hei på deg i luken Skrevet 4. desember 2022 #1 Del Skrevet 4. desember 2022 (endret) Noen andre enn meg som har helt sinnsykt asymmetriske bryn? Har blitt så veldig usikker på meg selv på grunn av dette, og sliter med å se rett i øynene på folk. Noen som har no tips til hva jeg kan gjøre? Behandlinger, isåfall hva og sminketips osv? Suger til å bruke sminke og aner ikke hvordan man sminker bryn, men tar gjerne i mot tips. Og hvilke behandlinger kan hjelpe med dette? Waxing, threading, forming eller brynslaminering?? Det er jo heelt krise haha Takk på forhånd 😗 Endret 8. desember 2022 av hei på deg i luken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 4. desember 2022 #2 Del Skrevet 4. desember 2022 Microblading Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 4. desember 2022 #3 Del Skrevet 4. desember 2022 Ja, har også assymetriske bryn. Det billigste er å bruke blyant eller øyenskyggefarge med pensel for å forme brynene til å bli like. Sjekk youtube. De har masse nybegynnervideoer om dette. Er egentlig superenkelt. Alternativt kan du gå til salong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 Mine bryn er også asymmetriske. Det er veldig vanlig, men noen har mer asymmetri enn andre. Jeg bruker øyenbryns"tusj" fra Anastasia Beverly Hills eller NYX Her er Anastasia sin Her er NYX sin Bruker små, forsiktige bevegelser, og får det til å bli veldig jevnt. Anonymkode: 31da8...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4. desember 2022 #5 Del Skrevet 4. desember 2022 Fikk vokset brynene for et par uker siden, for å gjevne ut. Fikk sår etterpå. Hovne bryn, sår, tror de brukte for høy varme. Skal aldri tilbake dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 Ingen er symmetriske Anonymkode: 05a65...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå