Gå til innhold

Ghostet etter sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
ufiltrert skrev (1 time siden):

Virket han litt usikker på seg selv i starten eller noe på chat? Trengte han/spurte han etter mye bekreftelse? Da kan det være at du var "to good to be true" for han. Han taklet deg ikke. Han fikk deg å komme flere ganger. Hans mindreverdighetskompleks gjorde at han heller Ghoster enn å bli dumpet.

I alle dager! Dette kan du ikke tro på selv engang🤣

Siden tidenes morgen har menn sagt akkurat det vi kvinner vil høre for å få oss i seng. Han fikk ligge, det var det han ville. Han ghostet deg hi because he is just not that into you.

Ta lærdom og ikke ligg på første date hvis du ønsker mer enn ett ligg.

Anonymkode: 2c327...ddd

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hun visste ikke at det var en ONS (slik jeg leser det) Uff TS… det blir bedre, og du blir en erfaring rikere. Håper dere brukte beskyttelse :) 

Anonymkode: d696f...19e

Når du går til sengs første kveld så er det ikke noe annet enn ONS. Det forstår til og med du.

At hun ikke klarer å styre seg fordi "han så så mye pent til henne" forteller mer om hennes usikkerhet, ikke at han har lovebombet henne, og skapte falske håp.. Ta dere  sammen. Tolker dere komplimenter som fremtidig giftemål og barneforøkelse så må heller dere se på dere selv. 

Anonymkode: cf870...25d

• Liker 3
Skrevet

Han er en one trick pony, dette er det han kan, derfor stakk han. Han vet ikke hvordan man blir til frokost eller viser ekte interesse og sårbarhet. Neste gang, ikke fall for folk som ikke klarer å snakke om annet enn hvordan du er verdens under, det er et spill. 

Anonymkode: 76057...901

• Liker 4
Gjest ufiltrert
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Siden tidenes morgen har menn sagt akkurat det vi kvinner vil høre for å få oss i seng. Han fikk ligge, det var det han ville. Han ghostet deg hi because he is just not that into you.

Det var ett reelt forslag til hva som feilet idioten som ghostet henne. Ikke fasit.

Finns mange menn der ute, ikke hver eneste har en guttegjeng de sender gjengvoldtektsvideoer til. Eller bilde av dama når de sover, over erobringen sin.

Ikke alle menn overøser dama med komplimanger. Men gjør de det, samtidig som de kommer med ting som "jeg er sikkert ikke bra nok for deg", "jeg er vel for liten for deg", osv osv osv osv, ja da har hen mindreverdighetskomplekser.

Men de finnes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, føler meg som en total klisjè her jeg ligger og føler meg brukt, uattraktiv og som en idiot. Tenker for bare få timer siden lå vi hånd i hånd. Jeg trodde virkelig han likte meg også, neste gang noen viser med hele seg at de vil ha meg skal jeg unngå vedkommende. Har blitt bedt ut av en perifer bekjent i går kveld og han skriver han beundrer meg, tenker nok heller han tror han kan få meg raskt til sengs. Ikke mer dating på meg, jeg er alt for følsom for tåler slikt som dette dårlig, skulle ønske jeg kunne vært fornøyd med god sex og ikke brydd meg men mister heller troen og tror ikke dating er noe for meg 

Anonymkode: 6fec7...722

Dating kan være noe for deg, men vær tydelig med denne periferte bekjente at du har hatt en helt rævva opplevelse og at ONS/FF ikke er noe for deg.

Så om det er ønsket hans er det helt iorden, men du er ikke aktuell i så tilfelle. 

Han her var jo voldsomt respektløs, han gjør nok dette med absolutt alle.

Ingen gidder gi en person flere orgasmer og være så «på», og så bare stikke uten å si hadet engang. 
Så dette er hans greie, og han tenker neppe på hva det gjør med folk. Manipulativ type, ikke DEG det er noe feil med. 

Anonymkode: fdfc9...ce1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, føler meg som en total klisjè her jeg ligger og føler meg brukt, uattraktiv og som en idiot. Tenker for bare få timer siden lå vi hånd i hånd. Jeg trodde virkelig han likte meg også, neste gang noen viser med hele seg at de vil ha meg skal jeg unngå vedkommende. Har blitt bedt ut av en perifer bekjent i går kveld og han skriver han beundrer meg, tenker nok heller han tror han kan få meg raskt til sengs. Ikke mer dating på meg, jeg er alt for følsom for tåler slikt som dette dårlig, skulle ønske jeg kunne vært fornøyd med god sex og ikke brydd meg men mister heller troen og tror ikke dating er noe for meg 

Vet du hva, takk ja til den nye daten. Men du må bestemme deg på forhånd at når daten er over, så går du hjem alene.  Det var skikkelig dårlig gjort men la ikke en sånn dust ødelegge for deg. Reis deg opp og gå videre med en gang er mitt tips. 

Anonymkode: 9cc79...cb6

• Liker 2
Skrevet (endret)
Zeruda skrev (2 timer siden):

Er redd for at han bare utnyttet deg. 😢

Vil folk bare ha sex, burde de være ærlige om det. Ikke gå fram på en romantisk måte……. 😠

Problemet for menn da at da blir det lite sex vet  du. Så da må det kjøres på med full romantisk pupp som de ikke mener en dritt med. Føler med deg ts. Been there Done that. 

Men selv om du skulle vente med sex så kan de holde det gående over tid til du tror de er seriøse og det samme kan skje igjen.

Du kan si du er ute etter noe seriøst og de sier det samme kun for å komme i buksa på deg og samme kan skje igjen.

Dating opplegget er helt fucked up.

Tilslutt blir man sittende hjemme for da unngår en alt dette tullet som er nå til dags.

En skal være mentalt sterk for å unngå å bli redusert til ett usikker mehe med selvtillit  på bånn. Og da blir man ansett uattraktiv uansett. 

Endret av GrønnNellik68
Feilstaving
  • Liker 3
Skrevet

Gå og sjekk deg hvis dere var uforsiktige med tanke på kondom.  Han her karen har garantert gjort lignende med andre og er en player. 

Ikke heng deg oppi han på noen måte. Han er en drittsekk.  Du har ikke gjort noe galt.

Neste gang bli bedre kjent før sex.

Anonymkode: 2fee1...4a8

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Totalt rasshøloppførsel. Desverre noen av de. Neste gang bli litt mer kjent med personen? Ikke sikkert Tinder er stedet.

Men du må ikke la deg tenke dårlig om deg selv. Du hadde rålyst på en mann, og fikk en natt med nytelse. Desverre var jo avslutningen dårlig. Men vri tankegangen slik da; du fikk en natt med god sex, men slapp unna et forhold med en umoden mann/guttunge. You win!:hjerte:

Anonymkode: 232eb...5b2

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Når du går til sengs første kveld så er det ikke noe annet enn ONS. Det forstår til og med du.

At hun ikke klarer å styre seg fordi "han så så mye pent til henne" forteller mer om hennes usikkerhet, ikke at han har lovebombet henne, og skapte falske håp.. Ta dere  sammen. Tolker dere komplimenter som fremtidig giftemål og barneforøkelse så må heller dere se på dere selv. 

Ja, JEG kan kanskje forstå at det er ONS. Med TS gjorde tydeligvis ikke det. 

Anonymkode: d696f...19e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ja ikke alle damer som er på dating er vant til å få oppmerksomhet og bli sagt fine ting til, er jo ikke rart man blir blendet av ordene. Jeg forstår Ts godt jeg. Når en sitter midt oppi det er det ikke lett å bedømme om det er det ene eller det andre. Og man leser jo om mange her inne som fant kjærligheten selv om de lå sammen på første date.  Er ikke noe fasit svar vet du. En kan også fort bli revet med i lykke rusen man plutselig befinner seg i. Ikke noe gæli på ts her slik jeg ser det. 

Du er sikkert en hardbarka dater da som har prøvd alt og vet om alt en mann kan lire av seg. Eller du er selv en mann.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kjenner ikke han fyren som forsvant, han kjenner ikke deg heller. Man har bare hatt noen timer sammen i løpet av et langt liv og du må prøve å ikke ta det personlig. Verden er full av folk som prøver å lure andre og folk som blir lurt. 

Anonymkode: 836c7...495

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du kjenner ikke han fyren som forsvant, han kjenner ikke deg heller. Man har bare hatt noen timer sammen i løpet av et langt liv og du må prøve å ikke ta det personlig. Verden er full av folk som prøver å lure andre og folk som blir lurt. 

Anonymkode: 836c7...495

Jeg bare skjønner ikke hvorfor han ikke spurte om nummeret mitt, men tvert imot fjernet meg som match. Hadde ikke tenkt å bombadere han akkurat, hadde vært greit å bare være venner og men bare noe liksom, så hadde jeg ikke følt meg så verdiløs og dum. Er vanskelig å vite at når noen er helt over deg, spanderer middagen, sier du er vakker og at deg skal jeg ha, er egentlig oversatt til at han ikke liker meg, ikke vil se meg igjen og ikke vil ha noe kontakt 

Takk for alle svar 💜 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg men med han. For å prøve å unngå dette så aldri ha sex de fem-ti første treffene 

Anonymkode: fa5c4...901

• Liker 2
Skrevet

Virker for meg som en som lå med ei under sin liga, og var fullstendig klar over hva han drev med.

Anonymkode: c365c...c9e

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Virker for meg som en som lå med ei under sin liga, og var fullstendig klar over hva han drev med.

Akkurat det at han er i høyere liga enn meg er jeg selvsikker på at ikke stemmer, han var og stolt når han viste meg frem for vennene. Men opplagt at han ville bli kvitt meg og hadde lave tanker om meg

• Liker 2
Skrevet

du måtte gni det inn lissom. Ja du er vel så krystall klar på hvem som er i din liga eller ikke..??? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikke bedre å få eliminert skitstøvelen på første date enn at han skal ghoste henne etter tre eller åtte dater?

Er han bare ute etter et ligg, spiller det nok ingen rolle om det var første eller siste date. 

Kanskje kunsten er å bli mer oppmerksom på hva mennene vil? Eller å ikke utvikle følelser for tidlig? 

Endret av Zeruda
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nope det der er ikke en liga å strekke seg etter. Ts har en mye bedre personlighet med omtenksomhet som han aldri kommer til å oppnå. Om han har et bedre utseende så er det ikke verdt noe til slutt uanset. Ts du er snill, ærlig og omtenksom. Fortsett å vær den du er 🌸

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg føler meg så utrolig dum. Har ikke datet på lang tid pga langvarig forhold men takket ja til en date i går, han var veldig på, snakket konstant om hvor pen jeg var og hvor heldig han var og kjemien var gnistrende. Har ikke hatt sex på et halvt år og lot han være med hjem siden jeg ble så tent av han, jeg kom flere ganger og han trakk meg inntil seg og sa det var en fantastisk kveld og etterpå så sovnet vi.

Nå våknet jeg alene, han har dratt i natt uten å vekke meg eller si ha det og har slettet meg på tinder som var eneste kontaktinfo :( Hva gjorde jeg galt? Vet mange syns det er dumt å ligge på første date men jeg pleier ikke gjøre det og gjorde det fordi jeg virkelig likte han og hadde lyst på han. Føler meg så stygg og verdiløs nå 😞 

Ja… nei, jeg gidder ikke.

Jeg gidder bare ikke.

Det var alt jeg ville si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...