Gjest P.I.M.P Skrevet 10. desember 2005 #22 Skrevet 10. desember 2005 Jeg jobber i utleiebransjen/human resource. Har funnet en egen liten nisje, med mobilt kontor og mange flotte kvinner, downtown oslo. Tjener penger som gress, og 100% svart.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #23 Skrevet 10. desember 2005 Lærer på barneskolen. (Er kontaktlærer på 2. trinn.)
monja Skrevet 10. desember 2005 #24 Skrevet 10. desember 2005 Jobber som renholder i et større firma.
Gjest -eline- Skrevet 10. desember 2005 #25 Skrevet 10. desember 2005 Jeg jobber som IT-support for de andre studentene i helgene...resten av uka er jeg student selv.
Shine21 Skrevet 10. desember 2005 #27 Skrevet 10. desember 2005 haha neijda.. den var dårlig.. skole her, men blir vel noe innen reiseliv forhåpentligvis..
Gjest Virvel Skrevet 10. desember 2005 #28 Skrevet 10. desember 2005 Student og laboratorieassistent.
Wembi Skrevet 10. desember 2005 #30 Skrevet 10. desember 2005 Jeg samler kontorerfaring via vikarbyrå. Vil gjerne bygge opp CV'n, pluss at jeg ikke kan tenkte meg å ha noe fast enda, vet ikke helt hva jeg vil....
Lillesøster Skrevet 11. desember 2005 #33 Skrevet 11. desember 2005 Jeg har et forslag, hva med om alle sa noe om hva jobben innebar av ansvar og hva de synes er bra og kjipt med jobben sin, slik kan man få en mer matnyttig tråd i stedet for bare å ramse opp masse yrker. F.eks vet jeg ikke hva en observatør gjør. Det skulle jeg gjerne likt og vist.
Armonia Skrevet 11. desember 2005 #34 Skrevet 11. desember 2005 Jeg har et forslag, hva med om alle sa noe om hva jobben innebar av ansvar og hva de synes er bra og kjipt med jobben sin, slik kan man få en mer matnyttig tråd i stedet for bare å ramse opp masse yrker. F.eks vet jeg ikke hva en observatør gjør. Det skulle jeg gjerne likt og vist. ← Godt forslag Jobber som produktassistent i tekstilbransjen, i tillegg jobber jeg ekstra i en klesbutikk ← Jobber i et firma som designer barneklær. Som assistent registrer jeg kolleksjonen til den gruppen jeg jobber med. Jeg har tett kontakt med fabrikkene i østen, og jobber med oppfølging av alle klesplaggene. Godkjenner farger, print, boderier, og målskjemaer. Tar bilder av hvert enkelt plagg i kolleksjonen, redigerer og legger på nett. Legger inn kalkyler og gjør klar kolleksjonen til den skal på messer. Jeg setter alle ordrene til levrandørene våre. I tillegg er jeg med på messe og selger klærne til forskjellige butikker. Synes jobben er kjempe spennende. Stort sett hektiske dager, med mye å holde styr på. Ekstrahjelpjobben i butikk går jo ut på salg og service
ashera Skrevet 11. desember 2005 #36 Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jeg er doktorgradsstipendiat innenfor et humanistisk fag. ← Det er jeg også Jobben min består i å kvalifisere meg som forsker. I løpet av en fire års åremålsstilling ksriver jeg et selvstendig forskningsarbeid, en doktoravhandling. Dette er øremerket til 2 1/2 årsverk. Så er 1/2 årsverk øremerket til forskerutdanning, dvs. at jeg tar ulike kurs og seminarer. Det siste årsverket er pliktarbeid for instituttet mitt. Denne tiden har stort sett blitt brukt til undervisning, men jeg har også gjort noen utredningsoppgaver og administrative ting. Alle arbeidsområdene blir stort sett gjort parallellt, det er ikke slik at først gjør jeg unna forskninge, så undervisningen osv. Jeg liker jobben fordi den er variert, har fleksibel arbeidstid, jeg er glad i å undervise og være sammen med studenter. Den gir meg en helt unik sjanse til å fordype meg i ting jeg er opptatt av. Det negative med jobben er at jeg knytter meg til arbeidstedet, og ettter fire år er det ut og søke tjeneste igjen - da er jeg kvalifisert til forsker- og førsteamanuensis-stillinger, og der er det mange om beinet... Endret 11. desember 2005 av hera
kula Skrevet 11. desember 2005 #38 Skrevet 11. desember 2005 Dekoratør. ← Åssen utdannelse har du da? Vurderer noe i den retningen jeg også
Holly Hobbie Skrevet 12. desember 2005 #40 Skrevet 12. desember 2005 Journalist i et nyhetsbyraa. + snakker med mange interessante mennesker, er innom mange forskjellige tema, faar reise en del, blir bedre til aa uttrykke meg baade skriftlig og muntlig, faar mer selvtillit. - mye stillesitting foran skjermen....lange dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå