligtest Anonymkode: 20718...7e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Del Skrevet 5. desember 2022 Hei😊 Jeg brukte flere hundre kroner på tidlig-tester, men ingen slo ut. Angrer på at jeg ikke venter til IKM, men det er jo så vanskelig å vente🙈 Anonymkode: ca8cc...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Del Skrevet 5. desember 2022 For min del er det best å vente på IKM. Da er man nærmere neste forsøk hvis det skulle vise seg å ikke gå, og man slipper å lure på om den negative tidligtesten egentlig kunne bli positivt senere. Anonymkode: ec8e3...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ananas_ Skrevet 5. desember 2022 #4 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg fikk positiv test (ikke tidligtest) 9dpo. Fikk positiv digital test samme dag. Jeg testet pga symptomer, men ville nok heller ventet noen dager ekstra hvis jeg var deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citron Skrevet 5. desember 2022 #5 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg fikk positiv test etter 9dpo 😄 Så er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WilhelmineAmalie Skrevet 5. desember 2022 #6 Del Skrevet 5. desember 2022 Fikk positiv 9dpo😊 Ble veldig overrasket over at det kom strek så tidlig☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Del Skrevet 5. desember 2022 Fikk positiv (ikke tidlig) og digital på 9dpo. Anonymkode: c3c4a...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Del Skrevet 5. desember 2022 Er mange som får positiv 9 dpo. Samtidig er det mange som ikke får det. Jeg var langtidsprøver, og ble skuffet hver måned, testet alltid hver dag fra 7-8 dpo frem til mensen kom - man blir litt desperat etter lang tids prøving. Og ga egentlig opp ved 9/10 dpo hver PP. Likevel fikk jeg faktisk ikke positiv test før 11 dpo når jeg faktisk ble gravid. Så du kan gjerne teste, men det trenger ikke å være fasitsvaret for deg om den er negativ 9 dpo:) Anonymkode: a3221...368 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå