Gå til innhold

Hvilket ord får du fnatt av?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når nordmenn sier svenske ord og uttrykk som: sambo, bjuda på, typ, tjusigt osv. 

Blidfis.

Anonymkode: cca7a...4e6

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver eneste vinter skal en drøss med artikler om været inneholde "Brrrrr"

Jeg spyr.

Anonymkode: f8238...794

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille prinsen / prinsessa  mi ..

Spyr🤢

T.o.m. når jeg hadde baby  sjøl orka ha  ikke det sukkersøte klisset .

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 16.39):

Jeg har lagt "automagisk" for hat. Jobber delvis med IT, og folk bruker det hele tiden, spesielt de som er litt oppe i åra.

Har du noen ord eller begreper som irriterer deg?

Anonymkode: 16fd7...98f

Isj...ish...eller hvordan det staves..og jo eldre en person er som bruker det fjortis begrepet jo jævligere er det å høre.. Fnatt på en god pallplass, ikke mangen som vet hva det betyr når man begynner å bruke det første gangen.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Aksjeinnskudd" om samleie i enkelte tråder på prøveforumet.

"Går over i dpo-land" ???

Eller "baby" når man mener babyen. "Er hjemme med baby". "Baby gråter". Ser ut som det er baby som skriver.

Anonymkode: ed4b1...df5

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bruke ordet nesten når man må gjøre noe. Feks: Jeg må nesten gå nå. Akkurat som om de ikke forstår hva ordet betyr. 

Anonymkode: 50ccc...fa2

Det er nok heller du som ikke forstår dette. Det er helt vanlig og riktig å bruke ordet nesten slik

Anonymkode: 3ea7f...943

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nipler må være det verste ordet jeg vet om. Ellers ordet "sultent" brukt i jobbannonser, og "delikat" brukt i boligannonser. Hen har jeg forsøkt å bruke men jeg føler det ordet bare er irriterende. Ellers de fleste norske ord relatert til sex som "fitte","kuk","knulle","pule". Høres bare ekkelt ut. Ordet "eventyr" brukt om det meste som "årets vakreste eventyr", "høstens vakreste eventyr", osv.

Ellers ordet "strømprisen" 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lokasjon. Jeg hater det. 

Jobben min er spredd utover mange plasser, eller lokalisasjoner. Men de siste årene har noen bestemt at det skal være lokasjoner isteden. Jeg blir så irritert at jeg ikke orker å lese intranett eller eposter som blir sendt rundt lenger, for det står ALLTID om de h*ve*es lokasjonene der. Nå har de til og med endra lokaliserings-feltene i datasystemet til lokasjon! 🤬 

Jeg vet ikke hvorfor det plager meg sånn eller hvorfor jeg ikke har noe problem med lokalisasjon i forhold. Skulle ønske det var feil å skrive lokasjon, men det er visst ikke mindre rett en lokalisasjon. (Eller er det? Pls, hvis det er det, kom med kilder jeg kan slå i bordet med.)

Anonymkode: 67c9a...eb6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goddag mann økseskaft
Blir alltid litt flau når noen sier det. Synes det er så teit å si.

Anonymkode: e7411...d7c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...