Gå til innhold

Små gleder en regnværsdag!

snowkid

Anbefalte innlegg

Små gleder gjør at man glemmer regneværet som plasker ned på utsiden av vinduet:

Sitter her og kjenner vaffellukten bre seg i hele bygningen - gleder meg til lunch og vinlodd. Er jeg heldig i dag tro? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble kjørt på jobb i dag...OG blir henta...DAAA ble jeg glad altså!! :ler::ler:

Akkurat NUH gleder jeg meg til lunsj for jeg er sååå sulten. Også gleder jeg meg til arb.dagen er over og det blir helg, og til jeg blir henta og får en *SMASK* og en *KOS* av min kjære. :wink: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er syk i dag jeg. Sitter her og koser meg med sjokoladekake som jeg bakte i går, te , tv og KG. Kunne ikke hatt det bedre da regnet spruter utenfor. Er jo ikke så syk at det gjør no heller... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjeks, sjokoladepudding med vaniljesaus og en stor kanne med kaffe til meg! Og sjokkis!!!

KG i hele kveld, kun avbrutt av litt TV-titting og skravling i telefonen (mamma ringer alltid klokka 20.00 og spør om jeg har overlevd uka).

Fredagskvelder er deeeeilige, samme om det regner og blåser!

Det er jo så lenge til mandag igjen (ikke fortell meg noe annet... jeg vet at helga går fort).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...