AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #1 Del Skrevet 2. desember 2022 Har vært på Tinder en uke og der er det bare tynne fliser av noen jenter og fitnessbabes. Hvor finner man damer som er mer frodige? Anonymkode: 887c4...4d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #2 Del Skrevet 2. desember 2022 Fordi det er vanskelig for alle som ikke er «standard» pene på en app som kun fokuserer på utseendet? Anonymkode: c8c0f...451 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. desember 2022 #3 Del Skrevet 2. desember 2022 Muligens fordi de tjukke ikke ønsker type feeders? Og blir hetset av alle andre? 😅🤷♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Del Skrevet 2. desember 2022 De damene som er større er beskjedne og ikke så frampå. Du må lete andre steder. Anonymkode: a796d...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Del Skrevet 2. desember 2022 Hadde aldri våget meg utpå Tinder, nei. 99% av folk synes jo overvekt er stygt, så størst sjanse for dårlige opplevelser. Anonymkode: 3ecbb...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssbbwadmierlover44 Skrevet 2. desember 2022 #6 Del Skrevet 2. desember 2022 du kan leite på feabie kansje:) der er det mange store damer men mest fra usa da,så har du noen grupper på face frodig et eller annet:) lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Del Skrevet 2. desember 2022 Fordi vi tar bilder i vinkler som det ikke synes at vi er så feite på... Eller så er ikke de feite du har sett på tinder attraktive nok til at du har svipet riktig vei? Anonymkode: c74c0...0f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Del Skrevet 2. desember 2022 Du fåt ta deg en tur til USA, der er det overflod av tykke damer. Anonymkode: e6f47...7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 Vi som er tjukke vil i likhet med de fleste andre bli likt for den personen vi er, ikke bare på grunn av kroppsfasongen. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 10.14): Har vært på Tinder en uke og der er det bare tynne fliser av noen jenter og fitnessbabes. Hvor finner man damer som er mer frodige? Anonymkode: 887c4...4d6 de er nok hjemme og gråter og spiser potetgull foran netflix, etter at tinderdate nr 5 kalte dem for feit. Anonymkode: 31f8d...b14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 Det er bare å gå ut i helgene. Jeg er i hvert fall dundremagnet når jeg er på byen og de står ikke å venter på å bli sjekka opp for å si det sann. Anonymkode: 8b817...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 (endret) Jeg har FB-venner som ser normalvektige ut på profilbildet, men jeg kjenner dem så jeg vet det det er langt unna sannheten. Er kanskje sånn på Tinder også? Eller de holder seg unna av frykt for fatshaming. Så gå på byen og let. Bor du på landet, så kan du ta deg en langweekend i en by. Mange tjukke damer liker heller ikke å bli valgt kun for utseendet. Endret 3. desember 2022 av MyMichelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 3. desember 2022 #13 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er bare å gå ut i helgene. Jeg er i hvert fall dundremagnet når jeg er på byen og de står ikke å venter på å bli sjekka opp for å si det sann. Anonymkode: 8b817...666 Dundremagnet? 🤨 Vakkert ord…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 3. desember 2022 #14 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 10.14): Har vært på Tinder en uke og der er det bare tynne fliser av noen jenter og fitnessbabes. Hvor finner man damer som er mer frodige? Anonymkode: 887c4...4d6 Fordi de ikke har nok selvtilitt til å tørre å bruke tinder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #15 Del Skrevet 3. desember 2022 On 12/2/2022 at 10:25 AM, AnonymBruker said: Hadde aldri våget meg utpå Tinder, nei. 99% av folk synes jo overvekt er stygt, så størst sjanse for dårlige opplevelser. Anonymkode: 3ecbb...1a4 Frivillig å være overvektig dog. Så det kan du jo ta tak i om det er et problem for deg. Anonymkode: f9642...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 3. desember 2022 #16 Del Skrevet 3. desember 2022 Tinder er kjedelig. Prøv noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #17 Del Skrevet 3. desember 2022 Er på Tinder og er større enn "normalen", men blir ikke valgt av andre enn utenlandske (i bred forstand(!)) menn. De ekstremt få jeg snakker med, legger vekt på vekten min og det ønsker jeg IKKE! Det var en som rett og slett trodde han var snill mot meg da han kalte meg "feit". Jeg blokkerte han fortere enn lyntoget!!! Anonymkode: af41f...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #18 Del Skrevet 3. desember 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Er på Tinder og er større enn "normalen", men blir ikke valgt av andre enn utenlandske (i bred forstand(!)) menn. De ekstremt få jeg snakker med, legger vekt på vekten min og det ønsker jeg IKKE! Det var en som rett og slett trodde han var snill mot meg da han kalte meg "feit". Jeg blokkerte han fortere enn lyntoget!!! Anonymkode: af41f...800 Feite damer får fortsatt ligge om de vil. Imotsetning til lave eller stygge menn 😉 Anonymkode: f9642...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #19 Del Skrevet 3. desember 2022 Ville ha sjekka badoo. Tror det er plassen for de «mindre instagramvennlige». Anonymkode: de57c...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #20 Del Skrevet 3. desember 2022 Anbefaler å henge på Bunnpris på søndager. Også mye overvekt blant folk som går på kino. Anonymkode: 28ee7...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå