AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Del Skrevet 2. desember 2022 Som overskriften sier, noen som har erfaringer med komboen ovitrelle og progresteronstøtte (prolutex) som de vil dele? Brukte ovitrelle + cyclogest forrige syklus, men prøver nå prolutex injeksjoner! Er på dag 9 etter ovitrelle, 7 dager til testdag🥵 Blir sprø av ventetiden…🥴 Alle erfaringer mottas med stor takk🙏 Anonymkode: 169c7...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #2 Del Skrevet 3. desember 2022 Jeg tok disse. Hva slags erfaring er du ute etter/hva lurer du på? Anonymkode: 9bba2...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #3 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tok disse. Hva slags erfaring er du ute etter/hva lurer du på? Anonymkode: 9bba2...6c0 Om det ble klaff eller ikke, evt på hvilke forsøk det ble klaff, hvor lenge måtte du evt bruke progresteronstøtte etter positiv test? Hvor lenge etter ovitrelle testet du positivt? Lurer på ALT🤭😅 Anonymkode: 169c7...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Om det ble klaff eller ikke, evt på hvilke forsøk det ble klaff, hvor lenge måtte du evt bruke progresteronstøtte etter positiv test? Hvor lenge etter ovitrelle testet du positivt? Lurer på ALT🤭😅 Anonymkode: 169c7...85a Jeg testet positivt etter 12 dager. Altså 12 dager etter egginnsett, 14 dager etter at jeg satt ovitrelle. Tok både graviditetstest på morgenen og blodprøve samme dag. Fikk streng beskjed av klinikken om å ikke teste før på grunn av falsk positiv. jeg var veldig takknemlig for at jeg fikk bruke Prolutex, for har hørt har luthinus er et salig griseri. Jeg fikk beskjed om å slutte på Prolutex samme dag som jeg fikk bekreftet graviditeten med blodprøve, altså 12 dager etter innsett. Var kjempenervøs for å slutte, men det har foreløpig gått helt fint 😊 Jeg har forstått at når det er fersk-forsøk som med meg så trenger man ikke progesteronstøtte like lenge som ved fryseforsøk😊 Jeg ble gravid på første IVF-forsøk og er 9 uker på vei nå, så jeg håper bare den sitter. Anonymkode: 9bba2...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg testet positivt etter 12 dager. Altså 12 dager etter egginnsett, 14 dager etter at jeg satt ovitrelle. Tok både graviditetstest på morgenen og blodprøve samme dag. Fikk streng beskjed av klinikken om å ikke teste før på grunn av falsk positiv. jeg var veldig takknemlig for at jeg fikk bruke Prolutex, for har hørt har luthinus er et salig griseri. Jeg fikk beskjed om å slutte på Prolutex samme dag som jeg fikk bekreftet graviditeten med blodprøve, altså 12 dager etter innsett. Var kjempenervøs for å slutte, men det har foreløpig gått helt fint 😊 Jeg har forstått at når det er fersk-forsøk som med meg så trenger man ikke progesteronstøtte like lenge som ved fryseforsøk😊 Jeg ble gravid på første IVF-forsøk og er 9 uker på vei nå, så jeg håper bare den sitter. Anonymkode: 9bba2...6c0 Tusen takk for at du delte🙏 Jeg gjennomgår ikke IvF, kun letrozol, ovitrelle og progresteronstøtte i naturlig syklus. Forrige syklus brukte jeg cyclogest (sikkert tilsvarende lutinus) og kan bekrefte at det er noe skikkelig griseri ja, så veldig glad jeg fikk teste prolutex denne runden! Har testdag på dag 16 etter ovitrelle, men klør selvsagt etter å teste før. Har klart å holde meg nå til dag 11 så holder vel ut til fredag😊 Håper så inderlig på klaff nå etter å ha stikket meg med sprøyter i snart 14 dager, det er ganske slitsomt det også egentlig, spesielt om det blir for ingen grunn🥵 Anonymkode: 169c7...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tusen takk for at du delte🙏 Jeg gjennomgår ikke IvF, kun letrozol, ovitrelle og progresteronstøtte i naturlig syklus. Forrige syklus brukte jeg cyclogest (sikkert tilsvarende lutinus) og kan bekrefte at det er noe skikkelig griseri ja, så veldig glad jeg fikk teste prolutex denne runden! Har testdag på dag 16 etter ovitrelle, men klør selvsagt etter å teste før. Har klart å holde meg nå til dag 11 så holder vel ut til fredag😊 Håper så inderlig på klaff nå etter å ha stikket meg med sprøyter i snart 14 dager, det er ganske slitsomt det også egentlig, spesielt om det blir for ingen grunn🥵 Anonymkode: 169c7...85a Jeg krysser fingrene for deg! Og ville absolutt ventet. Ovitrelle kan føre til falsk positiv hvis du tester for tidlig, og jeg konkluderte i hvert fall med at det ble for vondt å risikere. Anonymkode: 9bba2...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg krysser fingrene for deg! Og ville absolutt ventet. Ovitrelle kan føre til falsk positiv hvis du tester for tidlig, og jeg konkluderte i hvert fall med at det ble for vondt å risikere. Anonymkode: 9bba2...6c0 Tusen takk❤️ Ja, testet ut ovitrelle forrige syklus og for hver negativ test etter det, og før testdag, var et slag i tryne - så får bare holde meg unna denne gangen! Masse lykke til videre i svangerskapet ditt!🥰 Anonymkode: 169c7...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk❤️ Ja, testet ut ovitrelle forrige syklus og for hver negativ test etter det, og før testdag, var et slag i tryne - så får bare holde meg unna denne gangen! Masse lykke til videre i svangerskapet ditt!🥰 Anonymkode: 169c7...85a Tusen takk❤️ heier på deg og håper det klaffer for deg og at du slipper ifv! Anonymkode: 9bba2...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie87 Skrevet 10. desember 2022 #9 Del Skrevet 10. desember 2022 On 12/4/2022 at 1:49 AM, AnonymBruker said: Jeg testet positivt etter 12 dager. Altså 12 dager etter egginnsett, 14 dager etter at jeg satt ovitrelle. Tok både graviditetstest på morgenen og blodprøve samme dag. Fikk streng beskjed av klinikken om å ikke teste før på grunn av falsk positiv. jeg var veldig takknemlig for at jeg fikk bruke Prolutex, for har hørt har luthinus er et salig griseri. Jeg fikk beskjed om å slutte på Prolutex samme dag som jeg fikk bekreftet graviditeten med blodprøve, altså 12 dager etter innsett. Var kjempenervøs for å slutte, men det har foreløpig gått helt fint 😊 Jeg har forstått at når det er fersk-forsøk som med meg så trenger man ikke progesteronstøtte like lenge som ved fryseforsøk😊 Jeg ble gravid på første IVF-forsøk og er 9 uker på vei nå, så jeg håper bare den sitter. Anonymkode: 9bba2...6c0 Så godt å høre. føler ikke det er mange som tester positivt sent. Har testdag mandag (testet negativt i dag). Går på lutinus må, tror det er det som gir meg alle symptomene.. er kjempe kvalm, varm, mens murringer og er generelt oppblåst.. Slapp heldigvis eggløsnings sprøyte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie87 Skrevet 10. desember 2022 #10 Del Skrevet 10. desember 2022 On 12/4/2022 at 2:38 PM, AnonymBruker said: Tusen takk for at du delte🙏 Jeg gjennomgår ikke IvF, kun letrozol, ovitrelle og progresteronstøtte i naturlig syklus. Forrige syklus brukte jeg cyclogest (sikkert tilsvarende lutinus) og kan bekrefte at det er noe skikkelig griseri ja, så veldig glad jeg fikk teste prolutex denne runden! Har testdag på dag 16 etter ovitrelle, men klør selvsagt etter å teste før. Har klart å holde meg nå til dag 11 så holder vel ut til fredag😊 Håper så inderlig på klaff nå etter å ha stikket meg med sprøyter i snart 14 dager, det er ganske slitsomt det også egentlig, spesielt om det blir for ingen grunn🥵 Anonymkode: 169c7...85a Hvordan gikk det med deg? fikk du positiv? jeg har testdag 12. desember, testet i dag og den var negativ.. har skikkelig mens følelse så regner med det går galt... går på lutinus så er vell det som holder mensen borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #11 Del Skrevet 12. desember 2022 Ellie87 skrev (På 10.12.2022 den 17.43): Hvordan gikk det med deg? fikk du positiv? jeg har testdag 12. desember, testet i dag og den var negativ.. har skikkelig mens følelse så regner med det går galt... går på lutinus så er vell det som holder mensen borte Jeg fikk negativ test😥 sluttet på progresteronstøtte og mensen kom som en klokke 48 timer senere! Anonymkode: 169c7...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #12 Del Skrevet 12. desember 2022 Ellie87 skrev (På 10.12.2022 den 17.43): Hvordan gikk det med deg? fikk du positiv? jeg har testdag 12. desember, testet i dag og den var negativ.. har skikkelig mens følelse så regner med det går galt... går på lutinus så er vell det som holder mensen borte Hvordan gikk det? ❤️ AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg fikk negativ test😥 sluttet på progresteronstøtte og mensen kom som en klokke 48 timer senere! Anonymkode: 169c7...85a Det er så fælt! Føler med deg! Anonymkode: c297f...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå