snowkid Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Små gleder gjør at man glemmer regneværet som plasker ned på utsiden av vinduet: Sitter her og kjenner vaffellukten bre seg i hele bygningen - gleder meg til lunch og vinlodd. Er jeg heldig i dag tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg ble kjørt på jobb i dag...OG blir henta...DAAA ble jeg glad altså!! Akkurat NUH gleder jeg meg til lunsj for jeg er sååå sulten. Også gleder jeg meg til arb.dagen er over og det blir helg, og til jeg blir henta og får en *SMASK* og en *KOS* av min kjære. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 Er syk i dag jeg. Sitter her og koser meg med sjokoladekake som jeg bakte i går, te , tv og KG. Kunne ikke hatt det bedre da regnet spruter utenfor. Er jo ikke så syk at det gjør no heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 God bedring til *Stylish*. Kos deg med godene du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 Kjente et lite spark i magen, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. oktober 2002 #6 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg gleder meg vanvittig i dag til middagen - Lutefisk!!!!!!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. oktober 2002 #7 Del Skrevet 25. oktober 2002 Mannen ut på tur, jentekveld hos meg!!! :D Skal bli kjempekoz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. oktober 2002 #8 Del Skrevet 25. oktober 2002 Kjeks, sjokoladepudding med vaniljesaus og en stor kanne med kaffe til meg! Og sjokkis!!! KG i hele kveld, kun avbrutt av litt TV-titting og skravling i telefonen (mamma ringer alltid klokka 20.00 og spør om jeg har overlevd uka). Fredagskvelder er deeeeilige, samme om det regner og blåser! Det er jo så lenge til mandag igjen (ikke fortell meg noe annet... jeg vet at helga går fort). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 25. oktober 2002 #9 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg har gleda meg i hele dag over det kjempe fine høstværet vi har Innekos, innekos sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå