Gå til innhold

Ghostet etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hei alle :) en liten oppdatering fra meg! Jeg dro på date med han andre som spurte meg på lørdag. Han var ganske vill med komplimenter, sa jeg kan få hvem jeg vil og han følte seg så stolt. Han hadde med masse god mat og vartet opp. Han sa jeg er utrolig vakker men at det ikke er vits å si for det vet jeg sikkert selv og at menn sikkert sier det hele tiden. 

Det var en merkelig opplevelse for jeg er blitt overbevist om at var jeg en attraktiv kvinne hadde jeg ikke opplevd så mye dritt fra menn og han jeg skrev om i HI. Da hadde vel andre menn i fortiden ønsket mer enn sex? Vært borti så mye vondt med menn. Så jeg satte veldig pris på det og han var søt og gjorde ikke annet enn å kysse meg og ba meg ut igjen. Men jeg lurer på om jeg har blitt litt ødelagt for har så inderlig lyst på forhold og barn samtidig som jeg ikke ønsker menn i livet mitt lenger, var liksom spikeren i kista den opplevelsen. Men var en fin date jeg var takknemlig for.

Takk uansett for all støtte i tråden, har heldigvis glemt han første fyren nå :) 

Anonymkode: 6fec7...722

Du blir lovebombet.. Pass deg, denne fyren er like dritt som de andre 

Anonymkode: fa5c4...901

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zeruda skrev (På 4.12.2022 den 8.38):

Du må ikke føle deg stygg og verdiløs. 
HAN er den stygge og verdiløse! 

Han er selvsagt IKKE den stygge og verdiløse, ellers hadde hun ikke latt han bange henne hardt. Typisk damer i "narkorus" med "kjemi" og annet tullball, så syte etterpå for at de ble brukt til en gratis engangs. 

Anonymkode: 6c8fc...e5f

• Hjerte 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du blir lovebombet.. Pass deg, denne fyren er like dritt som de andre 

Anonymkode: fa5c4...901

Huff, ja det kan jo tenkes.. Kanskje best å holde seg innså Han sa han har vært forelsket i meg i lang tid men trodde han ikke hadde sjans. 

Anonymkode: 6fec7...722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...