Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å finne tjukke damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skriver folk USA? De fleste i Norge pr i dag er overvektige.

Anonymkode: 94c8c...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er bare å gå ut i helgene. Jeg er i hvert fall dundremagnet når jeg er på byen og de står ikke å venter på å bli sjekka opp for å si det sann.

Anonymkode: 8b817...666

Hvorfor har du en idé om at folk står og venter på å bli sjekket opp av deg? Eller burde stå og vente. Om du ikke klarer å oppføre deg som et menneske på byen, kan du holde deg hjemme. Jeg er klar over at jenter (jeg er like gammel som moren din, og skamfull på hennes vegne) bor i en pølsefabrikk, og av og til kan jenter bli lei av å si nei til folk man ikke er interessert i. Men å ha et minimum av manerer, kommer man langt med her i livet. Det å ha respekt for andre mennesker burde ikke være noe man burde være nødt til å ta opp med voksne mennesker.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tjukke er overalt - skriver alltid tydelig i mine profiler at jeg er tjukk.  Vil ikke lure noen som ikke liker tjukke 

Anonymkode: 46380...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor tykk? Jeg er selv overvektig, og er ikke på noen dating apper, da det store flertallet ikke vil date overvektige damer. Samtidig så vil jeg ikke bli sammen med en mann som tenner kun på overvektige, og gjerne vil ha kvinnene størst mulig. For selv om jeg er overvektig, så prøver jeg å spise sunt, og holde meg i form. Sånn så jeg ikke skal bli alt for tykk. 

Anonymkode: 4dece...ccd

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer tykk. Jeg har noen kilo for mye, men anser meg som normalvektig. Stabil vekt, passe former i kroppen. Hva forventer du? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Helene1982 said:

Hvorfor har du en idé om at folk står og venter på å bli sjekket opp av deg? Eller burde stå og vente. Om du ikke klarer å oppføre deg som et menneske på byen, kan du holde deg hjemme. Jeg er klar over at jenter (jeg er like gammel som moren din, og skamfull på hennes vegne) bor i en pølsefabrikk, og av og til kan jenter bli lei av å si nei til folk man ikke er interessert i. Men å ha et minimum av manerer, kommer man langt med her i livet. Det å ha respekt for andre mennesker burde ikke være noe man burde være nødt til å ta opp med voksne mennesker.

Aiai.. butthurt much

Anonymkode: f9642...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Aiai.. butthurt much

Anonymkode: f9642...28b

jeg er flau på vegne av moren din som ikke er her. Jeg tror ikke hun er stolt over at du snakker sånn til andre mennesker. Jeg tror også at hun forventer at du bruker ordene dine om du er uenig med noen. Hun foretrekker også riktig bruk av elipsis som er … ikke to punktum

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (På 3.12.2022 den 18.34):

Definer tykk. Jeg har noen kilo for mye, men anser meg som normalvektig. Stabil vekt, passe former i kroppen. Hva forventer du? 

Om du er normalvektig så er du ikke tjukk. 

Anonymkode: fd750...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...