MayorSantos Skrevet 25. desember 2022 #21 Del Skrevet 25. desember 2022 Synes filmen var veldig bra. scenen med faren som klarer å snakke med tenåringsdatteren og moren som ble såret er nok mer vanlig en man tror. slutten viste oss at våre liv går videre og 95% av hemmeligheter forblir hemmelige. om vi hadde vært fullt transparente ville livene/relasjoner sett anderledes ut. NB! Øredobbene; Viser at hun hadde et sideforhold med han som hadde gjort en ungjente gravid. Så han hadde altså 2x elskerinner. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jodle Skrevet 1. januar 2023 #22 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg synes det var en god film. En film til ettertanke. Litt intens, men underholdende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #23 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg likte konseptet og det som de ønsker å formidle. Jeg synes derimot at skuespillet var for dårlig. Kjemien mellom skuespillerne var hele tiden klein, og det ble aldri noen flyt i handlingen/samtalene. Særlig Kittelsen var slitsom å høre på. Jeg likte heller ikke scenen med samtalen mellom far og datter. Jeg skjønner at det bare er film, men utlevering av en tenårings privatliv på den måten i spillet til de voksne var bare ubehagelig å se på. Anonymkode: db674...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå