AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #21 Del Skrevet 5. desember 2022 Klarte han virkelig å få stå? Anonymkode: 039a5...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5. desember 2022 #22 Del Skrevet 5. desember 2022 Fatter ikke helt at damer i 30-årene vil ha sex med såpass gamle menn, med mindre mannen minner om George Clooney eller noe. Flust av andre muligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #23 Del Skrevet 5. desember 2022 Er jo for sent nå, hvis man skal svare på trådtittelen. Anonymkode: 039a5...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #24 Del Skrevet 5. desember 2022 Lå du med ham på julebordet? Litt spes å knulle midt mellom ribbe, poteter og surkål til alles forlystelse, men sikkert digg for eksibisjonister. Anonymkode: d79a8...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #25 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg og en kollega hadde sex på julebordet denne helgen. Begge er single. Han vil gjerne treffes mer. Kom innom kontoret på jobben og spurte om vi skulle ta en tur ut neste helg, spise middag, se på kino, kanskje være på hotell en natt. Problemet er at jeg ikke er særlig interessert. Han er 58 år, jeg 32. Har virkelig ikke lyst til å date. Slo opp med ex-samboer i sommer og har 2 barn. Vil egentlig bare være alene. Åssen skal jeg si dette til han? Blir sikkert sykt dårlig stemning på jobben. Noen tips? Anonymkode: 6d1f1...daf Hadde aldri falt meg inn å ha sex med en kollega, noe så flaut. Det er 100% garantert at noen andre på arbeidsplassen får vite om det også, og den kleine stemningen som eventuelt kan komme når en blir såret eller whatever… Bare nei, hvorfor gjorde du dette? Anonymkode: 565e8...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #26 Del Skrevet 5. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde aldri falt meg inn å ha sex med en kollega, noe så flaut. Det er 100% garantert at noen andre på arbeidsplassen får vite om det også, og den kleine stemningen som eventuelt kan komme når en blir såret eller whatever… Bare nei, hvorfor gjorde du dette? Anonymkode: 565e8...f9d Det har hun da allerede svart på: Hun var full (og kåt, antar jeg). Anonymkode: d79a8...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #27 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 20.33): Fylla ja. -TS Anonymkode: 6d1f1...daf bra sex? pulte dere på jobb? Anonymkode: a38a1...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #28 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): bra sex? pulte dere på jobb? Anonymkode: a38a1...dda Hva tenker du på? Gjøre det samme? Anonymkode: 87a55...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #29 Del Skrevet 21. juni 2024 Har pult et par kolleger. Både på fest, og på jobb, og på privaten. Tjoho Anonymkode: bb3bf...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 21. juni 2024 #30 Del Skrevet 21. juni 2024 Ehhh… kan ikke anbefales. Bare tenk deg hvis du f.eks i studietiden jobber på samlebånd, og hun ville mer enn deg, det kan fort bli litt "klemt" stemning. Selvfølgelig et rent hypotetisk eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå