AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Barna lærer farger på engelsk og synes det er morsomt når de kjenner igjen en farge når vi hører på musikk. Noen forslag til barnevennlige sanger med farge i til spilleliste? Må ikke være engelsk. Yellow submarine og rosa helikopter f.eks er konge! Anonymkode: f72fa...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 Artist: Eiffel 65 Album: Blue (Da Ba Dee) Anonymkode: 925ee...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 Trenger altså ikke være barnesanger. Med "barnevennlig" mente jeg at det ikke bør være noe som ikke passer barn. Stygge ord og sånt. Alle sjangrer velkomne! Anonymkode: f72fa...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Artist: Eiffel 65 Album: Blue (Da Ba Dee) Anonymkode: 925ee...d4b Den er bra! Takk. Anonymkode: f72fa...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg vil ha en blå ballong. Se min kjole. Men kanskje litt vel barnevennlige... Anonymkode: 99690...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #6 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg vil ha en blå ballong. Se min kjole. Men kanskje litt vel barnevennlige... Anonymkode: 99690...a83 Takker. Anonymkode: f72fa...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Del Skrevet 1. desember 2022 • Du grønne glitrende tre • Norge i rødt, hvitt og blått • Rudolf er rød på nesen • Green River - Creedence Clearwater Revival • Regn fra blå himmel - Gabrielle Spørs jo litt på aldersgruppen (store vs små barn, barnehage vs skole). Anonymkode: 8a12f...f14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): • Du grønne glitrende tre • Norge i rødt, hvitt og blått • Rudolf er rød på nesen • Green River - Creedence Clearwater Revival • Regn fra blå himmel - Gabrielle Spørs jo litt på aldersgruppen (store vs små barn, barnehage vs skole). Anonymkode: 8a12f...f14 Takk for tips! Førsteklasse. -ts Anonymkode: f72fa...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysådd Skrevet 1. desember 2022 #9 Del Skrevet 1. desember 2022 Goodbye yellow brick road Blue suede shoes Blue christmas Purple rain Black or white Black Betty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #10 Del Skrevet 1. desember 2022 Nysådd skrev (7 timer siden): Goodbye yellow brick road Blue suede shoes Blue christmas Purple rain Black or white Black Betty takk for gode forslag. Må ha med klassikerne så klart. har fått så mange gode ideer at jeg trolig ikke kommer tilbake og sjekker tråden. Takk til dere alle. -ts Anonymkode: f72fa...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. desember 2022 #11 Del Skrevet 1. desember 2022 Goldfinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 Noen barn er brune - ukjent artist. Vi sang den på barneskolen Anonymkode: 81f8e...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå