Gå til innhold

Ghostet etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så utrolig dum. Har ikke datet på lang tid pga langvarig forhold men takket ja til en date i går, han var veldig på, snakket konstant om hvor pen jeg var og hvor heldig han var og kjemien var gnistrende. Har ikke hatt sex på et halvt år og lot han være med hjem siden jeg ble så tent av han, jeg kom flere ganger og han trakk meg inntil seg og sa det var en fantastisk kveld og etterpå så sovnet vi.

Nå våknet jeg alene, han har dratt i natt uten å vekke meg eller si ha det og har slettet meg på tinder som var eneste kontaktinfo :( Hva gjorde jeg galt? Vet mange syns det er dumt å ligge på første date men jeg pleier ikke gjøre det og gjorde det fordi jeg virkelig likte han og hadde lyst på han. Føler meg så stygg og verdiløs nå 😞 

Anonymkode: 6fec7...722

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Ikke tenk sånne tanker!

Tinder er en plass hvor svært mange menn bare leter etter et engangsligg. 

Du tar lærdom av dette og har ikke sex på første date igjen. Neste gang er du tydelig med vedkommende at du er ute etter forhold og spør han om hvilke intensjoner han har. Så går dere på flere dater sammen før det eventuelt blir noe hjemmebesøk.

Dette er ikke din feil. Ikke føl deg dårlig. Hev deg over det. ❤️

Anonymkode: 5ee90...832

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Uff! Ikke tenk sånne tanker!

Tinder er en plass hvor svært mange menn bare leter etter et engangsligg. 

Du tar lærdom av dette og har ikke sex på første date igjen. Neste gang er du tydelig med vedkommende at du er ute etter forhold og spør han om hvilke intensjoner han har. Så går dere på flere dater sammen før det eventuelt blir noe hjemmebesøk.

Dette er ikke din feil. Ikke føl deg dårlig. Hev deg over det. ❤️

Anonymkode: 5ee90...832

Takk ❤️ skal definitivt ikke ha sex på første date igjen og være mer skeptisk i fremtiden. Er veldig lei meg for han er den første jeg har likt og følt kjemi med på lang tid, vanskelig å ikke tenke negative ting om meg selv siden han ikke ville se meg igjen 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Gjest ufiltrert
Skrevet

I alle dager. Jeg føler med deg. Lovebombe deg, så ligge med deg, for så å forsvinne på den måten?

Virket han litt usikker på seg selv i starten eller noe på chat? Trengte han/spurte han etter mye bekreftelse? Da kan det være at du var "to good to be true" for han. Han taklet deg ikke. Han fikk deg å komme flere ganger. Hans mindreverdighetskompleks gjorde at han heller Ghoster enn å bli dumpet.

Eller så var det noe han reagerte på, og ikke likte. Vi menn er rasshøl og må føle at vi kan være tiltrukket av deg fremover for å bli. Og kunne vise opp deg til venna våres, kan jo også hende han var "en av de" gutta boys som ligger rundt med mest mulig, visse har tilogmed konkurranser og deler alt på snap med hverandre.

Det finnes så mange ulike muligheter, men du skal vite at det er HAN det er feil på, IKKE du!

Skrevet

Ikke gå inn i offerrolle, dette takler du fint. Ikke bruk tid på dette mentalt.

Anonymkode: 2dfc1...280

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler meg så utrolig dum. Har ikke datet på lang tid pga langvarig forhold men takket ja til en date i går, han var veldig på, snakket konstant om hvor pen jeg var og hvor heldig han var og kjemien var gnistrende. Har ikke hatt sex på et halvt år og lot han være med hjem siden jeg ble så tent av han, jeg kom flere ganger og han trakk meg inntil seg og sa det var en fantastisk kveld og etterpå så sovnet vi.

Nå våknet jeg alene, han har dratt i natt uten å vekke meg eller si ha det og har slettet meg på tinder som var eneste kontaktinfo :( Hva gjorde jeg galt? Vet mange syns det er dumt å ligge på første date men jeg pleier ikke gjøre det og gjorde det fordi jeg virkelig likte han og hadde lyst på han. Føler meg så stygg og verdiløs nå 😞 

Du må ikke føle deg stygg og verdiløs. 
HAN er den stygge og verdiløse! 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
1 minutt siden, ufiltrert said:

I alle dager. Jeg føler med deg. Lovebombe deg, så ligge med deg, for så å forsvinne på den måten?

Virket han litt usikker på seg selv i starten eller noe på chat? Trengte han/spurte han etter mye bekreftelse? Da kan det være at du var "to good to be true" for han. Han taklet deg ikke. Han fikk deg å komme flere ganger. Hans mindreverdighetskompleks gjorde at han heller Ghoster enn å bli dumpet.

Eller så var det noe han reagerte på, og ikke likte. Vi menn er rasshøl og må føle at vi kan være tiltrukket av deg fremover for å bli. Og kunne vise opp deg til venna våres, kan jo også hende han var "en av de" gutta boys som ligger rundt med mest mulig, visse har tilogmed konkurranser og deler alt på snap med hverandre.

Det finnes så mange ulike muligheter, men du skal vite at det er HAN det er feil på, IKKE du!

Han virket ikke oppmerksomhetssyk, men straks han så meg var han helt «deg skal jeg ha» og virket utrolig interessert. Møtte faktisk noen av vennene hans ute på daten og han holdt rundt meg og virket stolt. Han virket og glad da han sovnet i går og kom han også. Klarer ikke la være å tenke at han har følt at jeg var uattraktiv og glad for å bli kvitt meg når han har sneket seg ut på den måten, men setter pris på gode ord 🌷

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette er jo skikkelig dårlig oppførsel av han. Men la det være en erfaring. Bli litt kjent med de før du går til sengs med de, da ser du mer om det er en som du har lyst å ligge med. Vi damer blir skikkelig nedfor når vi har latt oss lure til sengs av en fyr med sjarm og fine ord. Jeg lå med min samboer på tredje date så ventet ikke så lenge jeg heller😁

Anonymkode: 836c7...495

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Han virket ikke oppmerksomhetssyk, men straks han så meg var han helt «deg skal jeg ha» og virket utrolig interessert. Møtte faktisk noen av vennene hans ute på daten og han holdt rundt meg og virket stolt. Han virket og glad da han sovnet i går og kom han også. Klarer ikke la være å tenke at han har følt at jeg var uattraktiv og glad for å bli kvitt meg når han har sneket seg ut på den måten, men setter pris på gode ord 🌷

Er redd for at han bare utnyttet deg. 😢

Vil folk bare ha sex, burde de være ærlige om det. Ikke gå fram på en romantisk måte……. 😠

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Leit å høre om behandlingen av deg. Det er vondt å bli lurt på denne måten. 

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har du ikke god nok mental helse til å ha en ONS uten at hele verden faller sammen da bør du seriøst slutte med det. 

Anonymkode: cf870...25d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du ikke god nok mental helse til å ha en ONS uten at hele verden faller sammen da bør du seriøst slutte med det. 

Anonymkode: cf870...25d

Hun visste ikke at det var en ONS (slik jeg leser det) Uff TS… det blir bedre, og du blir en erfaring rikere. Håper dere brukte beskyttelse :) 

Anonymkode: d696f...19e

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jo skikkelig dårlig oppførsel av han. Men la det være en erfaring. Bli litt kjent med de før du går til sengs med de, da ser du mer om det er en som du har lyst å ligge med. Vi damer blir skikkelig nedfor når vi har latt oss lure til sengs av en fyr med sjarm og fine ord. Jeg lå med min samboer på tredje date så ventet ikke så lenge jeg heller😁

Anonymkode: 836c7...495

Ja, føler meg som en total klisjè her jeg ligger og føler meg brukt, uattraktiv og som en idiot. Tenker for bare få timer siden lå vi hånd i hånd. Jeg trodde virkelig han likte meg også, neste gang noen viser med hele seg at de vil ha meg skal jeg unngå vedkommende. Har blitt bedt ut av en perifer bekjent i går kveld og han skriver han beundrer meg, tenker nok heller han tror han kan få meg raskt til sengs. Ikke mer dating på meg, jeg er alt for følsom for tåler slikt som dette dårlig, skulle ønske jeg kunne vært fornøyd med god sex og ikke brydd meg men mister heller troen og tror ikke dating er noe for meg 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun visste ikke at det var en ONS (slik jeg leser det) Uff TS… det blir bedre, og du blir en erfaring rikere. Håper dere brukte beskyttelse :) 

Det stemmer, har hatt ONS før og tenkte ikke mer over det etterpå, annet en at det ble for kynisk for meg. Nå var det en jeg likte og hadde sterk kjemi med, og det er utrolig sjeldent jeg liker noen så fallhøyden blir større når slikt skjer 😕 

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Han visste hvordan han fikk det han ville ha. Så var han ferdig etterpå. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Jordbæra said:

Han visste hvordan han fikk det han ville ha. Så var han ferdig etterpå. 

Når jeg er på date er jeg autentisk og bare er, syns det er sånn det skal være uten kalkulert oppførsel :( Får kjøpe meg noe sexleketøy for tør ikke ha sex igjen i tilfelle dette skjer igjen

• Liker 3
Skrevet

Nå har du lært at mange menn kun er ute etter et ligg, og absolutt ikke har planer om noe forhold.

Anonymkode: dc9bb...6df

• Nyttig 1
Skrevet

Kjenner meg så igjen TS. Jeg «faller» også fort og blir så såret når det går galt. Ingenting galt i å syntes litt synd i seg selv i dag. Hør på litt «girlpower-tunes», men ikke gi opp. Jeg gav ikke opp (selv om jeg måtte kysse en del frosker) så fant jeg en god en. De finnes! Lykke til

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Når jeg er på date er jeg autentisk og bare er, syns det er sånn det skal være uten kalkulert oppførsel :( Får kjøpe meg noe sexleketøy for tør ikke ha sex igjen i tilfelle dette skjer igjen

Det er enten det eller å bli som de. 

Gjest ufiltrert
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det stemmer, har hatt ONS før og tenkte ikke mer over det etterpå, annet en at det ble for kynisk for meg. Nå var det en jeg likte og hadde sterk kjemi med, og det er utrolig sjeldent jeg liker noen så fallhøyden blir større når slikt skjer 😕 

Kan jo hende han manipulerte deg til å tro du hadde sterk kjemi, disse råtne folka har sine metoder. At du ble vist opp for kompisene i tillegg synes jeg nesten vitner om "høhø se hva jeg skal knulle a gutta!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...