Thessaly Skrevet 4. desember 2022 #21 Del Skrevet 4. desember 2022 Ja, men har bare sett filmene. Tenkte jeg skulle få sett Mandalorian og Andor, men har ikke kommet så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. desember 2022 #22 Del Skrevet 4. desember 2022 Elsker den opprinnelige triologien, altså episode 4-6. Resten kan jeg styre meg for, for å si det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 4. desember 2022 #23 Del Skrevet 4. desember 2022 Selv er jeg stor fan av Star Wars. Rater det slik (1-10): De orginale (Ep 4,5,6): 9/10 Mandalorian: 8/10 Rouge One: 8/10 Andor: 8/10 Prequals (ep 1,2,3): 7/10 Rebels: 7/10 Tales of the Jedi: 6.5/10 Kenobi: 6/10 Solo: 6/10 Book of Bobba Fet: 5/10 Nyeste trologien (7,8,9): 4/10 Ikke sett nok; Clone Wars (starter for barnslig de første sesongene, aller siste sesong som sklir inn i «Revenge of the Sith» var veldig bra.) Ikke sett; Visions Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 4. desember 2022 #24 Del Skrevet 4. desember 2022 Thessaly skrev (14 minutter siden): Tenkte jeg skulle få sett Mandalorian og Andor, men har ikke kommet så langt. Av alt som har kommet post-Disney så er det disse to + Rouge One som er virkelig kvalitet. resten er ikke like høyt nivå så for casual StarWars fans så anbefaller jeg Mandalorian, Andor og Rouge One. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 4. desember 2022 #25 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg er veldig glad i Star Wars Kunne nesten kopiert innlegget til @MayorSantos over her, jeg har samme rangering. De originale filmene og Mandalorian er favorittene. Bare ikke sett Tales of the Jedi enda, kanskje det får være søndagsaktiviteten. Husker vi var såååå skuffet da vi så den første prequelen (Episode 1: The Phanom Menace) på kino, men de filmene har vokst på meg med årene. De nyeste orker jeg ikke, det er de eneste filmene jeg kun har sett en gang. Kanskje jeg liker de om 20 år 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 4. desember 2022 #26 Del Skrevet 4. desember 2022 Cuntzilla skrev (2 timer siden): Bare ikke sett Tales of the Jedi enda, kanskje det får være søndagsaktiviteten. Dette er en serie jeg egentlig kunne droppet fra listen. Er altfor korte mini-episoder. jeg klarer å se de nye, men film nr 9 er bare tragisk fra start til mål. Nr 7 & 8 er «ok» om jeg skal være snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 4. desember 2022 #27 Del Skrevet 4. desember 2022 Tja, ja? Jeg misliker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. desember 2022 #28 Del Skrevet 4. desember 2022 Nei, har prøvd å se men var gørr kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #29 Del Skrevet 4. desember 2022 On 12/3/2022 at 9:34 PM, FrankDrebin said: Har begynt å se på Andor, veldig lite engasjerende så langt, men jeg gir meg ikke før jeg har kommet meg gjennom et par episoder i alle fall. Har vel et kvarter igjen eller noe av den første episoden. xD De første episodene er litt trege med oppbygging, det er vel grunnen til at Disney+ la ut de 3 første samtidig. Men etter det tar det seg opp veldig. Men det er mer voksent og seriøst, så om man kun liker star wars for fantasy elementet med jedi og lightsabers, så er det kanskje ikke for den som liker kun det. Anonymkode: ed918...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 5. desember 2022 #30 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De første episodene er litt trege med oppbygging, det er vel grunnen til at Disney+ la ut de 3 første samtidig. Men etter det tar det seg opp veldig. Men det er mer voksent og seriøst, så om man kun liker star wars for fantasy elementet med jedi og lightsabers, så er det kanskje ikke for den som liker kun det. Anonymkode: ed918...c61 Jeg har hørt at det skal ta litt mer av etterhvert ja, så jeg er innstilt på å presse meg gjennom de første og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #31 Del Skrevet 6. desember 2022 K.B. skrev (På 3.12.2022 den 1.32): De tre første var ok, etter det, not so much. Enig, 4-6 var ikke like gode Anonymkode: 9c976...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #32 Del Skrevet 6. desember 2022 meh! alt for døll serie... Anonymkode: 16461...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #33 Del Skrevet 6. desember 2022 Hater Star Wars og fotball. Anonymkode: ada74...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #34 Del Skrevet 7. desember 2022 Star Wars, episode 4-6 var helt fantastisk! 1-3 og 7-9... Ikke så imponert. Rouge One var ikke så gal. Solo... Ikke bra. Netflox-seriene har stort sett vært elendige. Så for meg er Star Wars de tre første filmene som ble utgitt. Uten disse hadde aldri Star Wars hatt den statusen det har i dag. Anonymkode: e3a0f...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå