AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #1 Del Skrevet 1. desember 2022 Er det flere enn meg som bruker ekstremt mye penger på sminke? Jeg bruker masse tid og penger på å teste ut produkter for å finne noe som passer meg. Det aller meste passer ikke og jeg blir så frustrert for det blir så dyrt. Anonymkode: 7ec4f...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 1. desember 2022 #2 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det flere enn meg som bruker ekstremt mye penger på sminke? Jeg bruker masse tid og penger på å teste ut produkter for å finne noe som passer meg. Det aller meste passer ikke og jeg blir så frustrert for det blir så dyrt. Anonymkode: 7ec4f...ca0 Hvor gammel er du og hva er hudtypen din ? Kanskje problemer gjelder ikke sminke, men hudpleien din ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #3 Del Skrevet 1. desember 2022 4 0, kombinasjonshud med store porer. Bruker hudpleie fra ZO så det burde være bra. Alt pudder legger seg i porene og ser kakete ut etter en liten stund Anonymkode: 7ec4f...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. desember 2022 #4 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): 4 0, kombinasjonshud med store porer. Bruker hudpleie fra ZO så det burde være bra. Alt pudder legger seg i porene og ser kakete ut etter en liten stund Anonymkode: 7ec4f...ca0 At du bruker hudpleieprodokter fra et dyrt/ anerkjent merke, har fortsatt lite å si dersom produktene og kombinasjonen av dem, ikke er tilpasset din hud. Du skriver ikke noe om hvilke produkter du bruker, hvor lenge du har brukt dem og om du har merket positiv effekt på huden din etter at du begynte med dem. Så kan det jo hende at hudsminken din ikke passer sammen med dagkremen din, evt at du bruker feil type pudder eller for mye av det. Du kan evt forsøke med en silikonfri primer under foundation og pudder, og se om det hjelper. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #5 Del Skrevet 1. desember 2022 Men må du bruke sminke, da....? Anonymkode: 8a4d5...17a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. desember 2022 #6 Del Skrevet 1. desember 2022 Ja…. Men det blir jo nesten som en hobby, da 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #7 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men må du bruke sminke, da....? Anonymkode: 8a4d5...17a Jeg må ikke men jeg vil Anonymkode: 7ec4f...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #8 Del Skrevet 1. desember 2022 CrazyCatLady2500 skrev (55 minutter siden): Ja…. Men det blir jo nesten som en hobby, da 🤭 Det er jo en måte å se det på 😊 Anonymkode: 7ec4f...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #9 Del Skrevet 1. desember 2022 Roci skrev (3 timer siden): At du bruker hudpleieprodokter fra et dyrt/ anerkjent merke, har fortsatt lite å si dersom produktene og kombinasjonen av dem, ikke er tilpasset din hud. Du skriver ikke noe om hvilke produkter du bruker, hvor lenge du har brukt dem og om du har merket positiv effekt på huden din etter at du begynte med dem. Så kan det jo hende at hudsminken din ikke passer sammen med dagkremen din, evt at du bruker feil type pudder eller for mye av det. Du kan evt forsøke med en silikonfri primer under foundation og pudder, og se om det hjelper. Jeg bruker mange produkter. Recovery cream, hydrating cream, power defence, glycolic cleanser, enzymatic peel, renewal pads, scrub. Pudder jeg har testet: alle fra Clinique, sensai, colorescience, og har et på vei fra shiseido. Har også prøvd alle billigfoundationer. Dette blir dyrt i lengden 😬 Anonymkode: 7ec4f...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #10 Del Skrevet 1. desember 2022 På meg så ingen sminke bra ut før jeg fikk fikset huden min. Da så alt av tidligere sminke helt fantastisk ut. Anbefaler deg derfor å begynne i den enden! Anonymkode: 0dff0...79e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #11 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg bruker mange produkter. Recovery cream, hydrating cream, power defence, glycolic cleanser, enzymatic peel, renewal pads, scrub. Pudder jeg har testet: alle fra Clinique, sensai, colorescience, og har et på vei fra shiseido. Har også prøvd alle billigfoundationer. Dette blir dyrt i lengden 😬 Anonymkode: 7ec4f...ca0 Må du ha pudder der du har store porer? Har selv kombinasjonshud som egentlig er dehydrert all over og har rett å slett slutta med pudder i hele ansiktet. Har dog ikke store porer så vet ikke hvordan sminke man burde bruke på det. Bruker pudder rundt øynene og bare kremprodukter resten. Bruker da translusent pudder. Setter sminka med settingspray. Og pusher også pudderet inn med en våt svamp etter jeg har hatt det på for å få det til å smelte mer inn i huda. Anonymkode: 4af6f...755 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #12 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg bruker mange produkter. Recovery cream, hydrating cream, power defence, glycolic cleanser, enzymatic peel, renewal pads, scrub. Pudder jeg har testet: alle fra Clinique, sensai, colorescience, og har et på vei fra shiseido. Har også prøvd alle billigfoundationer. Dette blir dyrt i lengden 😬 Anonymkode: 7ec4f...ca0 Niacinimine skal vel være bra for store porer. Fysisk skrubb ser jeg for meg gjør ting værre. Anonymkode: 4af6f...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #13 Del Skrevet 1. desember 2022 Ja har brukt mange titusener på sminke som ikke blir fint... Tok meg mange år å innse at huden aldri ville bli perfekt som på sminkedamer på nett og at den usminkede huden min faktisk var finere enn sminket. God hudpleie er helt essensielt men du må akseptere å ha porer, hudormer osv Anonymkode: 8b143...8fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. desember 2022 #14 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bruker mange produkter. Recovery cream, hydrating cream, power defence, glycolic cleanser, enzymatic peel, renewal pads, scrub. Pudder jeg har testet: alle fra Clinique, sensai, colorescience, og har et på vei fra shiseido. Har også prøvd alle billigfoundationer. Dette blir dyrt i lengden 😬 Anonymkode: 7ec4f...ca0 Det var mange produkter med mye aktive virkestoffer, ja. Har du kjøpt dem etter anbefaling/ hudanalyse fra hudpleie? Jeg tror nemlig du overbehandller huden din. Du trenger ikke flere produkter med retinol, og du kan ikke skrubbe deg til mindre porer. Faktisk kan overdreven skrubbing forverre problemet. Det er også helt unødvendig med flere syrer og enzympeeling i tillegg. Det er større sjanse for at du skader huden din enn at du får mindre porer og balansert hud. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #15 Del Skrevet 2. desember 2022 Roci skrev (10 timer siden): Det var mange produkter med mye aktive virkestoffer, ja. Har du kjøpt dem etter anbefaling/ hudanalyse fra hudpleie? Jeg tror nemlig du overbehandller huden din. Du trenger ikke flere produkter med retinol, og du kan ikke skrubbe deg til mindre porer. Faktisk kan overdreven skrubbing forverre problemet. Det er også helt unødvendig med flere syrer og enzympeeling i tillegg. Det er større sjanse for at du skader huden din enn at du får mindre porer og balansert hud. Ja, fikk de anbefalt fordi jeg hadde mye døde hudceller og grumsete hud. Det er veldig lite retinol i de kremene fikk jeg høre. Skrubb og peel bruker jeg en gang i uken. Den ene peelen er bare en rens. Den bruker jeg avogtil men bruker mest Clinique sin oljerens. Ok, da kan jeg slutte med skrubb kanskje. Huden min har blitt mindre fet og mindre urenheter men også tørrere ☹️ Anonymkode: 7ec4f...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. desember 2022 #16 Del Skrevet 2. desember 2022 Det er ikke vits at du bruker dyr sminke som ikke er tilpasset din hudtype. Hva med å prøve BB-cream istedenfor foundation? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 2. desember 2022 #17 Del Skrevet 2. desember 2022 Blir litt forvirret, i hovedinnlegget snakker du om sminke, i senere innlegg nevner du masse hudpleie. Min erfaring er at det beste du kan gjøre for huden din er å ha et godt kosthold, daglig bevegelse, og enkle hudpleierutiner (heller få gode produkter enn masse forskjellige aktive greier). Når det gjelder sminke, kutt netthandel for en stund og gå heller og få gratisprøver hos kicks og fredrik og louisa. Slik at du kan prøve produktet noen dager og være sikker på at du liker det før du forplikter deg til å kjøpe. De har dette tilbudet av en grunn, det er bare å bruke det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #18 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg har selv fet hud med store porer og bruker kun billig sminke. Har funnet ut at det er like bra for meg. Min beste foundation er feks en fra L’Oréal til 99 kr på normal. Kjøpte akkurat en ny fra estee lauder til ca 4-5 ganger prisen, den er også ok, men L’Oréal er bedre for meg, den sitter lenger noe som er en utfordring med fer hud. Så kjøp billig. Anonymkode: cb482...114 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #19 Del Skrevet 2. desember 2022 Embla Othea skrev (45 minutter siden): Det er ikke vits at du bruker dyr sminke som ikke er tilpasset din hudtype. Hva med å prøve BB-cream istedenfor foundation? Tror jeg bruker BB cream, men kaller alt foundation av gammel vane 😆 Liker best de som er ganske tyntflytende og som har faktor 50. Det er egentlig pudderet som ødelegger alt. Men huden min blir så oljete uten. Anonymkode: 7ec4f...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #20 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har selv fet hud med store porer og bruker kun billig sminke. Har funnet ut at det er like bra for meg. Min beste foundation er feks en fra L’Oréal til 99 kr på normal. Kjøpte akkurat en ny fra estee lauder til ca 4-5 ganger prisen, den er også ok, men L’Oréal er bedre for meg, den sitter lenger noe som er en utfordring med fer hud. Så kjøp billig. Anonymkode: cb482...114 Å, tusen takk! Den skal jeg prøve. Hva mer heter den? Bruker du pudder og? Anonymkode: 7ec4f...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå