Gå til innhold

Boikott av Coca Cola?

monja

Anbefalte innlegg

Hørte at noen boikotter Coca Cola fordi det er det mest amerikanske av det amerikanske.......Hva er dette for noe da? Må bare le litt jeg...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det var muslimene som boikottet cola fordi dem ikke likte noe USA gjorde... (Og det forstår jeg, for det er MYE USA gjør som jeg ikke liker)

Menne.. Boikott av cola i Norge har jo ingenting med USA å gjøre? Eller? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke aktuelt å boikotte Cola for min del.

Men om boikotten hadde blitt omfattende så hadde nok Cola merket det selv om det bare skulle være i Norge.

Coca Cola har inntekter fra alt salg uansett hvilket land det er i.

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig boikottet coca-cola, har aldri likt brus :o

Har hørt at det sprengjobbes blant muslimer i Norge for å få importert en colatype fra Midtøsten, men den er så populær at det er umulig å få tak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg boikotter Cola delvis.

Dette fordi jeg synes at de begynner å få litt "monopol" og sånt er jeg imot. Mange har like god brus som Cola synes jeg.

Tror at Cola lever på en slags merkefiksering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola og Pepsi her. De andre colaene fyller nok ikke mine krav til cola brus, så noen boikott blir det nok ikke snakk om fra meg :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det forundrer meg jo ikke i det hele tatt ... det er jo det samme som å sympatisere med terrorister - for de forakter jo alt det Vesten står for.

Folk må snart få øynene opp for hva som foregår i verden. Om jeg så aldri har drukket Cola, så skal jeg gjøre det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coca cola er et forferdelig konsept.... så jeg forstår dem godt. Og å boikotte coca cola er for ALL DEL ikke det samme som å støtte og underbygge terrorisme!!! Snakk om å trekke konklusjoner...

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk om jeg boikotter colaen asså! Men til gjengjeld spiser jeg aldri på McDonalds, har aldri likt maten (hvis man kan kalle det mat?) der.

Regner med å få en del pepper nå, men jeg har ikke tenkt å ta side med verken USA eller Midtøsten. Når sant skal sies er jeg mer USA-vennlig enn Midtøsten-vennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-a - og hvilke konklusjoner trekker du når muslimer boikotter Coca Cola fordi det er amerikansk ?

Ok - de trenger ikke være terrorister, men vi må snart slutte å være blinde og naive her i dette landet. Det er snakk om en kamp om man skal ha demokrati eller teokrati, materiell velstand eller fattigdom, frihet eller underkastelse, vitenskap eller religion.

Sosialistene skriker at alt er USA sin feil og at løsningen er å avskaffe kapitalismen. Det anti-kapitalistiske intellektuelle nekter å innse er at det var den kapitalistiske idéen om individets suverenitet som gjorde Vesten til det den er i dag: fremgangsrik og velstående. Det var når staten begynte å respektere individets frihet at vi fikk fremgang i Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVis jeg skulle boikotte cola (det ville neppe være noe savn for firmaet så mye som jeg drikker), ville det være fordi jeg ikke liker foretningsmetodene deres. De prøver å skaffe seg monopol, og jeg er imot monopol og for valgfrihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boikotte Cola???? Nei, den må du lengre ut på landet med! Hvis det liksom skal være for å vise USA at man er i mot dem, så skal jeg drikke Cola som aldri før!!!!!

MMMMMM.... Kald Cola i et stort glass med masse isbiter.... aaaahhhhhhhhh *drømme drømme*

Nå ble jeg tørst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola kommer vi aldri til å boikotte! Ser ingen grunn til det.

Jeg vil heller ikke ta side når det gjelder Midtøsten v.s The US of A.

Begge parter har noen svin på skogen, men jeg tolererer IKKE begrepet "hellig krig"!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...