AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #81 Del Skrevet 2. desember 2022 jordbær86 skrev (1 minutt siden): Mestringsfølelse Når læreren min sa på barneskolen nå tror jeg du fikk ordentlig mestringsfølelse så ble jeg bare flau og irritert. Vet ikke hvorfor. ja, så flaut. må ha vært helt fjern. mistet du lysten på mestringsfølelse da? grøsser bare ved tanken, ser for meg en løk med hår i nesen. Anonymkode: 00d5e...f91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #82 Del Skrevet 2. desember 2022 "Raus" brukt om personlighet/ oppførsel. Jeg har kun opplevd at ordet blitt brukt som (ofte ganske godt skjult) hersketeknikk. At man indirekte forteller folk hvordan de ikke skal være, ved å påpeke det motsatte, altså hva/ hvem som er raust/ raus. Anonymkode: d1b28...750 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #83 Del Skrevet 2. desember 2022 Portia Catonis skrev (1 time siden): Når folk sier "henner" istedenfor "henne" WHY?? Hva med dem som sier «henne» i stedet for «hun»?? Grrrrr Anonymkode: 5c60f...baa 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 2. desember 2022 #84 Del Skrevet 2. desember 2022 De som sier ‘hvem’ istedenfor ‘hvilken’. Hvem dag er det i dag? Hvem bil kjører du? Blir sprø… 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #85 Del Skrevet 2. desember 2022 Missmischief skrev (14 minutter siden): Mulig det har noe med dialekt å gjøre, men folk som sier kakao på en skikkelig rar måte. KAKKAO Kakkao vil du nok høre i alle deler av Trøndelag, i alle fall. Ikke noe rar med det om du her herfra. Anonymkode: 85906...b66 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #86 Del Skrevet 2. desember 2022 Når ungdommer svarer på spørsmål om hvor gamle di er,jeg er 98,99 osv🙈(når de er født) Anonymkode: ace2d...5d4 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #87 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når ungdommer svarer på spørsmål om hvor gamle di er,jeg er 98,99 osv🙈(når de er født) Anonymkode: ace2d...5d4 Ikke akkurat et ord men🙈 Anonymkode: ace2d...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 2. desember 2022 #88 Del Skrevet 2. desember 2022 Utrolig blir også utrolig mye brukt for tiden. Det er ganske utrolig hvor mange utrolige ting som skjer, for meg er det utrolig at utrolig mange dagligdagse hendelser blir beskrevet som utrolige i dagens samfunn. Jeg er utrolig lei av utrolige nyheter/hendelser/ting/prestasjoner/personer og det aller meste som er så utrolig i våre dager. Og jeg skal ikke engang begynne å legge ut om alt som er så sinnsykt (utrolig)... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 2. desember 2022 #89 Del Skrevet 2. desember 2022 Nom nom 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #90 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): ja, så flaut. må ha vært helt fjern. mistet du lysten på mestringsfølelse da? grøsser bare ved tanken, ser for meg en løk med hår i nesen. Anonymkode: 00d5e...f91 Hæ? Anonymkode: 7577b...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. desember 2022 #91 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Døgnhvile". Wtf, Hadija Anonymkode: 38fa2...a80 Det er ikke noe rart med det. Noen sier nattesøvn, andre sover om dagen, men et visst antall timer er det vanlig å sove. Hvor man tar disse timene, er viktig for skatteetaten når de avgjør hvor man bor og pendlerspørsmålet. Der kaller de det døgnhvile. Det er ikke noe viktig begrep i dagligtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. desember 2022 #92 Del Skrevet 2. desember 2022 Blålilla skrev (8 minutter siden): Nom nom Engelsk? Ser for meg tegneseriefigurer og snakkebobler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #93 Del Skrevet 2. desember 2022 Kleint og konge! 🙈🙈🙈 Og bruk av ordet sykt - i alle sammenhenger. «Sykt bra» osv🤮 Anonymkode: 3bef7...786 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. desember 2022 #94 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Når ungdommer svarer på spørsmål om hvor gamle di er,jeg er 98,99 osv🙈(når de er født) Anonymkode: ace2d...5d4 Sier de ikke 98-modell, eller at de er født i 98? Det virker jo rart med kun 98. Jeg har ikke lagt merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #95 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kleint og konge! 🙈🙈🙈 Og bruk av ordet sykt - i alle sammenhenger. «Sykt bra» osv🤮 Anonymkode: 3bef7...786 Denne (en av de ordene jeg ikke liker!) Hvor bra kan det egentlig være, om det er sykt? På lik linje med "forferdelig fint". Det kan da ikke være så veldig fint om det er forferdelig? Anonymkode: 85906...b66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #96 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vinnerskalle🫣 Omtale den man er sammen med / gift med som kjerringen/kjerringa 😵💫 Anonymkode: 8d69a...17f Og gubben er enda mye verre.. Anonymkode: d0f22...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #97 Del Skrevet 2. desember 2022 Revnende likegyldig Anonymkode: 9e875...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. desember 2022 #98 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg bryr meg ikke så mye om hvilke ord som brukes i dagligtale, men ler litt når de ikke kan si kj 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 2. desember 2022 #99 Del Skrevet 2. desember 2022 "Omforent" når man har blitt enige om noe. Idiotisk. "Det gledes" var morsomt i cirka en uke. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #100 Del Skrevet 2. desember 2022 2 hours ago, Adobyen said: Sier de ikke 98-modell, eller at de er født i 98? Det virker jo rart med kun 98. Jeg har ikke lagt merke til det. Nei. De sier kun tallet – 88 eller 95 for eksempel. Noe teit å bruke tall som fremdeles er i bruk. Det finnes jo folk som er over 80 i Norge 🤦🏼♀️ Neste gang skal jeg spørre om de kjenner bestemoren min siden de er samme alder Anonymkode: b54b4...64c 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå